تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۴۵۲۵۱۳
مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه؛

غربالگری زائران اربعین در مسیر بازگشت به کهگیلویه

۱
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از برپایی ایستگاه غربالگری بیماری کرونا در مسیر بازگشت زائرین اربعین حسینی و در محل پلیس راه دهدشت - بهبهان خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر سید منصور تقوی با اعلام این خبر تصریح کرد: این اقدام شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در راستای اجرای مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونای شهرستان و به جهت غربالگری بیماری کرونا در راه بازگشت زائرین اربعین حسینی صورت میگیرد.
وی افزود: زائرین شهرستان کهگیلویه در این ایستگاه تب سنجی شده و در صورت مشاهده مورد مشکوک فرد به مراکز مربوطه انتقال داده می شود.
تقوی خاطرنشان کرد: در این ایستگاه علاوه بر تب سنجی، فشار خون زائرین نیز سنجش میشود و نکات لازم توسط پرسنل حاضر آموزش داده شده و پمفلت های آموزشی نیز به همین منظور توزیع می شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از زائرین اربعین حسینی خواست تا در صورت داشتن علائم بیماری کرونا حتما توصیه های    پرسنل بهداشت و درمان را جدی گرفته، جهت پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر این بیماری تا حصول سلامتی کامل خود، از حضور در اجتماعات اعم از اجتماعات خانگی و  سایر اجتماعات خودداری نمایند.
وی در پایان اظهار داشت: هم اکنون علاوه بر بهورزان شاغل در خانه های بهداشت شهرستان، بیش از یکهزار رابط بهداشتی و سفیر سلامت برای ردیابی شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین و شناسایی بیماران احتمالی آنها فراخوان و بسیج شده اند.





نام شما

آدرس ايميل شما

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

45 روز وحشت‌آور همراه با قاچاقچیان انسان

مهاجرت نخبگان، يکي از مصائب کشوري به‌حساب مي‌آيد که امروزه با کمبود نيروي جوان و مولد ...
ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ساعت ۶ صبح روز گذشته فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ماجرای آدم ربایی همراه با کتک کاری ...
آقازاده‌های پروازی!

آقازاده‌های پروازی!

جدیدترین ترکش موج در جریان انتقادات از فرزند مهاجرتی مسئولین بعد از تاکید رئیس‌جمهور ...
1