کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا از گچساران گزارش می دهد؛

گرانی گوشت مرغ در گچساران / شهروندان: مرغ کیلویی 70 هزار تومان ظلم به مردم است

31 شهريور 1401 ساعت 20:36

هنوز چند ماهی از اعلام قیمت اقلام اساسی نگذشته و بازار گوشت قرمز و سفید با گرانی مواجه شده است.


هنوز چند ماهی از اعلام قیمت اقلام اساسی نگذشته و بازار گوشت قرمز و سفید با گرانی مواجه شده است.
به گزارش کبنا، در گچساران قیمت مرغ از ۶۰ هزار تومان به ۷۰ هزار تومان رسیده، و مشخص نیست ستاد تنظیم بازار چرا فعالیتی برای کاهش قمیت نداشته است.
یکی از شهروندان در این خصوص گفت: ماه پیش قیمت مرغ ۶۰ هزار تومان بود، قبل از آن ۵۰ هزار تومان بود، الان قیمت کرده‌ایم می‌گوید کیلویی ۷۰ هزار تومان، به کجا باید شکایت کنیم؟ چرا باید مرغ را با این قیمت بخریم؟
یکی دیگر از شهروندان بیان کرد: من آمده‌ام خرید ماهم را انجام دهم، اینجا بورس میوه و تره بار هست و می‌توانیم میوه و تره بار را با کیفیت پایین‌تر و قیمت مناسب‌تر بخریم، ولی مرغ دوباره گران شده، من نمی‌خرم تا قیمت پایین بیاید.
این شهروند گچسارانی گفت: چرا وقتی که از بوستان و باشت می‌خواهیم بیاییم برخی از فروشگاه‌های عرضه مرغ قیمت‌ها نصف قیمت مرغ در گچساران است، من آنجا مرغ را کیلویی ۳۶ هزار تومان خریدم، خیلی مناسب بود، این ظلم به مردم گچساران است که مجبور باشند مرغ را کیلویی ۷۰ هزار تومان بخرند!
یکی دیگر از شهروندان نیز در خصوص قیمت گوشت قرمز گفت: گوشت قرمز را هم دارند گران می‌کنند، مغازه دار می‌خواهند روی گوشت چربی بگذارد، می‌گوید اگر نگذارم کیلویی ۹۰ هزار تومان می‌دهم، در حالی که گوشت قرمز میش کیلویی ۸۵ هزار تومان است.
تأکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رفع مشکل مرغ گرم در بازار
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز به بازار مرغ اشاره کرده و گفت: باید بازار تولید و توزیع مرغ گرم و منجمد بیشتر از گذشته مدیریت شود و شاهد کمبودی در این زمینه نباشیم، اظهار داشت: باید ادارات مربوطه بیشتر پای کار بیایند و با برنامه‌ریزی‌های جدی‌تر این مشکل کمبود مرغ گرم را در یاسوج و دیگر شهر‌های استان رفع کنند.
مشخص نیست ستاد تنظیم بازار چه کاری می‌کند که بازار مرغ چنین وضعیتی پیدا کرده است.


کد مطلب: 452719

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452719/گرانی-گوشت-مرغ-گچساران-شهروندان-کیلویی-70-هزار-تومان-ظلم-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1