تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب : ۴۵۲۹۰۲
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج:

ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج فرسوده است

۰
ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج فرسوده است
کبنا ؛رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج تاکید کرد: ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد فرسوده شده و نوسازی این ناوگان نیازمند چاره جویی اساسی است.
به گزارش کبنا، عبدی دانش مقدم روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به رسانه‌ها، گفت: شهر یاسوج دارای یک هزار و ۶۹ دستگاه تاکسی و اتوبوس درون شهری است که بیشتر آنها فرسوده بوده و نیاز به نوسازی دارند.
وی افزود: در شهر یاسوج مرکز استان تنها ۳۶ دستگاه اتوبوس درون شهری وجود دارد که از این تعداد تنها ۱۱ دستگاه اتوبوس به همشهریان خدمات ارائه می دهد.
او ادامه داد: ۲۵دستگاه اتوبوش در شهر یاسوج فرسوده شده است و برای نوسازی این تعداد اتوبوس به بیش از یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تامین آن در توان شهرداری یاسوج نیست.
دانش مقدم تصریح کرد : تعداد یک هزار و ۳۳ دستگاه تاکسی شهری در یاسوج وجود دارد که از این تعداد ۵۰۰ دستگاه فرسوده است و قابل تردد در خیابان نیستند.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: در تیر ماه سال جاری در جلسه ای با حضور استاندار و معاونان وی ،درخواست تامین تعداد ۱۵۰ دستگاه مینی بوس و ون، ۱۰ دستگاه اتوبوس و نوسازی تاکسی‌های موجود شهر یاسوج ارائه شد.
وی افزود: استفاده شهروندان یاسوجی از ناوگان عمومی در مسیرهای طولانی و حاشیه شهر یاسوج از جمله مناطق مادوان، مهریان، بله‌زار، گوشه، سرآبتاوه، مختار، شهرک ولایت قابل توجه است اما شهروندان یاسوجی در مسیرهای کوتاه از اتوبوس استقبال نمی کنند.
دانش مقدم تاکید کرد درسال گذشته با توجه به فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل شهری تصمیم گرفته شد سرویس های دانشگاهی تعطیل شوند و اتوبوس های سالم به جابه جایی مسافران در درون شهر اقدام کنند.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج ادامه داد: وضعیت مالی شهرداری‌ و فرسودگی ناوگان موجب شده در هر مسیر تنها یک دستگاه اتوبوس فعال باشد که این موضوع باعث شده مردم ناراضی باشند و از اتوبوس استقبال نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
رونمایی از سبک جدید  کی روش

رونمایی از سبک جدید  کی روش

یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای ...
1