تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۴۵۶۰۰۵
با حضور نماینده ولی فقیه و مسؤلین استانی در یاسوج برگزار شد؛

آیین اختتامیه مسابقات قرآنی کانون‌های اصلاح‌ و تربیت منطقه شش کشور + تصاویر

۰
آیین اختتامیه مسابقات قرآنی کانون‌های اصلاح‌ و تربیت منطقه شش کشور + تصاویر
کبنا ؛
آیین اختتامیه مسابقات قرآنی دختر و زن کانون‌های اصلاح و تربیت منطقه شش کشور باحضور نماینده ولی فقیه و مسؤلین اجرایی و قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در کانون اصلاح و تربیت یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، آیین اختتامیه‌ این دوره از مسابقات با حضور استانهای بوشهر، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد برگزار و از برگزیدگان رشته های مختلف تجلیل شد.
آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج در این آیین ضمن تقدیر از برگزاری چنین برنامه‌هایی در مراکز ندامتگاهی استان گفت: همه‌ ما مسوول و موظفیم تا برنامه های اصلاحی و تربیتی را برای بازاجتماعی کردن افراد در بند به نحو مطلوب و احسن به انجام رسانیم.
وی خطاب به زندانیان حاضر در این مسابقات گفت: زندان می تواند بهترین فرصت برای تدبر در عالم هستی باشد، زندان یک تنبیه است برای بیداری، زندان می تواند فرصتی برای توبه و انابه و بازگشت به ذات پاک فرد شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه با بیان اینکه تمسک به قرآن بهترین راه اصلاحی است افزود: قرآن نور است لذا بایستی این نور را سر منزل مقصود قرار دهیم تا دچار اشتباه و لغزش نگردیم.
منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان پیش از سخنان نماینده ولی فقیه در استان با بیان اقدامات و فعالیتهای فرهنگی و اعتقادی افزود: اجرای برنامه های قرآنی، آموزشی، فرهنگی و دینی در زندان های استان، تغییر نگرش مددجویان به زندگی و رفتار و منش اسلامی ، پذیرش هنجارهای جامعه و مشارکت آنها در فعالیت های اجتماعی و پایه گذاری زندگی شرافتمندانه است.
وی گفت: حضور 18 روحانی در زندان های استان جهت اجرای برنامه های فرهنگی، دینی و اعتقادی با محوریت قرآنی در اندرزگاههای سراسر استان گواه این مطلب است.
مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد در ادامه افزود: مسابقات قرآنی منطقه شش کشور با شرکت 56 نفر از برگزیدگان استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، فارس، بوشهر و خوزستان در رشته های تحقیق، تفسیر، ترتیل، حفظ و نهج البلاغه به رقابت پرداخته که 24 نفر در رشته های موصوف حائز رتبه های برتر شده که از آنان تجلیل خواهد شد.

نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1