تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۴۵۴۳۰۸
امام جمعه کبگیان مطرح کرد

سیاسی‌کاری در ساخت کتابخانه چیتاب

۶
۳
سیاسی‌کاری در ساخت کتابخانه چیتاب
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: مسوولان در دولت انقلابی بدانند ما سر کتاب و کتابخوانی با کسی معامله‌ای نداریم و این مطالبه عمومی است. فلذا نگذارید مسأله ساخت کتابخانه شهید رجائی چیتاب که در هشت سال اخیر با سیاسی کاری مسوولان ر‌ها شده بود خدائی ناکرده در قالب وصله ناجوری به شما‌ها بچسپد.
به گزارش کبنا از چیتاب، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز جمعه (۲۰ آبان ۱۴۰۱ ) چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به سنت اِمهال گفت: مراقب مهلت‌های خداوند در دنیا باشید وگناه نکنید.
وی افزود: اقدام خداوند در مهلت دادن به کافران در زمرهٔ سنت‌هایی است که در آن‌ها تعدیل راه ندارد که در این راه مجرمان در دو دسته، قابلیت هدایت و غیر قابل هدایتند، و هرچه بیشتر مهلت داسته باشند گناهکارتر می‌شوند، فلـذ مرگ برای کفار یک نعمت است زیرا کمتر گناه می‌کنند.
این خطیب جمعه با اشاره به مسأله استدراج و تعالی انسان در دنیا نیز گفت: درجه دادن به افراد در راه رسیدن به مقام انسانیت بصورت تدریجی است. وی افزود: دامن زدن انسان به کُفر، تکذیب آیات الله و گناه معصیت از عوامل عدم موفقیت بشیریت در مقام استدراج می‌باشد و در این راه ممکن است خداوند انسان را از اعلی علیین به اسفلی السافلین و بالعکس بکشاند.
حجت الاسلام سید فرج الله پژمان با اشاره به مسأله جبهه‌گیری دشمن در فضای جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی خطاب به حاضرین گفت: مردم اگر نسبت به هدف اصلی دشمن در جنگ نرم و رسانه‌ای آگاه نباشند امنیت اجتماعیشان به خطر خواهدافتاد.
وی افـزود: دشمن با تصویر‌سازی منفی توان و نگاه نیرو‌های نظامی و دولتی در اذعان عموم جهت جلوه دادن چهره بد و خشن در کانون گرم روایت‌گری دروغین و شایعه پردازی در سناریو‌های تبلیغاتی گوناگون قصد دارد در جبهه نفاق مردم و نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور را رو در روی هم قرار دهد و بنام حقیقت‌سازی دروغین مردم را نسبت به نظام بدبین کند.
امام جمعه چیتاب بصیرت عموم در حماسه ۱۳آبان را نمونه شاخص قدرت تسخیر ناپذیر نظام واحد علیه دشمن برشمرد و خاطرنشان کرد: وقتی جمهوری اسلامی با نگاه آرمانی استکبار ستیزی در سایه اتحاد عمومی ملت راه آزادگی و ر‌هایی از یوغ استعماری را به جهانیان نشان داده قطعاً تمام نظام سلطه استکباری و استبدادی در نهایت قوای فکری و جمعی علیه آن جبهه‌گیری و برای براندازیش دست به هر اقدامی خواهند زد.
وی خطاب به مسئولان کشوری و لشکری نیز خاطرنشان کرد: هم شما و هم دنیا دیدند که ملت باحضور حماسی خود در میدان وفاداریشان را به انقلاب ثابت و حربه دشمنان را ساقط کردند، فلذا شما مسئولان در دولت انقلابی با رویکرد نظارت بر تنظیم قیمت بازار داخلی التهاب ناشی از مشکلات اقتصادی قدرت خرید معیشت مردم را کمتر کنید.
امام جمعه کبگیان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی و مسأله کتابخانه ر‌ها شده شهر چیتاب خطاب به مسئولان امر گفت: مسئولان در دولت انقلابی بدانند ما سر کتاب و کتابخوانی با کسی معامله‌ای نداریم و این مطالبه عمومیست فلذا نگذارید مسأله ساخت کتابخانه شهید رجائی چیتاب که در هشت سال اخیر با سیاسی کاری مسئولان ر‌ها شده بود خدائی ناکرده در قالب وصله ناجوری به شما‌ها بچسپد.
این خطیب جمعه آماده بودن زمین اهدائی محصور شده این پروژه را یک فرصت مهم جهت اقدام و عمل دولت برای ساخت این بنیه فرهنگی در مرکز بخش برشمرد و گفت: وقتی در دولت قبل علیرغم رفت و آمد‌های نماینده و دیگر مسئولان در سایه قول و قرار‌های پرو پیمانشان این موضوع عامدانه ر‌ها شد دولت انقلابی با اقدام در ساخت این پروژه وفاداری به عهد خود را به مردم ۷۶شهیدی این بخش ثابت کند. حجت الاسلام پژمان با اشاره به مسأله آب شرب شهر چیتاب خطاب به متولیان امر نیز گفت: آقایان مسئول آبفای استان وقتی شهر چیتاب در کمرکش رودخانه‌ای به این پر آبی وجود دارد آیا سزاوار تخصیص ساخت یک پمپاژ تصفیه آب نیست که هر آینه بگویند یا پمپ سوخته یا لوله شکسته و مردم از آب گل آلود مصرف کنند. خطیب جمعه چیتاب با تشکر از حضور بازرسان بهداشت علوم پزشکی در بخش و بازدید از مرکز بهداشت نقاره خانه و مرکز بهداشت درمانی شهدای شهر چیتاب گفت: بزرگواران وضعیت داشته‌های خدمات درمانی بخش و شهر چیتاب را از نزدیک دیدند لذا گلایه و نگرانی همیشگی مردمان این دیار در این است که یک بخشی به بزرگی و وسعت انبوه کبگیان چرا نباید یک درمانگاه شبانه روزی بزرگی داشته باشد تا مردمان این دیار بجای درمان در منطقه خود به یاسوج یا پاتاوه بروند؟ 

------------------------------
خـبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اینا همش خودساخته هستن وکار همین خبرنگارهست که اینا رانوشته
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
زمین اهدایی به کتابخانه چیتاب بر می گردد به دوره نمایندگی ستار هدایتخواه و دولت احمدی نژاد .....
ع.موسی پور
Iran, Islamic Republic of
این موضوع کتبخانه چیتاب در دوره نمایندگی حاج زارعی اصلا توجهی بهش نشد؟
حتی علی آباد یاسوج کتابخانشو ساختند ولی چیتاب فراموش شد،دولت بقولی انقلابی و جناب نمایتده برای ساخت این معضل ۹ساله دست بکار بشوند و مشکلو حل کنند.
دانشگر
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس رسام شما که هم به رسانه ملی، هم به خبرگزاری و هم به روابط عمومی بخشداری مشرف هستید
اگر هر ماهی یک مشکل از خواسته های معقول و به حقِ این مردم را در رسانه و خبرگزاری بولد کنید
قطعا مسئولان مجبورند جوابگو باشند.
دانیال
Iran, Islamic Republic of
بنده خدائیکه فرمودی که خبرنگار اینا رو خودش نوشته
اولا تکثیر و نشر هرخبر مثلا بی اساسی بار حقوقی دارد،دوما اینهایی که ایشون نوشته مشکلی است که بیش از هشت سال پیش در سیاست بازی مغرضانه دوستان مدیر ونماینده و ...باوعده و وعید وقولهای پوچ تاالان رهاشده است و این خبری که آقای رسام نوشته اند عین صحبتهای امام جمعه محترم در خطبه های هفته قبل هست و واضح تر و عالی تر از این نمیشه مشکلاتو توضیح داد.
درضمن جناب رسام چشم بیدار وقلب تپنده کبگیان هستند و چون صحبتها و افکارسنجیده ومعقولانه ایشان منتج به پیگیری مطالبات عام هستندکل مردم پشت ایشانندومعتمد عمومند.
Iran, Islamic Republic of
برادررسام چرا با اسم دانیال کامنت می زاری کلیه این کامنت ها را خودت نوشتی هرکدومش بنام یک نفر کمترتعریف خودت بده
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1