تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۵۵۷۸۷
در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خط و نشان کشید؛ ترسی برای تغییر خودم ندارم و من هیچ کاری برای دفاع از خود و ماندن در کهگیلویه و بویراحمد نمی‌کنم / مطمئناً برخی از مدیران تغییر خواهند کرد / مصاحبه‌های بی‌ربط ناامیدی در استان ایجاد می‌کند / برای انتصاب برخی مدیران شخصاً هزینه داده‌ام / هیچ پولی در استان برگشت نخورده است

۵۲
۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خط و نشان کشید؛ ترسی برای تغییر خودم ندارم و من هیچ کاری برای دفاع از خود و ماندن در کهگیلویه و بویراحمد نمی‌کنم / مطمئناً برخی از مدیران تغییر خواهند کرد / مصاحبه‌های بی‌ربط ناامیدی در استان ایجاد می‌کند / برای انتصاب برخی مدیران شخصاً هزینه داده‌ام /   هیچ پولی در استان برگشت نخورده است
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ تعارفی با مدیران ندارم و مطمئناً برخی از این مدیران این استان با توجه به ضعف کاری تغییر خواهند کرد.
به گزارش کبنا، ایسنا نوشت: سید علی احمدزاده روز (شنبه ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۱) در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مدیران مراقب مصاحبه‌های ضد و نقیض خود باشند چرا که این گونه مصاحبه‌ها مشکلاتی ایجاد کرده است.
وی اظهارکرد: یک مدیر به چه حقی پروژه‌ای را که ۱۰ هزار میلیارد تومان طی ۲۷ سال برای آن هزینه شده است را زیر سؤال می‌برد؟ قرار نیست با یک مصاحبه اشتباه همه تلاش‌ها زیر سؤال برود! مدیر باید پاسخگو باشد که چرا گفته اجازه بهره‌برداری از جاده «پاتاوه به دهدشت» را نمی‌دهیم؟ چرا جو استان را متشنج کنید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مورد سد چم شیر تنها شرکت آب منطقه باید پاسخگو باشد و هیچ کس حق سنگ‌اندازی در پروژه مهم و توسعه محوری که قرار است با دستان رئیس جمهور آب‌گیری آن اعلام شود را ندارد و بدون دلیل زیر سؤال ببرد.
احمدزاده تصریح کرد: این مصاحبه‌های بی‌ربط و ناامید‌کننده برخی افراد باعث می‌شود که عده‌ای سوء استفاده کرده و ناامیدی در استان ایجاد کنند.
وی ادامه داد: در خصوص اعتبارات نفت چه کسی گفته که این اعتبارات برگشت خورده؟ این اعتبارات ابلاغ شده هنوز وقت دارند و مدیران باید پیگیری کنند و آن‌ها را جذب کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه انتقادات خود عنوان کرد: عده‌ای با انتشار دروغ عملکرد دولت را زیر سؤال می‌برند، چرا به دروغ گفته می‌شود اعتبارات کمربندی گچساران و باشت برگشت خورده است در حالی که این پروژه فعال است. با دروغ سازی دولت را زیر سئوال می‌برد.
احمدزاده با اشاره به شایعه تغییر خود تأکید کرد: من برای تغییر خود ترسی ندارم و من هیچ کاری برای دفاع از خود و ماندن در کهگیلویه و بویراحمد نمی‌کنم. اما چرا عده‌ای با انتشار خبر دروغ جو استان را متشنج می‌کنند؟ چرا به مردم دروغ گفته می‌شود. من در همین هفته یک دیدار کاملاً خصوصی با رئیس جمهور داشتم چرا باید در برخی رسانه‌ها این همه دروغگویی رواج داشته باشد؟ چرا زیر پای مردم را خالی می‌کنید؟ دروغ گفته نشود.
وی خطاب به مدیران اظهارکرد: برای انتصاب برخی مدیران هزینه داده‌ایم به گونه‌ای که گاهی اوقات شخصاً هزینه داده‌ام چرا که از حق مردم کوتاه نیامدم و سعی کردم شایسته‌ترین را انتخاب کنم که در عملکرد موفق باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ تعارفی ندارم و اعلام می‌کنم که تغییر برخی مدیران در دستور کار است. مدیری که دستگاه خود را با روزمرگی جلو می‌برد، نمی‌تواند کار را انجام دهد.
احمد‌زاده افزود: خود رئیس جمهور در تغییر وزرا و حتی معاونین خود تعارف ندارد دلیلی ندارد که ما تعارف داشته باشیم. باید مدیر مجموعه زیر دست خود را رصد کند و بدون مماشات با کارمندی که کار انجام نمی‌دهد برخورد کند.
وی بیان کرد: در برخی دستگاه‌ها معاونینی هستند که با دولت همراه نیستند و سهل انگاری می‌کنند که ما این سهل انگاری‌ها را از مدیر می‌دانیم و حتماً این مدیر را تغییر خواهیم داد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیدار دوشنبه ۲۱ اذرماه با رئیس جمهور نیز گفت: در ابتدای این دیدار آیت‌الله دکتر رئیسی پیگیر وضعیت استان شد که گزارش دادیم استان از امنیت پایداری برخوردار است و اعضای شورای تأمین و مردم در حوادث اخیر پای کار بودند.
احمد‌زاده با اشاره به اینکه رئیس جمهور اطلاعات کاملی از استان کهگیلویه و بویراحمد داشت و از امنیت موجود ابراز رضایت کردند، افزود: تغییر و تحول و انتخاب مدیران پای کار در استان مورد رضایت دکتر رئیسی بود و رئیس جمهور بر ایجاد ارتباط بیشتر مدیران با مردم تأکید داشتند.
وی با اشاره به گزارشی که به رئیس جمهور داده بود و در چهارده ماه اخیر بیش از ۴۳ سفر به مناطق و روستا‌های استان صورت گرفت، اظهار داشت: از وضعیت پروژه‌های استان و پتروپالایشگاه گچساران که اخیراً مجوز آن صادر شد به رئیس جمهور گزارش دادم، آیت‌الله رئیسی هم پیگیر مصوبات سفر و سد تنگ سرخ شد و اینکه امسال این سد آبگیری نمی‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه وضعیت مردم"گنجگان" و عشایر استان از جمله عشایر "هلیگان" مورد پرسش رئیس جمهور بود، خاطرنشان کرد: پروژه‌های آب آشامیدنی و آخرین وضعیت محور "پاتاوه به دهدشت" دیگر مواردی بود که در این دیدار گزارش دادیم.
احمد‌زاده تصریح کرد: رئیس جمهور پیگیر وضعیت سرمایه‌گذاری در استان بودند که در این زمینه هم گزارش دادیم که پروژه‌های حوزه سرمایه‌گذاری فعال و تعداد زیادی کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشت البته این مورد هم اشاره شد که زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری تا حدودی فراهم است، اما هلدینگ‌ها دولتی در این استان هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری ندارند و خواستار سرمایه‌گذاری آن‌ها در استان هستیم، رئیس جمهور هم بر این موضوع تأکید داشتند و خواهان سرمایه‌گذاری هلدینگ‌ها در کهگیلویه و بویراحمد شدند.
وی با بیان اینکه در سفر دولت درخواست دادیم که زمینه برای بین‌المللی شدن فرودگاه یاسوج فراهم شود، ادامه داد: این کار انجام شد، اما توسعه پرواز‌های داخلی هنوز صورت نگرفته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رئیس جمهور از عدم همکاری برخی سازمان‌ها و وزرا در کهگیلویه و بویراحمد گلایه داشت و تأکید کرد استانداران نماینده دولت در استان‌ها هستند و هیچ کسی نباید برخلاف نظر آن‌ها کاری انجام دهد.
احمدزاده با اشاره به اینکه برای افتتاح و بهره‌برداری از چهار ابر پروژه پتروشیمی گچساران، سد چم‌شیر، کارخانه قند و محور ملی پاتاوه به دهدشت از رئیس جمهور دعوت کردیم، گفت: رئیس جمهور پذیرفت در دور دوم سفر یا سفری اختصاصی به استان این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.
 وی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی از وضعیت پروژه‌ها در استان ابراز رضایت کردند و خواهان افزایش بهره‌وری فعالیت‌های مختلف استان شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا باید دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یازده سال بماند که نتیجه آن وضعیت موجود اعتیاد در استان است
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
در حد معاون مدرسه راهنمایی نه بیشتر
استانداری
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین فردی که در این بیست واندی سال دیده ام.
Iran, Islamic Republic of
تکلیف راستا چه ایوابو
صادقی
Iran, Islamic Republic of
شماها و نماینده ناتوان‌بورااحمد باعث و بانی اصلی ناامیدی و یاس در جامعه هستید
علی
Iran, Islamic Republic of
یاعلی مدد،مدیران ضعیف ،ترسو،طایفه گرا وسفارشی برای عزل به خط بشن تا مدیران نترس ،قوی ومردم دار جایگزین شوند.
محیط یار
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل محیط زیست استان بعد از یکسال باقدرت رئیس شهرستان باشت راانهم با فشار فرماندار تغییر دادند.بقیه معاونین وروسا که الحمدولله باقدرت کارمیکنند ونیازبه هیچ تغییر دیگری نیست.وهمه چیز عالی است.
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار محترم،شما که به ناتوانی خودتون اذعان میکنید و اینکه احتمال عزلتون رو هم میدین چرا استعفا نمیدین و از مردم عذرخواهی نمیکنید!
خیلی ضعیف عمل کردید و این بر همه عیان هست
نمره خوبی ندارید برادر
Iran, Islamic Republic of
اگر به واسطه همکارانت نبود شما باید نهایتا رئیس مدرسه ابتدایی می‌بودی
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی بیشتر این شایعات دروغ خود جنابعالی درست میکنی
Iran, Islamic Republic of
هیچی وت ساخته نیابو،،
Iran, Islamic Republic of
تا انتصاب مدیران قوم-خویشی و بستگان/هستند،وضعیتی بهتر از این نخواهیم داشت و نه تنها معاونین که مدیران کل و روسای شهرستان ها از حزب سبزند و این ها همه از ضعف و تبانی و نمایندگان برای حفظ بستگان با دیدگاه مخالف دولت هستند و اساسا"اعتقادی به سیاست های دولت ندارند و قبل از همه باید استاندار تغییر کند تا شایسته سالاری واقعی در استان حاکم شود.
Iran, Islamic Republic of
رفتی چونه سی خوت بزنی
Romania
آقای استاندار انصافا یک مدیریت که تخصص و تجربه کافی را داشته باشد و بتواند در صد در صد توان مدیریتی دستگاه اجرایی خود طبق نظر کارمندان به پست مدیریت رسیده باشد را نام ببر بله منکر نیستیم بعضی از مدیران آنهم انگست شمار الحق و الانصاف مدیرانی عالی هستند که می‌توان از آقای فرخان در مالیاتی و محمدی حمل و نقل و مدیرکل نوسازی مدارس و درخشان مدیر کل ارشاد و فرماندار مردمی بویراحمد و مدیر کل بنیاد شهید و مدیر کل فرودگاه نام برد ولی با گذشت بیش از ۹ ماه هنوز اداره راه و شهر سازی مدیر ندارد وبقیه هم کارایی و توان و تجربه و تخصص لازم و کافی را ندارند پس چطور استان باید پیشرفت کند شهر دار مرکز اصلا کجاست خیابان‌ها همه درب و داغون ،ترافیک شهری بسیار نگران کننده،بیمارستان‌ها رسیدگی درستی نمیکنند ،داروخانه ها اکثرا فاقد بعضی داروها هستند وبسیا ی مسائل دیگر
Iran, Islamic Republic of
کو نگو
Iran, Islamic Republic of
باید اقای استان داربرا خیلی خ‌ب میشه
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار تاریخ کهگیلویه و بویراحمد
مخاطب
Romania
نتیجه استاندار ضعیف مدیران ضعیف و سفارشی هست وهیچ چشم انداز روشنی برای استان وجود ندارد
سیما
Iran, Islamic Republic of
. آقای استاندار منسوبین خود را کنترل کنید.البته ۶۰ نیروی ورودی به استانداری چی شد .
Iran, Islamic Republic of
چرا بیشتر مسولین از طایفه و خودتان می باشد ...
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
شاهد هستیم کارهای انجام شده استاندار قبلی رو درلیست کارهای خودتان می زارید...
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
شاهد هستیم کارهای انجام شده استاندار قبلی رو درلیست کارهای خودتان می زارید...
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خواهشمندیم اگه برای افتتاح طرحی اقدام می کنید توضیح بدین چند درصد از اون طرح زمان شما انجام شده؟ به عنوان مثال جاده پاتاوه به دهدشت بیشتر کار انجام شده مال قبل بوده ...
Iran, Islamic Republic of
الکی
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
علت چیست که در مدرسه راهنمایی منصور اباد دشت روم مدام به گرفتن پول از دانش اصرار دارند مگه دولتی نیست ؟
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورشی نمانده در این استان..‌.
محسن
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار شما هنوز مدیرانی که چشم چراغ دولت روحانی هست روبرنداشتی واز اونا عملکردنخواستین کجای کاری مثل مدیر کانون پرورشی
عسکر
Iran, Islamic Republic of
بعضی از مدیران که مارنکنن وعملکردشون روارزیابی نکنین ولی هنوز هم مدیر هستند جاماندگان دولت روحانی
Iran, Islamic Republic of
برای انتخاب کدوم مدیر هزینه دادین ؟ همه که از سادات می باشند
Iran, Islamic Republic of
ضعيف ترين و ناكارآمد ترين استاندار تاريخ استاني جناب مستدام
مدرس
Iran, Islamic Republic of
لطفا فقط وفقط به این سوال پاسخ قانع کننده دهید:
معیار انتخاب آقای عسکری به عنوان معاونت اقتصادی از سوی شما کدام توانمندی وتجربه اجرایی وتوان پیگیری ایشان بوده است؟
شما وایشان استانی را سالها عقب انداختید.
والله علیم بذات الصدور
Iran, Islamic Republic of
مدیران قومی قبیله ای رو برکنار کنید
Iran, Islamic Republic of
از تخریب منابع طبيعي گفتی ؟از بیکاری جوانان گفتی ؟ از طرحهای نیمه کاره گفتی؟از گرانی و تورم گفتی ؟از بیکاری کارگران کارخانه سیمان گفتی؟ از وعده ساخت خانه در دولت گفتی؟
Iran, Islamic Republic of
از تخریب منابع طبيعي گفتی ؟از بیکاری جوانان گفتی ؟ از طرحهای نیمه کاره گفتی؟از گرانی و تورم گفتی ؟از بیکاری کارگران کارخانه سیمان گفتی؟ از وعده ساخت خانه در دولت گفتی؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار و مدیران استان تا کنون نود درصد اماری که از عملکردشون میدهند مربوط به استاندار و مدیران قبلی است متاسفانه
کارمند
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار !!!!!!
منت سر مردم نذار !؟
همه اقدامات شما و نمایندگان مجلس در جهت ارتقا دوستان خود و فامیل های وابسته بوده شما چند نفر با بی تدبیری و پارتی بازی این استان را چهل سال عقب راندید و برای این مردم محروم فلک زده جز خیانت کاری انجام ندادید
کمی تدبیر ...............
Iran, Islamic Republic of
خداوکیل مدیرکل صنعت و معدن را ببینید حتی بلد نیست در رابطه با موضوعات کاری خودش (صمت)صحبت کنه چه برسه به توانایی. آقای استاندار حتما برای اینها هم هزینه دادید.
دنا
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار! خودت، معاونینی که انتخاب کردی و مدیران کل دوره شما از ضعیفترین مدیران هستند. هرچه را که در خصوص اون مانور میدید مربوط به مدیران قبل می باشد. لطفا بیش از این استان را درگیر بی تدبیری خودتون نکنید و بزارید استاندار قوی با مدیران کارآمد در استان کار کنند
مهر
Iran, Islamic Republic of
در جلسه کاملا خصوصی از عملکرد سیاسی و مدیریتی تان بشدت گلایه کردند. از کنار زدن حامیان دولت گلایه کردند

حالا با همان تشرهای که بهت وارد شد اينجوری دست پا می‌زنید
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
معاون اقتصاد/ و خودش میداند که در این حد نیست. مشخصه که خروجی ندارد.
واقع بين
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار اينكه شما برود تهران خدمت رئيس جمهور و امار عملكرد و بعضا مربوط به گذشته ارائه دهيد و بعد خودتان تعريف كنيد كه همه چيز عالي است دردي را دوا نمي كند بيني و بين الله شفاف بفرماييد كدام عملكرد مثبت را داشته ايد در حوزه اقتصادي و پروژه هاي عمراني و زيرساختها چكار كرديد.
خودتان مستند و مستدل بفرماييد كدام مدير شما موفق بوده و موفقيت كليدي او چيست . سازمان جهادكشاورزي ، صنعت معدن و يا اداره كار كه فلك را پر كرده نه شايد هم اموزش پرورش.
Iran, Islamic Republic of
خدایی ضعیف ترین استاندار تاریخ استان خود جناب احمد زاده می باشد که لااقل بین فامیل خودش هم شایسته سالاری نبود.. این نظام مستحق این همه ظلم نیست
پردیس
Iran, Islamic Republic of
مثلا سامرمرادیان؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام وای به حال اسنان که این استاندار ش هست .تکمجموعه خودت یه دوری بزن ببین بهره وری کیلویی چنده
Iran, Islamic Republic of
احسنتو واقعا هیچ استانداری اینقدر سفر استانی وشهرستانی وروستایی وعشایری نداشته خد قوت دلاور
سلمانی
Romania
.. دامادما و باشتی الاصل هم با لیسانس حسابداری مدیرکل اقنصادی شد.آخ و بخت استان
Iran, Islamic Republic of
سفر های استانی چه دردی را دوا کرد
داغ مردم را با وعده های تو خالی بیشتر کرد
Iran, Islamic Republic of
همه مردم میدانند که مدیرکل اداره کار چه دلاوری است
یعنی در تمام عملکردها
اولین مدیرکل
United Kingdom
انصافا بدور از هرگونه تعصب خود احمد زاده در حد استانداری استان نیست اگر دولت قوی سر کار باشد یا بیاید و آقای موحد هم نماینده باشد چون خیلی با استاندار صمیمی هست باید بگذار فرماندار دهدشت یا فرماندار بهمئی
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم دلیل خواستنتون سخنرانی بسیار تند هدایت خواه در شورای اتلاف با حضور رئیس جمهور بوده
استاندار بی برنامه و بی تدبیر
کلا معلوم نیست با خودش چند چند است!
اون از مدیرانی که گذاشته!!
اون از استخدام های فله ای در شرکت خدماتی استانداری!!!
اون از پروژه های خوابیده استان!!!!
اون از ...
چه فرقی داره
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار..ناراحت نشو .کار خاصی ندیدیم انجام بگیره.فقط زور وچانه زنی زیاد برای نورچشمیهای خودت زبانزد عام وخاصه-...هر چه زودتر غزل خداحافظی بخونی به نظرماها خیلی سنگینتری.
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
1