تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۵۴۱۴۴
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد:

پروژه آبرسانی به باباکلان گچساران در مدار بهره‌برداری قرار گرفت

۰
پروژه آبرسانی به باباکلان گچساران در مدار بهره‌برداری قرار گرفت
کبنا ؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از توسعه طرح‌های آبرسانی شهرستان گچساران با اتکا به منابع پایدار از جمله سد کوثر خبر داد.
به گزارش کبنا، اسفندیار برخه امروز شنبه (14 آبان ماه 1401) در جریان بازدید از روند اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب گچساران، با اشاره به اقدامات انجام شده در این شهرستان تصریح کرد:با صرف 19 میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی، پروژه آبرسانی به باباکلان  تکمیل و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با اجرای این طرح 2000 نفر از مزایای آن بهره‌مند شدند، افزود: این پروژه با حدود 7 کیلومتر لوله‌گذاری بین چاه‌ها تا ایستگاه نخست به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: احداث 2 مخزن، جمعاً به حجم 550 متر مکعب با اعتبار 3.5 میلیارد تومان، یکی دیگر از پروژه‌های چند ماه اخیر در گچساران بود که جمعیتی بیش از 1300 نفر تحت پوشش قرار گرفت.
برخه با اشاره به طرح‌های فاضلاب نیز گفت: فاضلاب بخشی از شهر تمام شده و با اتصال انشعابات جدید، 90 مشترک از خدمات فاضلاب بهره‌مند خواهند شد.
وی در پایان سامان دادن به شرایط آب گچساران و تأمین آب پایدار را اولویت این شرکت برشمرد و گفت: خوشبختانه سد کوثر بسیاری از نگرانی‌های ما به ویژه در مرکز شهر را کم کرده که در آینده توسعه آبرسانی به این شهرستان به ویژه با اتکا به منابع بهتر از جمله سد کوثر را در دستور کار داریم و علاوه بر آن توسعه شبکه‌های فاضلاب به ویژه در مناطق پر جمعیت را نیز مد نظر خواهیم داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
1