تاریخ انتشار
شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۴۵۶۰۵۳
یادداشتی از رفعت کاظمی؛

چه فضای امنی برای مدیران ساختیم که کوچکترین سوالی با سیلی پاسخ داده می‌شود / دانشجوها در استان کهگیلویه و بویراحمد کجای پازل مطالبه گری از مسوولان هستند؟

رفعت کاظمی
۴۰
۷
چه فضای امنی برای مدیران ساختیم که کوچکترین سوالی با سیلی پاسخ داده می‌شود / دانشجوها در استان کهگیلویه و بویراحمد کجای پازل مطالبه گری از مسوولان هستند؟
کبنا ؛
اگر دانشگاه را امامزاده و دانشجو را متولی بدانیم پس باید گفت که حرمت امامزاده با متولی است. دقیق‌تر اینکه؛ لطفاً آدرس اشتباه ندهید، لطفاً مظلوم‌نمایی نکنید و اینقدر برای ما از‌ شأن تخریب شده‌ی دانشجو نگویید. باید با یک سؤال، این مسأله را به مسیر صحیح رهنمون کرد و پرسید که تعریف شما از "شان دانشجو" چیست که معتقدید به واسطه‌ی یک سیلی (هرچند به ناحق)، مورد هجوم قرار گرفته است؟!
یادش بخیر، یک شهید بهشتی بود که می‌گفت؛ "دانشجو مؤذن جامعه است که اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود".  آقایان؛ ‌شان دانشجو آن روزی به تاراج رفت که مؤذن خواب ماند و از مصائب ریز و درشتی که بر جامعه و مردمش می‌گذرد عقب ماند، و همه‌ی هم‌و‌غم‌اش خلاصه شد در نمایش‌های ویترینی ۱۶ آذر که هیچ باری از دوش امت برنمی‌دارد.
دیدید چه شد؟
دانشجویی که برای برقراری آرمانخواهی، عدالتخواهی و استکبارستیزی باید دائماً خاک میدان بخورد و سرش بوی دردسر بدهد برای زدن به خطِ مسائل، و خواب و خوراک و آرام و قرار را از مدیرانِ ناکارآمد، مفسدان، چپاولگران و قانون‌دان‌های قانون‌گریز بگیرد، امروز کارش به جایی رسیده که در خانه‌ی خودش مورد هجوم قرار می‌گیرد.
آیا نباید به حال جامعه‌ای که مؤذنش این‌چنین خوار و ذلیل است، گریست؟!
کهگیلویه و بویراحمد بهشت مدیران ناکارآمد است و دانشجو به جای اینکه دائماً یقه‌ی این ناکارآمد‌ها را بگیرد و این بهشت برین را برایشان به جهنم تبدیل کند، دغدغه‌اش شده اینکه سالی یکبار با زور و تمنا تعدادی از مسئولان را به دانشگاه بکشاند و چند سؤال بپرسد و احیاناً دادی بزند و بادی به غبغب اندازد!
ببینید چقدر ما شوربخت شده‌ایم که مطالبه‌ی دانشجوی ما از نماینده‌ی مجلس این است که استاندار را به دانشگاه بکشاند. این مطالبه در دل خود می‌گوید که یا نماینده، آدمِ استاندار است و یا استاندار، آدم و اجیر شده‌ی نماینده، که در هر صورت یکی بدتر از دیگری‌ست.  
اگر این ابتذال نیست پس چیست؟!
مسابقه‌ی رفاه میان مسئولان، بی‌اعتنایی نسبت به گسترش شکاف طبقاتی در ذهن و عملِ برنامه‌ریزان و ثروت‌های سر برآورده در دستانی که تا چندی پیش تهی بودند با چشم غیرمسلح هم قابل رؤیت است، و سرآغازِ فهرستِ بلندِ مسائلِ کشور که "عدالت" است به محاق رفته و فقرستیزی جای خودش را به فقیرنوازی داده و هر روز سفره‌ی مردم کوچکتر می‌شود آن وقت دانشجوی ما به اجرای یک سری برنامه‌ی روتین دل‌خوش کرده و انتظار دارد از سوی اوباشی که بادیگارد نماینده هستند بخاطر یک سؤال مورد تعرض هم قرار نگیرد. ببینید چه فضای امن و آرامی برای مدیران ساخته‌اید که تابِ یک سؤالتان را هم نمی‌آورند!
دانشجوی عزیز؛ امروز، روزِ حساب‌کشی از شماست و باید از شما پرسید که نقشتان در بررسی و پیگیری مسائل استان کجاست؟  
سد‌های تنگ‌سرخ و چم‌شیر که آینده‌ی زیست‌محیطی استان را نشانه گرفته‌اند و هم‌نوایی برخی رسانه‌ها با این چوب حراجی که بر تنِ نحیف زیست‌بومِ استان وارد آمده، تنِ شما نلرزاند؟!
فقر، اختلاف طبقاتی و تبعیض، شما را به فکر وا نداشت؟!
کمربندی یاسوج- اصفهان که به یک قتلگاه تبدیل شده، اشک شما را درنیاورد؟!
ممانعت استانداری از حضور برخی رسانه‌ها در جلسات، شما را دچار تردید نکرد؟!

وضعیت شهرداری‌ها و شورا‌های شهر، شما را به تکاپو ترغیب نکرد؟!
صفِ عریض و طویل وام ازدواج در استان و رتبه‌ی آخر استان در دریافت این تسهیلات و همزمان شعار افزایش جمعیت از سوی مدیران نگرانتان نکرد؟!
مشغول بودن زنان و دخترانمان به کارگری در مزارع کشاورزی استان همسایه، خونتان را به جوش نیاورد؟! و و و خیلی مسائل دیگر.
اگر پاسختان به این قبیل سؤالات منفی است پس به نماینده مجلس حق بدهید که اوباش را به همراهی با خود برای حضور در دانشگاه برگزیند و تا این لحظه عذرخواهی نکند، و صندلی‌اش را از هم‌اکنون برای مجلسِ آینده رزرو کند و موی تنش از بیانیه‌های شما سیخ نشود، چرا که از ماست که برماست!
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روشنفکر تمدید نمی شود
Iran, Islamic Republic of
شک نکن.
خودش هم‌میدونه که کارش تمومه.
جایی گفته بود اینه که من‌اگر رای نیاورم میروم‌تو یک‌وزارتخانه کار میکنم
سید
Iran, Islamic Republic of
امان ازفقر فرهنگی ریشه تمام مشکلات
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خودمان کردیم که لعنت بر خودمان باد
مرده باد مخالف من (زبان حال نماینده )
غوچلی
Iran, Islamic Republic of
ضعف اصلی از سوی نهادهای نظارتی است که این ب ظاهر متمدن اینجور میتازند
🤣🤣🤣
در دانشگاه های تهران با اون عظمت و دانش هم اینقد سیاست زدگی بین دانشجویان و دانشگاه نیست که در این استان میبینیم
دست بردارید به درس و تحصیلتون برسید
پردل
Iran, Islamic Republic of
نماینده ما متاسفانه دنبال افراد پرخاشگر، ناآگاه به مسایل و اینچنینی می باشد.
کبوتربا کبوتر... باز با باز
Iran, Islamic Republic of
چه عجب کبنا این مطلب را اجازه داد..
لب این مطلب همان جمله ای است که نویسنده ی ارجمند نوشتند.کهگیلویه و بویر احمد بهشت مدیران نا کارآمد است...البته این جمله نیز اشاره ی هوشمندانه ای بود...مدیران برای رفاه خودشان با هم رقابت دارند و کاری به مردم ندارند..‌استان رفاقتی و رابطه ای مدیریت میشود...البته مدیریت که نمیشود گفت...خدا کند کبنا بدون حذف و سانسور نظرها را انتشار دهد
لوداب
Iran, Islamic Republic of
از طرف اهالی لوداب شرمنده دانشجویان هستیم که این برخورده از طرف نمایند صورت گرفت انشاله جواب دندان شکنی بهش می دهیم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
نه قاطع به روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
زمانی که به / رای دادیم شآن دانشجو ازبین رفت نه حالا که سیلی زدند زمانی دانشجو سیلی خورد که به این افراد بی بضاعت رای دادند
Iran, Islamic Republic of
نمایندای که جلویش سیلی به دانشجو می زنند وسکوت می کند باید فاتحه این استان را خواند
Iran, Islamic Republic of
باید اکرامی عزل شود باید اکرامی جوابگو باشد
Iran, Islamic Republic of
احسن به این حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
تایید صلاحیت . رد اعتبار متخصصان
حسین
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار و نماینده تاریخ
لودابی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما عالی بود ولی افسوس که امروز نه حرف حق مشتری داردو نه فریاد رسی هست ونه امیدی به آینده
گفتم : ای جنگل پیر
تازگیها چه خبر ؟
پوزخندی زد و گفت :
هیچ ، کابوس تبر
گفتم از چوب درختان بهار ...
چه کسان بهره برند ؟
گفت : آنان که درختند و به ظاهر تبرند
گفتم : اما مگر از جنس خودت نیست تبر ؟
پوزخندی زد و گفت :
تازگیها چه خبر ؟!
خدا میداند
Iran, Islamic Republic of
ظاهراً مشکل استانداری با رسانه ای که درجلسات شرکت نمی‌کرد حل شد
Iran, Islamic Republic of
به نماینده مردمی وفعال وانقلابی وزحمتکش وکاردان ودرکل بهترین نماینده تاریخ استان باید احترام گذاشت وکسی حق بی احترامی نداره لطفا اطلاع رسانی درست کنین پاینده باد ندای وحدت
لوداب
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای که خود حامی بی نظمی و هتک حرمت به ساحت دانشجوست و دم برنمیزند چگونه میتواند نظم و عدالت رو در جامعه با تدوین قوانین ایجاد کند.. آقای روشنفکر بی حرمتی به نخبگان رو در بویراحمد و در مکان مقدس دانشگاه با عملکرد همراه خود به اوج رسانده آنهم کسی که خود ادعای استادی دانشگاه را دارد.
باید به حال آن مجلسی گریست و فاتحه خواند که امثال نمایندگانی چون عنابی که تمام سیاستشان مبتنی بر زورگویی و سیلی زدن بر نقادان و یا بعضا مخالفان عملکرد ایشان هستند... متاسفیم بر انتخابی که نابخردانه و احساسی برای ایندوره مجلس داشتیم.. متاسفیم اقای روشنفکر برای انتخاب شما و به همه مردم شریف بویراحمد بخاطر ان انتخاب یک عذرخواهی بزرگ بدهکاریم
Iran, Islamic Republic of
. همه آدمِ هم هستند؛چون راحت نشستند و بریدندند و دوختند و بقیه هم که ندای یا رئیسی سر می دادند،الان فقط سر وصدا و تهمتش برای آنها باقی مانده.
در این استان نمایندگان و استاندار راحت نشستند و هر کس قوم و قبیله و خویشاوند و بستگانشون را بر مناصب کلیدی و حیاتی گماردند و بر گرده ی مردم بیچاره سوار کردند و هیچ نهاد هم عکس العمل موثری که این وضعیت را بشکند را گزارش نمی کند و شاهد تغییر این وضعیت هم نیستیم.
نکته ی جالب ماجرا اینجاست که اکثر بستگان استاندار و نمایندگان که یا مدیر کل و رئیس شهرستان شده اند، از مخالفان دولت بوده اند و به سیاست های دولت نه تنها اعتقادی ندارند که همیشه با زبان و عکس العمل آقای رئیس جمهور و به طور کل می کوبیدند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
تا مادامی مردم ما روحیه مطالبه گری و با خواهی از مسولان ندارن اونا عین همین حالشون آینده ترسیم میکنن
متو
Iran, Islamic Republic of
دانشجو و مردم کیلویی چند؟ //. اول بره روخوانی یاد بگیره بعد بره حرف بزنه
شجاعت
Iran, Islamic Republic of
عده ای خود را فقط در سفرهای زیارتی و سیاحتی به مناطق جنگی بسیجی میدانند و دیگری را که برای نظام خون داده ، خود در جنگ حضور داشته و از چهره های شناخته شده نظام است را غیر انقلابی میدانند ، تفکر امثال شماها دارد این نظام را بر باد میدهد ، دست بردارید ، بلند نظر باشید نه اینکه فقط جلوی پایتان را ببینید.
س
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام
مدرک داری فیلم داری برادر بیا ببینم چی هست که شما دیدید ما ندیدیدیم
رییس دانشگاه ادم دکتر روشنفکر که نیست نیرو موحد که بگیم اره نیرو دکتر روشنفکر داره طرفداری می کنه،
اما گفتی بیانیه بسیج دانشجویی بسیج دانشجوی تا الان کجا بود چرا بر علیه نماینده حزب بسیج خودشون که هیچ کاری نکرد برای این مردم زمانی که نماینده بود کاری نکرد بهترین زمان برای رشد پیشرفت استان بود،
بسیج دانشجویی که میگه حامی مردم مظلوم این استان چرا طرفداری ازفلان نماینده خاص کرده در این چندساله، این استان،
ایا جای سوال نیست برای دلسوزان این استان که دنبال حقیقت وواقعیت هستن، که رسانه بسیج دانشجویی باید حامی مردم باشد یا ادم فلان شخص سیاسی که رقیب دکتر روشنفکر هست دارن تخریبش می کنند،
ایا بسیج دانشجویی بیانیه داده یا گروهی خاص بیانیه دادن صاحب اختیار شدند برای خودشون هر کاری هر کسی را دوس داشته باشند تخریب می کنند،
اگه دانشجو ادعای کرده از طرف همراهان نماینده، بی احترامی شده
کجاست مدرک که ببینیم مقصر کیه شاید هم راست گفته باشه
ماهم شنیدیم
ولی اگه دانشجو هست چرا فحش ناموس به نماینده میده شاید واقعا این دانشجو نباشه، از بیرون امده باشه،خدامیدونه،
که معلوم نیست سیستم اموزش ودانشکاه اینقدر در این چندسال مورد بی مهری شده که تو کنکور نفر اخر هم باشی یا دولتی یا ازاد فرق نمی کنه وبه همین دلیل کسی که شخصیتی از نظر علمی رفتاری، اجتماعی در حد دانشگاه ، ندارد وارد دانشگاه میشه،
مگه،
دکتر روشنفکر دراین دو سه سال هر جایی رفته فقط یک نفرهم باخودش برده در حد راننده، بادیگاردی نداشته،
در این مدت چند جا بهش بی احترامی شده که هیچ رسانه ای نکفته در این مدت در مراسمات مختلف با نقشه از قبل طراحی
فحش بهش دادن، به پدرش بی احترامی کره ولی بازم هیچ رسانه ای چیزی نگفتن نمیدونم جریان چیه، بازم خدا میدونه،
حالا شما با کدوم مدرک دارید حکم تعیین می کنید
فریبا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ان قدر مشکل املایی داشت،
گیج شدیم
بعد هم بزرگوار برای نخبگان هم، الان بادیگارد نمیزارن
س
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
اول باید ببینیم کی راست میگه یا دروغ
بعدش شروع کننده بی احترامی کدومش بود
سوم، مدرک داری رو کن
شما دکتر روشنفکر تخریب می کنید
ایا نمیدانید یا خبردارنشدید که در این 90روز اتفاق های بدو مهمتر از تخریب دکتر روشنفکر هست، برای مردم کشور افتاده
جسارت حرف زدن داشتی منتطقی، درست حسابی
حق باکیه با کدوم،
یا وقعا دنبال منافع خودتون هستید که شکی نیست،
کجابودی در این چندماه بیانیه ندادی اقای به اصطلاح دلسوز استان، دانشجو
خدا شاهد فقط خدا میدونه در این دو سال چقدر بهش بی احترامی به دکتر روشنفکر شده، توسط رقیبانش،
دانشجو کجابود با این سیستم که فقط پول در اوردن از دانشحو هست، دولتی، پیام نور، ازاد همه شده پول، پولی نمره گرفتن،
کنکور نفر اخر هم بشی میاد دانشکاه،/ که هر کسی با هر شخصیت ضغیفی دانشجو شده،
اگه دانشحو هست دانشجو مقدس، پس چرا فحش ناموس میده،
یعنی کارگری که شخصیت داره نون حلال در میاره سواد هم داره، مقدس نیست
اما دانشجویی که پول پدرش اومده دانشگاه، تنها امتیازش همین
واحازه ب خودش میده به هرکسی چه دوس داشته باشه بی احترامی کنه مقدس عجب کشوری عجب طرز تفکری،
همین طرز تفکر من من یا شغل من برتر یا طایفه، یا قوم، یا دین یا مذهب برتر داریم که چیزی نمیشم
کشور فسقلی مثل قطر زده جلوی ما،
در جواب س
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا چنین رفتارها و ناکارآمدی هایی یکی از علل اصلی اتفاقات ناگوار اخیر کشور است. نماینده به جای حل مشکلات اساسی مردم شب وروز تو خونه این و اون است برای دوتا رای. مردم علیرغم اینکه فقیر هستند ولی حقیر نیستند در عوض آگاه هستند و همه چیز را می فهمند
United States
اولا بی خیالی خود دانشجویان این دانشگاه است که یک دانشجو توسط همراه نماینده مجلس سیلی می خورد وسکوت می کنند
وبعدش هم کوتاهی از رئیس دانشگاه است
البته گویا رئیس دانشگاه طرفدار وحامی نماینده است
پس آبی از آب تکان نمی خورد
Iran, Islamic Republic of
همه چیز را باخت اقای نماینده
Iran, Islamic Republic of
علی الخصوص شرافت و صداقت را...
Iran, Islamic Republic of
استان شما الان بهشت.زمانب ک‌ من زندگی میکردم فرهنگ وعقب ماندگی بیداد میکرد...زنی بی چادر میدیدن اورا مورد شماتت قرارمیدادن.دبیرستانی ک‌من بودم مدیران آنقدر درحق بچه ها ظلم کردن ومن چون اعتراض کردم منو از مدرسع اخراج کردن چون اعتراض کردم ب بهداشت غذا وووو همه چی..این جریان مربوط ب سی سال قبل‌....
خ
Iran, Islamic Republic of
بی فرهنگی ومسئولان نالایق خود را درسمت های مختلف میزارن.. ابن فاجعه همیشه بوده..الان یکم بافرهنگ شدن وگرنه چند دهه قبل فاجعه بودن
Iran, Islamic Republic of
دانشجو وقتی دیگر مطالبه گر نشد که فقط بفکر دراوردن پول از تحصیلاتش شد کدام پزشکی که از سهمیه مناطق محروم در دانشگاه پذیرفته شد در منطقه خود مشغول بکار است اگر هم باشد پزشکان جوانی که مجبورند طرحشان را بگذرانند و آیا دانشجویی که همش بفکر گرفتن بورس و بعدهم اقامت در کانادا و آمریکا آلمان و انگلیس است آیا مطالبه گر میشود؟ از اول انقلاب به یکسری از استانها مهر محرومیت خورده و هنوز هم همان است با این تفاوت که نه دیگر منابع طبیعی گذشته را دارد و نه فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی خود را افسوس .
تو رو خدا اینقدر در هر کوی و برزن دانشگاه نسازید غبرانتفاعی ،آزاد ،پیام نور ، پردیس، ووووو
کمی همت کار کردن و استفاده از علم رابیاموزید،اینهمه مغز متفکر کار فیزیکی برای اروپائیان و مستعمراتشان نفرستید خدایا چی میخواستبم چی شد
محمود یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود
مردم کشور ما مخصوصا استان لرنشین ک، ب در تاریکی نشسته اند و روشنایی را می‌آیند ، مطالبات از دست رفته استان را طلب نمی‌کنند ! نماینده مردم ، نماینده دولت ناکارآمدست ، استاندار در قالب یک شهردار نیست ، جالبتر استاندار مردم استان نیست ایشان منابع استانی مانند آب رودخانه را به استانهای همجوار می‌بخشد تا در آینده جایی برای خود رزرو نماید !
تاج گردون را برای چه زمین زدند ؟ چون میفهمید و اجازه ظلم به مردم استان ، و استانهای لرنشین را نمی‌داد .
آقایان نمایندگان استان ، مخصوصٱ شهرستان بویراحمد کدام یک از مطالبات مردم را در مجلس و از دولت ماکارآمد گرفتند ؟!
چرا صدای رسا وگویای مردم مظلوم استان نیستند ؟!
از کدام ناهنجاری‌های دولت از قبیل گرانی ، فسادهای ریشه ای
و مافیایی ، اختلاسهای دوستانه و غیره در خانه ملت برای مردم دادخواهی کردید ؟! نشستن در خانه ملت برای چیست ؟
جاده و پل درست نکردید آبها را هم ببخشید تا تبدیل بشویم به استان تک فصل و کویری !!
Iran, Islamic Republic of
گم شو ،تو باز تخریب نا به جا،استاندهر خودشبه دانشگاه امد،من دانشجو هم بودم،استاندار تمام وقتش در روستاها و ادارات و جاهای دیگر است،همیشه که نمی توند یک برنامه داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم ای کبنا چه دشمنی با استاندار داره،مگه نمی بیند که یه مسول درست اگر هست ،استاندار هست،شما عادت دارید در استان کهگلویه نگذارید مسول خوب کار کند،چون منافعتان به خطر میوفتد،سوال؟؟؟؟از چه می ترسید؟؟؟؟؟چرا از وجود یک مسول درست ترس دارید؟
Iran, Islamic Republic of
اولاً دانشجو نه مطالبه نه هم کسی که به او سیلی زده از همراهان دکتر روشنفکر بوده خدمت دوستان عرض کنم که ندای وحدت بیدی نیست که ازین بادا بلرزه حنای شما خیلی وقته رنگ نداره خدا روزی تونو جای دیگه بده بروید کمکتون بسایید
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
واقعا ایشان نماینده ما نیست ما از مردم شریف وعزیز عذرخواهی می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
باسلام ان شاء الله قلمتون مستدام سلامتیتون همیشگی وشجاعتتون هم که واقعاستودنیست
(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1