تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۴۵۵۶۷۰
سه شنبه 22 آذرماه 1401؛

شهردار و شورای شهر لیکک با امام جمعه بهمئی دیدار و گفت و گو کردند

۰
شهردار و شورای شهر لیکک با امام جمعه بهمئی دیدار و گفت و گو کردند
کبنا ؛امام جمعه شهرستان بهمئی در این دیدار گفت: شورا و شهرداری قلب عمرانی شهر هستند و باید از همه ظرفیت ها برای خدمت به مردم و همشهریان استفاده کرد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: حالا که الحمدلله مجموعه مدیریت شهری همدل و همراه هم هستید این همدلی و اتحاد را به نهادها و ادارات ترویج کنید راه پیشرفت و آبادانی این شهر وحدت و همدلی و یکپارچگی مسئولان است.
امام جمعه شهرستان بهمئی بیان داشت؛ بین شما و دیگر مسئولان شما چون فرزندان این شهر هستید باید مجاهدانه در میدان تلاش کنید و همه را همراه کنید برای خدمت به مردم باید قدر دان و شاکر این مردم شریف و نجیب را باشیم و راه آن خدمت و نوکری برای مردم است این نوکری مردم شرف و افتخار ماست باید تلاش کنیم.
حجت الاسلام  اسماعیل صلواتی ادامه داد؛ خدماتی که ارائه می دهیم بر اساس عدالت و عقلانیت باشد بنده برای اعضاء محترم شورا و شهردار محترم احترام قائل هستم و تا مادامی که به مردم خدمت می کنید و از کار مردم گره گشایی می کنید از مدیریتی شهری حمایت می کنم‌.
امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: ان شاءالله در دوران مدیریت شما شاهد پیشرفت و آبادانی و توسعه شهر باشیم و علاقمند هستم یک روز یا نیمه روز را همراه اعضاء محترم شورای اسلامی و شهردار محترم محله به محله شهر را بازدید و همانجا یا در مساجد با حضور مردم نسبت به مطالبات مردم و کمک به مردم همراهی نمایم .
وی ادامه داد: انتظار است در بحث مسائل فرهنگی بالاخص نماز جمعه ، قلب فرهنگی شهر و  قرارگاه ایمان و تقوا و اخلاق و بصیرت تدابیر لازم را جهت تسهیل حضور مردم مومن و انقلابی این شهر فراهم کنید .
در این نشست عباس مشیری شهردار شهر لیکک ضمن خیر مقدم و تشکر از امام جمعه جدید گفت: حضور امام جمعه در شهر، منشاء خیر و برکات است وبا توجه به تنوع اقلیمی در شهر لیکک امام جمعه به عنوان پدر معنوی و فرهنگی شهر می‌تواند با تدبیر و مدیریت شایسته  وحدت را حاکم نماید.
عباس مشیری ضمن تاکید بر عزم جدی خود و مجموعه شهرداری به خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شهروندان و تلاش برای تحقق اهداف توسعه شهر لیکک و نیز جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان را منشور خدمتی شهرداری بیان داشت.
شهردار جوان شهر لیکک در ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد و گفت، مجموعه شهرداری با تمام توان برای خدمت رسانی صادقانه به شهروندان در زمینه‌های مختلفی عمرانی، فرهنگی و… تلاش می‌‌کند.


 محسن کوکب نژاد عضو شورای شهر و نایب رئیس شورای استان ضمن خیر مقدم محضر امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: تشکر و قدردانی از زحمات امام جمعه قبلی بایت همه خدماتی که به شهرستان کرده و مقدم و حضور امام جمعه شهر را مایه خیر و برکت دانست و عنوان کرد: هر چه مسئولین با هم اتحاد و همدلی داشته باشن کارها بهتر انجام می‌شود و اثرات آن برای مردم بهتر و نمایان تر هست ما هر چه مطالبه داریم برای مردم هست چون ما زیر پوست مردم را بهتر می بینیم و اگه صدامون و دادمون بالا میاد فقط برای مردم هست.
وی ادامه داد: مردم مشکلات معیشتی دارن دخل و خرج آنها با هم یکسان نسیت و اجناس و مواد غذایی روز به روز گران و گران‌تر می‌شوند از بانک‌های شهرستان گله مند هستیم خدمات رسانی آنها به مردم برای پرداخت وام ها اشتغال و ازدواج و غیره سخت گیرانه هست و برای بازپرداخت هم سختگیری میکنن که در این خصوص مردم شاکی هستن و گریزی زدیم به وام‌های مسکن که در طول سال ۱۴۰۱ هیچگونه وام مسکنی ابلاغ نشد و مردم در این خصوص ناراضی و گله مند هستن و در خصوص اشتغال جوانان بسیار گله مند هستند.
رضا بنیادداشت رئیس شورای شهر رشته کلام را بدست گرفت و ضمن سلام و احوالپرسی و خیر مقدم محضر امام جمعه شهر لیکک از اینکه تا الان با شورای شهر قبلی و شهردار قبل نتونستیم تسویه حساب مالی کنیم بسیار گله مند بود و از امام جمعه شهر خواستن که به این موضوع ورود کنند تا شهرداری و شورای شهر از بلاتکلیفی در بیان و حداقل اینکه وضعیت بدهی های شهرداری در دوره گذشته شورا و شهردار قبلی مشخص گردد زیرا چندین بار به شورای تامین شهرستان نامه زدیم و در خواست کردیم بی جواب ماند.
 علیداد رگبار مقدم ضمن عرض سلام و خسته نباشید محضر همکاران در شورای شهر و شهردار و امام جمعه شهر لیکک یه پیشنهاد دادن که هر هفته یک بار در معیت اعضای شورای شهر و شهردار در یکی از مساجد شهر به هنگام نماز مغرب و اعشاء حضور و در خواست های مردم را از نزدیک و بصورت حضوری داشته باشیم و آنها را دسته بندی و پاسخگوی مطالبات مردم بصورت حضوری باشیم.
در ادامه اعضای شورای شهر و شهردار شهر لیکک نظرات خود را ارائه دادند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
1