تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۴۵۳۵۹۶
با حضور معاون بنیاد مسکن کشور؛

بهره‌برداری از ۱۰۰ طرح روستایی در کهگیلویه و بویراحمد / از فعالیت‌های بنیاد سوء استفاده سیاسی نخواهد شد

۰
بهره‌برداری از ۱۰۰ طرح روستایی در کهگیلویه و بویراحمد / از فعالیت‌های بنیاد سوء استفاده سیاسی نخواهد شد
کبنا ؛معاون پشتیبانی و امور هماهنگی بنیاد مسکن کشور گفت: تهیه طرح هادی برای ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور انجام شده است.
به گزارش کبنا، فرهاد باقرپور در آیین افتتاح و همچنین بازدید از طرح‌های بنیاد مسکن گچساران افزود: طرح آسفالت روستای بیدزرد با مساحت هشت هزار مترمربع و اعتبار ۲۴ میلیارد ریال به نمایندگی از ۲۰ طرح در شهرستان گچساران و ۱۰۰ طرح در استان کهگیلویه و بویر احمد بهره‌برداری شد.
باقر پور بیان کرد: همچنین در راستای طرح نهضت آسفالت و در حوزه خدمات‌رسانی و توانمند‌سازی روستا‌ها، پارک روستای محمد آباد لیشتر با مساحت ۳ هزارو ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
وی ادامه داد: در کل کشور از مجموع ۴۰ هزار روستای بالای بیست خانوار ۲۲ هزار روستا طرح هادی اجرا شده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته اعتباری افزون بر هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به آسفالت و قیر معابر روستایی اختصاص داده شد که امسال این اعتبار به بیش از ۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه با افزایش این اعتبار سهمیه استان‌ها نیز در این راستا افزایش خواهد یافت گفت: بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی است که تلاش می‌کند خدمات را به صورت منسجم به مردم ارائه دهد.
تهیه طرح هادی ۴۰ هزار روستای کشور/ از فعالیت‌های بنیاد سوء استفاده سیاسی نخواهد شد
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی بنیاد مسکن کشور گفت: تهیه طرح هادی برای ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور انجام شده است.
فرهاد باقرپور در ادامه اظهار داشت: خدمات نظام در تمام زمینه‌ها برای مردم است و هیچ منتی نیز بر روی دوش آن‌ها نیست.
وی بیان کرد: باید مسئولیت‌های خود را به خوبی انجام دهیم، بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی است که تلاش می‌کند مانند یک نخ تسبیح خدمات را هماهنگ کرده و به مردم ارائه دهد.
باقرپور اضافه کرد: نباید از فعالیت‌های بنیاد بهره‌برداری سیاسی شود، وظیفه ما کار برای مردم است.
معاون پشتیبانی و امور هماهنگی بنیاد مسکن کشور تصریح کرد: تهیه طرح هادی ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور انجام شد و تاکنون در بیش از ۵۶ درصد از روستا‌های کشور طرح هادی اجرا شده است.
باقرپور عنوان کرد: در سال گذشته اعتباری افزون بر هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به آسفالت و قیر معابر روستایی اختصاص داده شد که امسال این اعتبار به بیش از ۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.
وی گفت: با افزایش این اعتبار سهمیه استان‌ها نیز در این راستا افزایش خواهد یافت.
افتتاح دو پروژه بنیاد مسکن در گچساران
مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو پروژه جمعا با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال در گچساران افتتاح شد.

روح اله عمادی در آئین افتتاح و بازدید برخی پروژه‌های بنیاد مسکن در گچساران اظهار کرد: آئین افتتاحیه زیر‌سازی بیس و آسفالت روستای بیدزرد با متراژ ۸ هزار متر مربع و اعتبار ۲۴ میلیارد ریال انجام شد.
وی بیان کرد: افتتاح پارک روستای محمدآباد با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار و در مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع یکی دیگر از پروژه‌های افتتاحیه بنیاد مسکن در گچساران است.
مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون ۱۴۸ هزار متر مربع معابر روستایی گچساران با یکهزار و ۳۶ تن قیر رایگان انجام شد.
عمادی بیان کرد: این روستا‌ها شامل امامزاده جعفر، شهرک مهاجرین، پاکوه، محمد آباد لیشتر و... است.
وی گفت: آسفالت این میزان معابر با ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد.
مدیر کل بنیاد مسکن استان هم گفت: از محل اعتباراتی بنیاد مسکن، آسفالت ۱۵۰ هزار مترمربع در ۲۰ روستای شهرستان گچساران اجرا شد.
عمادی افزود: با اعتباراتی که امسال به طرح هادی روستا‌ها اختصاص داده شده است در آینده شاهد کامل شدن طرح‌های هادی شهرستان گچساران خواهیم بود.پ
فرماندار گچساران نیز با اشاره به نقش روستا در تولیدات و اشتغال و برای توسعه هر شهرستان بسیار مهم است گفت: با توجه به موضوع مهاجرت معکوس دولت خدمات خوبی را به روستائیان ارائه کرده است.
روانبخش دیهیم خوب افزود: از جمله این خدمات می‌توان به زیر‌سازی و آسفالت روستا‌ها اشاره کرد.
وی بیان کرد: در سال گذشته ۱۴۸ هزار مترمربع از معابر روستایی گچساران با قیر رایگان آسفالت شد.
محمدمراد راغ پور_ رئیس بنیاد مسکن گچساران تصریح کرد: امسال بیش از ۲۰۱ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال برای توسعه روستا‌های گچساران در قالب طرح هادی در نظر گرفته شد.
وی بیان کرد: در سال مالی گذشته ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه روستا‌های گچساران در نظر گرفته شد که ۱۱۰میلیارد ریال آن تخصیص یافت.
راغ پور عنوان کرد: این میزان اعتبار برای اجرای ۴۰ طرح عمرانی روستایی در این شهرستان هزینه شده است.

رئیس بنیاد مسکن گچساران ادامه داد: تاکنون طرح هادی در ۵۲ روستای بالای ۲۰ خانوار و چهار روستای زیر ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده است.
راغ پور افزود: این طرح‌ها در زمینه بهسازی معابر روستایی، احداث پارک، پیاده روسازی، ساخت کانال هدایت سیلاب، زیرسازی و آسفالت اجرا شده است.
وی تصریح کرد: امسال بیش از ۳۶ میلیارد ریال برای ساخت سالن ورزشی روستا‌های مارین و پادوک و تکمیل چمنهای مصنوعی، ۱۰ میلیاردو ۷۲۳ میلیون ریال برای تکمیل رینگ بافت فرسوده دوگنبدان و ۶ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های گردشگری و میراث فرهنگی در مناطق امامزاده قطب الدین و آبشار کیوان و سرابیز در نظر گرفته شد.
راغ پور اظهار داشت: ۱۰۳ میلیارد ریال اعتبار امسال از محل مسوولیت‌های اجتماعی نفت برای توسعه زیر ساخت‌های روستایی این شهرستان اختصاص یافت.

روانبخش دیهیم خوب_ فرماندار گچساران_ نیز گفت: نقش روستا در تولیدات و استغال و برای توسعه هر شهرستان بسیار مهم است.
وی بیان کرد: در این برهه از زمان که بحث مهاجرت معکوس مطرح می‌باشد دولت نیز خدمات خوبی را به روستائیان ارائه داده است.
فرماندار گچساران تصریح کرد: از جمله این خدمات بمی توان به یس و زیر سلزی و آسفالت روستا‌ها اشاره کرد.
روانبخش دیهیم خوب خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۴۸ هزار مترمربع از معابر روستایی گچساران با قیر رایگان آسفالت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اغتشاش در اوین، به‌واقع یک گاف بزرگ انگلیسی بود. اول از جهت آنکه تصور کردند اوین را می‌توانند ...
1