تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۴۵۵۸۲۵
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بخشداران نباید در پاسخ استعلامات در کار سرمایه‌گذاری سنگ‌اندازی کنند / امسال بیش از ۱۰هزار شغل در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شد

۰
بخشداران نباید در پاسخ استعلامات سرمایه‌گذار سنگ‌اندازی کنند
کبنا ؛معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال، بیش از ۱۰ هزار شغل در استان ایجاد شده در حالی که تنها هفت هزار و ۵۰۰ مورد از آن در سامانه رصد ثبت شده است.
سید احسان عسکری شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در فضای اقتصادی کشور به ویژه کهگیلویه و بویراحمد، نیاز به بهبود فضای کسب و کار امری حیانی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان اشتغال ایجاد شده در سال جاری را باید در سامانه رصد ثبت کنند ولی علی رغم گوشزد‌ها برخی مدیران نسبت به این مورد کم توجهند و لذا همه فرصت‌های جدید شغلی خلق شده ثبت سامانه رصد نشده است.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اکنون با وجود اینکه اشتغال‌هایی طی این مدت هشت ماهه به سرانجام رسیده بسیار بیشتر (بیش از ۱۰ هزار شغل) از تعداد ثبت شده در سامانه رصد است که قطعاً با ثبت این موارد شاهد ارتقا و بهبود جایگاه اشتغالزایی خواهیم بود.
عسکری عنوان کرد: در خصوص تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸، ادامه داد: احتمال می‌رود این تسهیلات تا ۱۵ دی ماه ابلاغ شود لذا تمامی دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی کامل داشته باشند.
وی تأکید کرد: طرح‌های تمام دستگاه‌های اجرایی باید آماده باشد که به محض ابلاغ حداکثر ظرف ۲۰ روز تمام طرح‌ها تا ۲برابر ظرفیت، به بانک‌ها معرفی شوند.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: برخی سرمایه‌گذاران از نحوه برخورد یزخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص فرآیند اداری استعلامات گلایه دارند که با ادامه این شیوه، جذب سرمایه‌گذار در استان به مخاطره می‌افتد.
عسکری تأکید کرد: بخشداران نباید در پاسخ استعلامات در کار سرمایه‌گذاری سنگ‌اندازی کنند مثلاً به گونه‌ای که اعلام می‌کنند برای اجرای هر طرح سرمایه‌گذاری باید کل اهالی روستا گواهی را امضا کنند که راضی هستند که تحقق این موضوع اصلاً امکان‌پذیر نیست.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
1