تاریخ انتشار
جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : ۴۵۳۸۶۱
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

پیام رئیس دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت یک دانشجو

۰
پیام رئیس دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت یک دانشجو
کبنا ؛
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شهید شدن دو هم استانی در حادثه تروریستی حمله در حرم حضرت شاهچراغ (ع) گفت:‌ امید خوب دانشجوی مقطع کاردانی عمران گرایش نقشه‌برداری مرکز گچساران، دانشجوی ترم اول دانشگاه علمی کاربردی بوده است.
به گزارش کبنا، علی دسترنج روز جمعه (۶ آبان ماه ۱۴۰۱) با اشاره به شهادت‌ «امید خوب» دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد در حمله تروریستی شاهچراغ شیراز،اظهار داشت: آقای خوب، از دانشجویان مؤدب و خوب مرکز علمی کاربردی شهر گچساران بود.
وی در ادامه گفت:  از طرف جامعه دانشگاهی دانشگاه علمی و کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد وقوع این حادثه و ضایعه را به هموطنان و هم استانی‌های عزیز و خدمت همه مردم ایران و ایل بزرگ بهمئی تسلیت عرض می‌کنم.
دسترنج گفت:‌ امیدواریم درس عبرتی برای افرادی باشد که به اغتشاشات دامن می‌زنند، اتفاقاتی که می‌افتد در اثر بی‌مسئولیتی عده‌ای است که بصیرت لازم را ندارند، اگر این آشوب‌ها و اغتشاشات رخ نمی‌داد، چنین حادثه‌ای هم شاید اتفاق نمی‌افتاد.
وی با محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز، خاطرنشان کرد: وقوع چنین اتفاقاتی نشان دهنده این است که دشمن این مردم و انقلاب اسلامی اهداف دیگری دارند و می‌خواهند با سوء استفاده از احساسات پاک جوانان آنها را به مسیر نادرستی ببرند و نباید با این گونه رفتار‌ها موجبات ناامنی را ایجاد کرد.
گفتنی است؛ در حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) که در روز ۴ آبان ماه اتفاق افتاد ۱۵ نفر شهید و عده زیادی مصدوم شدند که طی این واقعه هوشنگ و‌امید خوب پدر و پسر اهل شهرستان بهمئی نیز به شهادت رسیدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
1