تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۴۵۳۷۷۰
فرماندار لنده: بی‌تفاوتی میراث فرهنگی قابل اغماض نیست

بی‌مهری میراث فرهنگی به تنها پروژه جهش تولید در لنده (+ تصاویر)

۰
بی‌مهری میراث فرهنگی به تنها پروژه جهش تولید در لنده (+ تصاویر)
کبنا ؛پروژه طرح گردشگری موگرمون تنها پروژه جهش تولید شهرستان لنده است که با بی‌مهری میراث فرهنگی و گردشگری استان همچنان در تعطیلی به سر می‌برد.

به گزارش کبنا نیوز؛ این پروژه که پس از سال‌ها با هزاران مشقت و با پای کار آمدن بنیادعلوی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری و همکاری میراث فرهنگی در منطقه زیبای موگرمون اجرایی شد، متاسفانه به علت کم کاری‌های میراث فرهنگی و گردشگری در رفع برخی موانع 8ماه است که به طور کامل راکد مانده است.
این درحالی است که سایر پروژه‌های جهش تولید در سایر شهرستان‌ها که همزمان با این پروژه شروع شده بودند با پیشرفت 70تا90درصدی همراه است ولی این پروژه آن هم در محروم ترین نقطه استان همچنان در بی‌مهری متولیان استانی به سر می‌برد.

فرماندار شهرستان لنده نیز با گلایه شدید از مدیرکل جدید میراث فرهنگی و گردشگری استان، گفت: پروژه طرح گردشگری موگرمون تنها پروژه جهش تولید در شهرستان لنده است که نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان استانی به خصوص میراث فرهنگی و گردشگری است.
جلال دانش گفت: چندین بار در طول هفته‌های گذشته با مدیرکل این اداره در خصوص تعیین تکلیف این پروژه با مدیرکل تلفنی صحبت کردیم و قرار بود بازدیدی از این منطقه داشته باشند ولی متاسفانه این بی‌مهریها نسبت به شهرستان لنده قابل اغماض نیست.
وی تاکیدکرد: با رایزنی با مدیرکل منابع طبیعی استان بخشی از معارضات و مشکلات رفع شد ولی متاسفانه بازهم کم کاری میراث فرهنگی و گردشگری استان در این پروژه کاملا مشهود است.

دانش گفت: یکی دیگر از مطالبات برحق مردم احیاء، مرمت و بازسازی تنها حسینیه استان با قدمت بیش از 100سال است که با وجود پیگیری های مکرر با استان باز هم شاهد بی‌مهری نسبت به این حسینیه از سوی میراث فرهنگی و گردشگری استان هستیم.
فرماندار شهرستان لنده گفت: توجه به ساماندهی چشمه  همیشه جوشان موگرمون و رعایت مسائل زیست یکی دیگر از مهمترین مسائل در حذب گردشگران است که باید این مهم نیز توجه کافی شود.
---------------------------------
خبرنگار؛ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
1