تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۵۵۰۹۶
آیت الله العظمی نوری همدانی:

هرکسی موجب نارضایتی مردم شود مرتکب گناه شده است

۰
هرکسی موجب نارضایتی مردم شود مرتکب گناه شده است
کبنا ؛آیت الله العظمی نوری همدانی، گفت: ما سختی و مشکلات مردم را درک می‌کنیم و می‌دانیم که مردم اصل انقلاب و نظام را قبول دارند ولی از مسئولان توقع رسیدگی دارند تا مشکلاتشان حل شود.
وی افزود: بنده در دیدار با مسئولان همواره توجه و عنایت به مردم را گوشزده کرده‌ام چرا که ستون این انقلاب همین مردم هستند که در هشت سال دفاع مقدس و سختی‌ها همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند متأسفانه مردم در شرایط کنونی با گرانی و سختی معیشت روبرو هستند، امروز آنچه مهم است مردم هستند و باید مسئولان امر به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند. باید شرایط اقتصادی مردم سر و سامان پیدا کند. بخشی از مسئولان در حال تلاش و کوشش هستند اما باید خدمت‌رسانی بیشتری به مردم صورت بگیرد. خدمت به مردم و رسیدگی به وضع آنان در اولویت کار مسئولان باشد، مسئولان بدانند اصل مردم هستند و اگر مردم راضی نباشند هیچ ارزشی‌ندارند.
او ادامه داد: امروز رهبری با همه مشکلات می‌خواهد انقلاب را حفظ کند و وظیفه ما حمایت از‌ایشان است ما سختی و مشکلات مردم را درک می‌کنیم و می‌دانیم که مردم اصل انقلاب و نظام را قبول دارند ولی از مسئولان توقع رسیدگی دارند تا مشکلاتشان حل شود. امروز نباید کسی مردم را ناامید کند، هر کسی چه مسئول و چه غیر مسئول با عملکرد خود موجب نارضایتی مردم از انقلاب و نظام شود مرتکب گناه شده است. باید مسئولان با حفظ وحدت و خدمت به مردم آینده خوبی برای ملت درست کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1