تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۴۵۳۴۱۴
سفر خبرنگار کبنا به روستای گلال از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد:

بخش سوم) کاروان خدمات رسانی به ایستگاه گلال لوداب رسید / شایان نادری: کاروان‌های خدمات‌رسان ماهانه به مناطق محروم استان سفر می‌کنند ( + فیلم و عکس )

۱
۱
بخش سوم) کاروان خدمات رسانی به ایستگاه گلال لوداب  رسید / شایان نادری: کاروان‌های خدمات‌رسان ماهانه به مناطق محروم استان سفر می‌کنند ( + فیلم و عکس )
کبنا ؛
به همت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، گروه‌های جهادی در قالب، دندانپزشک، پزشک عمومی، دامپزشک و کارشناسان کشاورزی به منطقه گلال لوداب از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند. در این سفر خدمات دندانپزشکی از قبیل؛ معاینه دندان، کشیدن دندان و پزشک عمومی، خدمات واکسیناسیون دام و آموزش ترویج کشاورزی و توزیع کتاب به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ارائه شد.
              
فیلم) صحبت‌های مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره)
به گزارش کبنا، در حاشیه این سفر خدمات‌رسانی که از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد تدارک دیده شده بود، شایان نادری مدیرکل این ستاد به خبرنگار کبنا نیوز گفت: در ادامه کاروان‌های خدمات‌رسانی بنیاد احسانِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام که به نقاط محروم استان داشته است، ما امروز در بخش لوداب منطقه گلال در خدمت مردم هستیم.
وی افزود: خوشبختانه در کاروانی که امروز همراه ما حضور دارند، بحث کاروان سلامتِ دام را داریم که در بحث دارو، خدمات مشاوره و سایر خدمات به صورت رایگان به مردم عزیز و دامداران ارائه شده است.
نادری اضافه کرد: در کنار کاروان سلامت دام، ما بحث رزمایش لبخند احسان را داشتیم که در اینجا خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان به مردم عزیز ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: ما طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم، به فراخور هر هفته و هر ماه که میسر باشد، این کاروان‌های خدمات‌رسان به نقاط مختلف استان گسیل پیدا می‌کند و ما سعی کرده‌ایم در این کاروان‌ها برخی مدیرکل‌ها همچون مدیرکل امور عشایر، فرمانده محترم سپاه عشایر استان و همچنین مدیرکل امور کتابخانه‌های استان را همراه خود داشته باشیم تا از نزدیک درد و دل مردم را بشنویم و بتوانیم گرهی از مشکلات آنها باز کنیم.
همچنین ابوذر صناعی‌نیا معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این استان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی، این خدمات را به صورت رایگان در اختیار اهالی منطقه، کشاورزان، دامداران و دانش‌آموزان گلال لوداب ارائه دادند، گفت: این خدمات در سایر روستا‌های تابعه این بخش ادامه دارد.
لازم به ذکر است بخش لوداب در ۱۲۰ کیلیومتری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
به گزارش کبنا، در این کاروان، شهرام مهدوی فرماندار شهرستان بویراحمد، سرهنگ حسن رضایی فرمانده سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره)، فضل آذرفر مدیرکل امور عشایر، محسن جبارنژاد مدیرکل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد و جمع دیگری از مسوولان و کارشناسان جضور داشتند.



نام شما

آدرس ايميل شما

United States
حتما کارشناس کشاورزی نادری نظر داده/خدا وقت کارشناس
اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اغتشاش در اوین، به‌واقع یک گاف بزرگ انگلیسی بود. اول از جهت آنکه تصور کردند اوین را می‌توانند ...
در اوین چه گذشت؟ / در زندان اوین چه زندانیانی نگهداری می‌شوند؟ ( + فیلم )

در اوین چه گذشت؟ / در زندان اوین چه زندانیانی نگهداری می‌شوند؟ ( + فیلم )

زندان اوین شامگاه شنبه ۲۳ مهرماه شب نا آرامی داشت. پس  از وقوع حادثه، علی صالحی  دادستان ...
پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

سعید محمد از دبیری شورای عالی مناطق آزاد برکنار شد. ردی که سودای ریاست جمهوری داشت؛ روز ...
فایل های مرتبط
1