کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

سید سعادت حسینی پور خطاب به معترضان: 72 ساعت فرصت دارید اعتراض کنید یا اگر نمی توانید سکوت کنید

17 شهريور 1401 ساعت 22:32

دو سه روز برای یه لیست سی نفره که مطلعم مورد تأیید نماینده محترم قرار نگرفته بود،گوش فلک را کر کردید و همه یک قاسم سلیمانی و عدالتخواه اجتماعی و انقلابی تمام عیار گردیدید، بعضی ازگروه ها هم که اسم خودشان عدالتخواه گذاشتند همه باهم به اندازه خود من که کوچکترین عضو خانواده مجاهد و مقاوم حسینی هستم برای این نظام و انقلاب هزینه نداده اید چه رسد بخواهید در مقام سید ناصر یا سید قدرت یا سردار حسینی قدمی جهت حفظ انقلاب و نظام بردارید.


دو سه روز برای یه لیست 30 نفره که مطلعم مورد تأیید نماینده محترم قرار نگرفته بود،گوش فلک را کر کردید و همه یک قاسم سلیمانی و عدالتخواه اجتماعی و انقلابی تمام عیار گردیدید، بعضی ازگروه ها هم که اسم خودشان عدالتخواه گذاشتند همه باهم به اندازه خود من که کوچکترین عضو خانواده مجاهد و مقاوم حسینی هستم برای این نظام و انقلاب هزینه نداده اید چه رسد بخواهید در مقام سید ناصر یا سید قدرت یا سردار حسینی قدمی جهت حفظ انقلاب و نظام بردارید. فریاد وامصیبتا سر دادید، که سی جوان در یک شرکت خصوصی مشغول به کار نشوند. عده ای که در این شهر عدالت را برای مطامع عمروعاصی و منافقانه بر نیزه کرده اند حساب آنها سواست، و مخاطب این پیام نمی باشند، آنها آرزویشان این است که یک جوان گچسارانی و باشتی مشغول به کار نگردد شاید که از سر نارضایتی آنها فردا گوشه نظری به آنها کنند.

اما به شما معمم های عزیز، به شما که واقعا دم از عدالتخواهی می زنید، 72 ساعت مهلت داده می شود تا نسبت به شرکتی که بیش از هزار نیروی غیربومی استخدام کرده اعتراض و لااقل اشتغال برای یکصد جوان این دو شهرستان مهیا کنید. اگر دیدید که توانایی این کار را ندارید سکوت کنید تا معتمدین طوایف که همراه و همگام سید هستند قدمی برای این جوانان مستأصل بردارند. توصیه ای هم به بزرگان طوایف که همه آنها را بزرگان خودم می دانم دارم، اگر شما نبودید تابوی گذشته شکسته نمی شد، آگاهم که چه فشاری را برای بیکاری جوانان خود تحمل می کنید اما توقع می رود بیشتر از فرزندان خود به فکر دیگر فرزندان طایفه باشید چرا که اگر فرزندان شما بر پست وزارت تکیه بزنند اما مقام و منزلت شما در طایفه شکسته شود ارزشش  را ندارد.
تجربه ثابت کرده آزمون ها با خانواده حسینی می آیند و بعد از آنها هم می روند، بنظرم اکثریت مردم این شهر رضایت داشته باشند که هشتاد درصد جوانانشان با آزمون مشغول به کار شود و بیست درصد از کسانی باشند که برای برقراری عدالت در این شهر و دیار جانانه جنگیده اند.
کلام آخر
همان کلام اول
72ساعت مهلت دارید به جای اعتراض برای استخدام 30 جوان بیکار این دو شهرستان عذر و اخراج بیش از هزار غیر بومی شرکت پتروشیمی را بخواهید که این به عدالت نزدیک تر است، اگر توانایی اش را نداشتید اجازه دهید معتمدین این طوایف کارشان را انجام دهند و بیش از این کارشکنی در امر این شورا نکنید.
نه به عنوان برادر نماینده بلکه به عنوان یک کنشگر اجتماعی و سیاسی که دغدغه اشتغال جوانان گچسارانی و باشتی ملکه روح و جسمم شده، مجبور به تذکر و اولتیماتوم شدم.

مخلص همه شما
سید سعادت الله حسین پور ده بزرگ


کد مطلب: 452288

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452288/سید-سعادت-حسینی-پور-خطاب-معترضان-72-ساعت-فرصت-دارید-اعتراض-کنید-یا-اگر-نمی-توانید-سکوت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1