کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه؛

غربالگری زائران اربعین در مسیر بازگشت به کهگیلویه

25 شهريور 1401 ساعت 17:52

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از برپایی ایستگاه غربالگری بیماری کرونا در مسیر بازگشت زائرین اربعین حسینی و در محل پلیس راه دهدشت - بهبهان خبر داد.


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از برپایی ایستگاه غربالگری بیماری کرونا در مسیر بازگشت زائرین اربعین حسینی و در محل پلیس راه دهدشت - بهبهان خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر سید منصور تقوی با اعلام این خبر تصریح کرد: این اقدام شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در راستای اجرای مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونای شهرستان و به جهت غربالگری بیماری کرونا در راه بازگشت زائرین اربعین حسینی صورت میگیرد.

وی افزود: زائرین شهرستان کهگیلویه در این ایستگاه تب سنجی شده و در صورت مشاهده مورد مشکوک فرد به مراکز مربوطه انتقال داده می شود.
تقوی خاطرنشان کرد: در این ایستگاه علاوه بر تب سنجی، فشار خون زائرین نیز سنجش میشود و نکات لازم توسط پرسنل حاضر آموزش داده شده و پمفلت های آموزشی نیز به همین منظور توزیع می شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از زائرین اربعین حسینی خواست تا در صورت داشتن علائم بیماری کرونا حتما توصیه های    پرسنل بهداشت و درمان را جدی گرفته، جهت پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر این بیماری تا حصول سلامتی کامل خود، از حضور در اجتماعات اعم از اجتماعات خانگی و  سایر اجتماعات خودداری نمایند.
وی در پایان اظهار داشت: هم اکنون علاوه بر بهورزان شاغل در خانه های بهداشت شهرستان، بیش از یکهزار رابط بهداشتی و سفیر سلامت برای ردیابی شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین و شناسایی بیماران احتمالی آنها فراخوان و بسیج شده اند.






کد مطلب: 452513

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452513/غربالگری-زائران-اربعین-مسیر-بازگشت-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1