تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۵۲۱۲۲
کبنا بررسی کرد

آیا «غلام‌نژاد» از معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عذرخواهی می‌کند؟ / سید ناصر حسینی در دفاع از غلام‌نژاد: رفتار‌های خام و به دور از تدبیر می‌تواند تبعات اجتماعی سنگینی در پی داشته باشد

۷۰
۵
آیا «غلام‌نژاد» از معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عذرخواهی می‌کند؟ / سید ناصر حسینی در دفاع از غلام‌نژاد: رفتار‌های خام و به دور از تدبیر می‌تواند تبعات اجتماعی سنگینی در پی داشته باشد
کبنا ؛در حالی که ویروس کرونا هنوز می‌تازد و جان برخی از هموطنان‌مان را می‌گیرد، اما گاهاً؛ متأسفانه حواشی بر متن سایه می‌اندازد و به وحدت و همدلی برای عبور از این بیماری آسیب می‌زند. (شنبه 12 شهریور ماه 1401) جلسه ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری این استان برگزار شد. در این جلسه هاشمی‌مهر معاون سیاسی از عدم حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و سایر مدیران گلایه کرد و گفت: «تا رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به طور رسمی عذخواهی نکند، دیگر در جلسات کرونا حضور پیدا نمی‌‌کنم.» غلام‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی تاکنون هیچ واکنش رسمی به صحبت‌های هاشمی‌مهر معاون سیاسی استانداری نسان نداده و باید ببینم که آیا این روند ادامه پیدا می‌کند؟ یقیناً ادامه این حواشی‌ها سلامت مردم را خدشه‌دار خواهد کرد.
 به گزارش کبنا، یکصد و هشتاد و نهمین نشست ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه (12 شهریورماه 1401) در سالن جلسات استانداری استان بدون حضور رسانه‌های آزاد و مستقل برگزار شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از ورود مدیرانی که با تأخیر قصد حضور در این جلسه را داشتند، ممانعت کرد.
مسلم شریفی، رئیس شورای سیاست‌گذاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به ارائه گزارشی از وضعیت کرونا پرداخت و ضمن عذرخواهی از بی‌نظمی نشست، گفت: دو هفته گذشته بیماران شناسایی کرونایی استان شده ۹۵۶ نفر بودند که هفته گذشته این آمار ۳۲۸ نفر بود و نشان دهنده کاهش ۴۰ درصدی در روند ابتلا است که البته کاهش نمونه‌گیری بیماران کرونا نگران‌کننده است.
وی با اشاره به آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونا، افزود: خوشبختانه هیچ شهری از استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز کرونایی نیستند و شهرستان لنده و کهگیلویه قرمز بودند که از این وضعیت خارج شده و این استان هم اکنون وضعیت زرد دارد.
شریفی اظهارکرد: کرونا تاکنون یک هزار و ۱۴۶ نفر برابر کرونا جان خود را ازدست دادند، کرونا طی هفته گذشته ۶ فوتی داشت، ضمن اینکه در حال حاضر ۱۸ بیمار مثبت کرونایی در بیمارستان‌ها بستری هستند که ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه است.
وی عنوان کرد: روز گذشته یک هزار و ۸۴۱ واکسن تزریق شد، پوشش دُز سوم ۴۶ درصد بوده که هیچ‌گونه محافظت در قبال بیماری نیست.
سید جواد هاشمی مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: خیلی دوست نداریم رفتار نامناسبی داشته باشیم اما وقتی مدیر احساس مسئولیت نمی‌کند و در جلسه حاضر نمی‌شود باید چه کنیم؟
وی افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی در جلسه گذشته حاضر نبود در این جلسه هم با تأخیر آمد در حالی که باید ۱۰- ۱۵ دقیقه قبل از سایر مدعوین در جلسه حاضر می‌شد و شرایط را می‌سنجید.
هاشمی مهر اظهارکرد: حضور نیافتن میزبان در جلسه توهین به همه اعضای جلسه بود و تا زمانی که به صورت رسمی عذرخواهی نکند من دیگر در جلسات ستاد کرونای استان حاضر نمی‌شوم.
وی ضمن انتقاد از حضور نیافتن سایر اعضای جلسه خاطرنشان کرد: به غیر از رئیس دانشگاه سایر اعضا غایب بودند، این‌ها مدیران انقلابی هستند اما با این شرایط این صفات و برچسب‌ها به این افراد نمی‌آید.
بنا بر گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار شهرستان بویراحمد، شهردار یاسوج، نماینده سپاه، رئیس سازمان نظام پزشکی استان، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل راهداری، نماینده دادستان و مدیرکل پدافند غیرعامل غایبان یکصد و هشتاد و نهمین نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.
اما صحبت‌های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با واکنش‌های متعددی روبرو شد. سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: 
اینجانب به موضوع تفکیک قوا اعتقادداشته و دارم. اما طبق قانون نمایندگان مجلس وظیفه نظارتی دارند و لذا بنا به این وظیفه لازم دیدم نسبت به برخی اتفاقات در حوزه اجرا تذکر دهم.
نخبگان گچساران وباشت خصوصاً «دکتر محمد غلام‌نژاد» متخصص بیماری‌های عفونی، از جمله ذخائر علمی ارزشمندی هستند که حضورشان همواره منبع خیر و برکت و خدمت بوده است. فارغ از این موضوع، با توجه به فضای اجتماعی استان، توجه مدیران حاکمیتی در مجموعه استانداری را که وظیفه حفظ آرامش در فضای اجتماعی استان را دارند به این موضوع جلب می‌کنم که رفتار‌های خام و به دور از تدبیر می‌تواند تبعات اجتماعی سنگینی در پی داشته باشد.
غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

مهدی ایزدپناه از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در مطلبی نیز نوشت: حرمت به جایگاه رئیس دانشگاه حرمت به جایگاه وکیل مقام عالی وزارت در استان کهگیلویه و بویراحمد است که بالغ بر 8 هزار نیروی تخصصی در جایگاه‌های مختلف سلامت فعالیت دارند. آنهم در سالروز گرامیداشت «مقام بهورز»، خادمان خط مقدم عرصه سلامت.
آنچه که شخصیت‌های ناب انقلاب ما را محبوب و همگان را مجذوب سیره‌ی آن‌ها ساخته، اخلاقیات نیکو و پسندیده‌ای هست که بدون شک سرلوحه‌ی زندگی مسئولان قرار گرفته و آنها را در زمره انسان‌های تاریخ ساز و ماندگار کرده است.
با عنایت به تلاش‌های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان و در رأس آن رئیس محترم دانشگاه در سال‌های اخیر و همراهی طاقت فرسای «دکتر غلام‌نژاد» با بیماران کوویدی در مقام متخصصی صبور و متعهد که بلاشک بار‌ها از حق مسلم خود و خانواده گذشته تا بتواند شبانه روز ولو خارج از وظیفه در تایم شخصی پاسخگوی درمان این بیماران باشد، حداقل انتظاری که در چنین مواقعی از مقامات ارشد استانی می‌رود نگه داشتن حرمت این همه تلاش و اشاعه‌ی قدردانی آن به بقیه‌ی اجتماع می‌باشد تا مزید بر تمام عواقب نیک این قدردانی‌ها، مایه‌ی دلگرمی نخبگان و متخصصان استان کهگیلویه و بویراحمد شده و خود محرک بی‌انگیزگی و فرار مغز‌ها از استان محرومان نباشیم.
مجموعه‌ی عظیم علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد این نحوه‌ی برخورد با مقام ارشد علمی‌ترین و تخصصی‌ترین مقام سلامت در این برهه‌ی حساس را محکوم کرده و از شخص استاندار محترم می‌خواهیم دستور به جبران خدشه‌ای که به مقام رئیس دانشگاه وارد شده، بنمایند.
غلام نژاد نه باج می‌دهد و نه عذرخواهی می‌کند
یکی دیگر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی نسبت به رفتار‌های اخیر فرمانداران و معاون سیاسی استاندار با رئیس دستگاه علوم پزشکی استان واکنش نشان داد و نوشت:
امروز کاملاً درک کردیم که استان کهگیلویه و بویراحمد چقد محروم و مظلوم است!
محروم و مظلوم نه از نظر ثروت بلکه از لحاظ مدیریت!
استانی که در آن با یک دستور غیر کارشناسی (اینکه مدیران کل در تغییر مدیران شهرستانی بدون هماهنگی با فرمانداران اقدام نکنند)، یک فرماندارش در امورات اجرایی شبکه بهداشت و حتی در جابجایی سرایدار آن شبکه دخالت می‌کند، فرماندار دیگری رئیس دانشگاه را به خاطر عدم همراهی در کلنگ زنی یک خانه بهداشت تهدید به عدم ورود به شهرش می‌نماید و حالا هم معاون سیاسی‌اش از ورود رئیس بزرگترین دستگاه خدمت‌رسان استان به جلسه ستاد کرونای استانی با توجیه ١٠ دقیقه تأخیر ممانعت می‌نماید و با افتخار در مقابل دوربین‌های اصحاب رسانه می‌گوید تا رئیس دانشگاه عذرخواهی نکند در جلسات علوم پزشکی شرکت نمی‌کنم!
جناب استاندار در استان ما چه خبر است؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی نه به کسی باج می‌دهد و نه عذرخواهی می‌کند!!! با آمدن رئیس جدید در دانشگاه رویه نادرست مدیران صندلی دوست در دانشگاه برچیده شد.
غلام نژاد آمد تا نشان دهد که به هیچ صندلی وابسته نیست و آمده است بدون واهمه، کمر شکسته و پیکر نیمه جان علوم پزشکی را دوباره جان دهد.
معاونِ محترم سیاسی! اینکه دغدغه جنابعالی از علوم پزشکی تأخیر ١٠ دقیقه‌ای مدیرش در جلسه‌ی ستاد کروناست که قطعاً این تأخیر هم دلایل خودش را دارد بسیار ناامید‌کننده و تأسف بار است.
مگر حضور معاونان قبلی در جلسات علوم پزشکی چه دردی از علوم پزشکی دوا نمود که حالا عدم حضور جنابعالی مشکل ایجاد نماید؟
و حالا روی سخنم با استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد است.
همان استاندار مردمی و انقلابی که با یک دستور، زمینه ساز چنین اتفاقاتی شد و در آینده نیز بدتر از این هم خواهد شد.
آیا استاندار محترم از وضعیت خاص سیاسی استان ما اطلاع نداشت و نمی‌دانست که چنین دستوری که با هدف مثبت و همکاری جهت پیشبرد هرچه بهتر آداب و برنامه‌های دولت انقلابی باشد، زمینه ساز فساد، رانت و دخالت در امور اجرایی ادارات استان خواهد شد؟
دغدغه‌ی فرمانداران و معاون سیاسی استاندار باید کمک به رئیس توانمند، انقلابی و فسادتیز دانشگاه در اصلاح و سامان دادن وضعیت بیمار علوم پزشکیی باشند که در ادوار گذشته به چنین وضعیتی دچار شده بود.
معاون محترم سیاسی استاندار به فرمانداران زیر مجموعه‌اش بفرماید کجای قانون به شما اجازه داده است که در جابجایی فلان نیرو در یک شبکه دخالت کنید؟
در پایان از استاندار محترم، انقلابی، دلسوز و مردمی تقاضا داریم به نیروهای زیر مجموعه‌اش بفرمایند دست از سر دانشگاه علوم پزشکی بردارند و بگذارند بعد از سال‌ها که دانشگاه به ریل اصلی خودش باز گشته بر همین ریل حرکت کند و در اصلاح این دانشگاه بازو‌های توانمند مدیر آن باشند.
بنا براین گزارش، حضور به موقع در جلسات نشانه انضباط و نظم کاری است که لازم است همه مدیران رعایت کنند. مقام معظم رهبری در دوزادهمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) فرمود؛ از اوّل، مبنای کارِ انقلاب بر نظم و قانون بود و مدیران باید برای تمام رفتارهای خود دلیل داشته باشند. از سوی دیگر تمام حرکات و اقدامات مسئولان توسط افکار عمومی رصد می‌شود و باید مراقب باشند که در جامعه امیدآفرینی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

استانداری
Iran, Islamic Republic of
فکر میکردم معاون سیاسی استانداری حرف بزنه ولی نه انگار میتونه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همیشه دعوا دارند
خانه تکانی
Iran, Islamic Republic of
این استان نیازمند خانه تکانی کاملی از ترکیب معیوبیست که استاندار قبلی طرح ریزی کرد ورفت بذر نفاق و اختلاف را بین مسولین استانی با امضاهای طلایی و منصبی کاشت .
آنچه امروز لازم است پیش بینی و اجرایی شود برنامه ریزی شورای نگهبان برای انتخابات ۱۴۰۲ می باشد
اخرین امتحان شورای نگهبان برای اثبات اقتدار خود
استان
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده شجاع گچساران
باید یه نهیبی میزدید
Iran, Islamic Republic of
آخ ک چقد ترسیدیم
Iran, Islamic Republic of
دکتر غلامنژاد - مردی بااخلاق و متعهد


تلاش و پشتکار و سواد غلام نژاد کجا و حرف های سیاسی کجا

کا هر رو گزارش عملکردی از اقداماتی که طی دوران مسئولیتشان برای استان انجام داده اند ارایه می دادند و مردم قضاوت می کردند.

استان سیاست زده و غیرکارشناسی ما همه نخبگان را یکی یکی دارد نابود می کند.
Iran, Islamic Republic of
خودت هم از این حرف خودت خنت میگیره . جزو نخبگان ب حستب بیاری حتی حاضر نیستی برا درمان ساده ترین بیماری بهش مراجعه کنی
Switzerland
آقای غلام نژاد و دیگر مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان اگه عرضه داشتن و نخبه بودن دانشگاه استان ما هر سال دانشگاه آخر نمیشد تو کشور
Switzerland
آقای حسینی شما داری جو رو متشنج میکنی هر روز تو سایت های استان ما میزنن که نمایندگان تو انتصابات دخالت میکنن اگه این حمایت شما دخالت در انتصابات نیست پس چیه
رضا
Switzerland
تو استان کسی باور نمیشد غلام نژاد بشه رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی
Switzerland
آقای سید ناصر حسینی شما چرا از آقای غلام نژاد دفاع میکنی مگه مقام معظم رهبری چند روز پیش درباره همین موضوع تو جلسه صحبت نکردند
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم با این اظهار نظرهای آبکی از نماینده مجلس گرفته تا بقیه ورود به مسائل بهداشت ودرمان از وظایف اصلی علوم پزشکی هست وقتی شاکله وریس علوم پزشکی نسبت به آن اهمیت نده ومخصوصا جلسه کرونا باشه وبیخیال یعنی اینکه سلامت جامعه اهمیت ندارد خواهشا سلامت مردم را قاطی مسائل سیاسی نکنید من خودم کارمند دانشگاه هستم غلام نژاد میشناسم بسیار مغرور هستن
Iran, Islamic Republic of
فقط يك نكته طلايي
و كمي درايت
كه چرا مديران در جلسات غايب هستند؟ اين به خروجي جلسات بر ميگردد كه هيچ خروجي ندارد
فقط جمع اوري امار ..
الان كه به اين نقطه رسيده ايم كه مديران باهوشي داريم كه به اين درك رسيده اند كه در جلسه بي خروجي شركت نكنند جاي تحسين و سپاس دارد احسنت به مديران انقلابي فهيم
Switzerland
بله مثل خودتون باهوش هستن که حتی بلد نیستین دو کلمه حرف بزنید و همه سیاسی هستین این استان با این همه سیاسی به کجا داره میره
مسعود
Iran, Islamic Republic of
..گرنه باج هم میده
مسعود
Iran, Islamic Republic of
غلام نژاد .. وگرنه باج هم میده
علی اگاه
Iran, Islamic Republic of
رئیس دانشگاه علوم پزشکی طایفه گرا ترین وسیاست زده ترین مدیری هست که در طول عمرم دیدم درود بر شرف معاون محترم وانقلاب سیاسی استاندار بااین برخورد قاطعش
Iran, Islamic Republic of
تیتر پر از حقد و غضب کبنا نشان دهنده همه چیز است، معاون سیاسی در جایگاه حقوقی و به عنوان رییس جلسه ستاد کرونا و نه به عنوان شخص حقیقی از اقای غلام نژاد نه به عنوان شخص غلام نژاد بلکه به عنوان دبیر ستاد کرونا خواستند که عذرخواهی کند. و این عذرخواهی از مجموعه ستاد کروناست و این اتفاق به معنی نادیده گرفتن مجموعه محترم و‌بزرگوار بهداشت و درمان استان نیست و تسری این موضوع به کل این مجموعه خدوم و‌خستگی ناپذیر جفا در حق آنها است.
Iran, Islamic Republic of
کبنا ناسیونالیسم هست و چون غلام نژاد گچسارانی هست و از هاشمی هم کینه دارد مغرضانه تیتر می‌زند.
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا سایت دفاع از مدیران گچسارانی
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
وقتی دبیر جلسه در جلسات به صورت نامنظم حضور پیدا میکنه یعنی اون جلسه براش مهم نیست و وقتی شخصی جایگاه خودش را نادیده میگیره چه باید کرد و‌گفت؟ و اتفاقا این بی نظمی عین بی حرمتی به مجموعه علوم پزشکی و‌نادیده گرفتن عظمت کار مجموعه بهداشت و‌درمان است.
Iran, Islamic Republic of
جلسه سیاسی که توسط آقای هاشمی اداره می شود.
بنظر شما این جلسه مهم است یا کارهای حوزه علوم پزشکی
نگاهی به خروجی جلسه ای که برای شما مهم است بیندازید.
آیا 4 تا مصوبه بدرد بخور دارد؟!
بنظرم اگر اجازه دهند آقای غلام نژاد کارش را انجام دهد بهتر است تا بیاید و وقتش با حوزه سیاسی استان هدر رود
Iran, Islamic Republic of
وقتی نمیدونی حتا جلسه در مورد چی هست بهتره سکوت کنی. جلسه ستاد کرونا مگه جلسه سیاسیه؟ مگه مربوط به دانشگاه علوم پزشکی نیست؟
حسن
Switzerland

سید ناصر با این کارش نشون داد که هر چی درباره نماینده گچساران میگفتن درسته
Iran, Islamic Republic of
سید ناصر حسینی بهتره به غلام نژاد یاد بده توی یکی از مهمترین جلسات این برهه استان که اتفاقا تمام و کمال به ایشون مربوط هست شرکت بکنه و کاری که بهش مربوطه را درست انجام بده.
Iran, Islamic Republic of
جلسه ای که مربوط به دانشگاه علوم پزشکیه، اکثر غایبینش از دانشگاه علوم پزشکی هستن. واقعا این حق مجموعه بهداشت و درمان هست که چنین مدیران بی مبالاتی داشته باشند؟
آقای غلام نژاد به جای پرداختن به مسایل سیاسی و سیاسی کاری در دانشگاه، بهتره بیاد کارشو درست انجام بده و از حقوق نیروهای زیرمجموعه اش دفاع کنه.
رضا
Switzerland
دانشگاه علوم پزشکی استان خودش بدبخت بود با اومدن غلام نژاد نابود نابود شد ایشون فقط کارش شده چشم گفتن به نماینده گچساران
Iran, Islamic Republic of
جلسه یکساعته را با تاخیر ۲۰ دقیقه ای اومدن یعنی اینکه اون جلسه برای رییس دانشگاه فاقد اهمیته، جالب اینجاست که دبیر جلسه و‌میزبان هم خود رییس دانشگاه هست.
مثل این میمونه بری مهمونی و منتظر میزبان باشی تا تشریف بیاره.
مگه میشه؟ مگه داریم؟
Iran, Islamic Republic of
کبنا تو چرا اینقد سوختی؟
چرا فقط غلام‌نژاد برات مهمه؟
چرا از شهردار و فرماندار و بقیه حرف نمیزنی که غایب بودند و به جلسه راه داده نشدن؟
اینجاست که باید به غلام‌نژاد گفت:
یکبار جستی ملخک
دوبار جستی ملخک
آخر تو دستی ملخک
تا مدیران یاد بگیرند وقتی جلسه مهمی هست حتما حضور داشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
کبنا چقد درکت از مسائل کمه، لامصب جلسه بدون غلام نژاد و بقیه مدیران بی نظم استان برگزار شد و منظور معاون سیاسی از عذرخواهی رسمی از شخص خودش نیست، عذرخواهی از مجموعه ستاد کرونا و مهمتر از اون مجموعه علوم‌پزشکی هست که رییسشون اینقد نسبت به مهمترین موضوع این روزهای بهداشت و درمان بی تفاوته.
Iran, Islamic Republic of
معاون ساسی چرا چشمش را روی کارهای صد در صد خلاف دیگز دستگاههای تحت نفوذ به اصطلاح نماینده . اما در واقع نماینده ی بخشی از یک طایفه بسته است؟/"تنها مدیری که در دوره ی دولت جدیدانتصاباتشصد در صدانقلابی و بدون توجه به قومیت گرایی نماینده ی بویراحمد و کهگیلویه و شخص استاندار بود،همین آقای دکتر غلام نژاد بود که مدیردر تراز انقلاب ظاهر شد.
بنابراین از مسولین نظارتی استان تقاضامندیم مجموعه ی اقدامات نابخردانه و قومگرایانه و گسل ایجاد کننده را کاملا"زیر نظر بگیرند و این همه نارضایتی مردم و مخصوصا"فرهنگیان را که به شدت از انتصاب های به شدت تبارگرایانه مجموعه ی صد در صد قومگرایانه ی آموزش و پرورش بویراحمد در چینش نیروهای اداری و عوامل مدارس(مدیر و معاونین و حتی سرایدار) را گزارش کنند تا استانداری متناسب با شان مردم و آشنا به مسائل استان برای کهگیلویه و بویراحمد و به تعبیر بهتر استاندار ویژه مثل خوزستان و سیستان و بلوچستان در نظر بگیرند زیرا مجموعه ی اقدامات به شکل وحشتناکی به گسل های قومیتی و جغرافیایی دامن ززده است که این موضوع برای آینده ی استان و مخصوصا"شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج به عنوان مرکز استان یک چالش جدی خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
واکنش احساسی سید ناصر حسینی نشان از عدم درک صحیح ایشون از وضعیت جامعه است و نداستن این موضوع که پای کار بودن مدیران توی این برهه زمانی میتونه مرهمی باشه بر آلام بیشمار مردم. که یکی از اون دغدغه ها کروناست و رییس دانشگاه به عنوان‌متولی مبارزه با کرونا و دبیر ستاد کرونای استان اینقد بی خیاله که توی جلستان شرکت نمیکنه.
منصور
Romania
چند می گیری گریه کنی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که معلومه کلی غلام نژاد منافع برات داشته و اینقد سوختی که تمام سیستم مدیریتی استان از گذشته تا حال رو زیر سوال بردی
مطمئنم الان از نزدیک میبینیمت تا حتی بلد نیستی تو خیابون راه بری ولی یه کت و شلوار پوشیدی و حرف قلمبه سلمبه میزنی
چندتا از اقدامات غلام نژاد رو بنویس
از طرفی کار معاون سیاسی مورد قبول همه مردم استان هست به جز ظاهرا اقارب و نزدیکان گچسارانی و باشتی ایشون وگرنه همه ما مردم استان راضی بودیم از این کار معاون استاندار
آقای سید ناصر حسینی هم مشکلات فراوانه چرا همیشه ساکت بودی و در مقابل درخواست مردم .. الان اینقد آتش گرفتی از این کار وجدانی و اخلاقی و درست ، شما که معروفی به عدم جوابدهی به تلفن و پیامک و حتی پاسخگویی به مردم ، انگار غلام نزاد از همه مردم برات مهمتره؟؟
هاشمی باسابقه ترین کارمند وزارت کشور در استان هستن با رزومه بسیار درخشان نه تنها در استان خودمون بلکه در استان فارس و کشور
ولی میشه بفرمایید پختگی و دانایی شما کجاست و رزومه قوی شما چیه که دم از خامی و پختگی میزنید؟؟؟
ایکاش جای ادعای دینداری ، کمی اعتقاد واقعی داشتین
دینداری واقعی شخصی مثل هاشمی که بعد از ۳۰ سال خدمت هنوز یک ریال از بیت المال وارد زندگیش نشده و کوچکترین حق الناس به گردنش نیست بدون حتی یک بار لابی: نه تنها در این استان بلکه حتی در استان فارس هم همه بر این حرف و بر صداقت و پاکی ایشون قسم میخورن
ضمنا گفتین باج خواهی اگر شرف و انسانیت داری ثابت کن با سند و مدرک
اقای غلام نژاد و سیدناصر سرتون رو پایین بندازین و وظایفتون در قبال مردم رو انجام بدین
مردم از همه چی آگاهن
Iran, Islamic Republic of
مدیری که اینقد بیخیاله که یه خط در میون و با بی نظمی میره توی جلسه ای که تخصصی و مربوط به خودش هست، حقش همینه.
حسین
Iran, Islamic Republic of
😁😁 نخبه و فرار مغزها از استان
خداوکیل شما وقتی همچین چیزایی مینویسی چطور خنده ت نمیگیره خوشبحالت
والا ما اگه بیمار داشتیم تو بیمارستان زیر دستشون و حرف خانواده های بیماران رو میشنیدیم همچین بزرگنمایی و اغراق هایی در واقعیت نیست
حالا شده نخبه 😁😁😁
و این ریل صحیح دانشگاه علوم پزشکی رو توضیح بدین تا ما هم بدونیم
والا ما هرچی میبینیم و میپرسیم همه ناراضی هستن از ایشون شاید شما خوب به نون و نوا رسیدی با بودن ایشون
اسمت رو مینوشتی تا ببینیم با حضور ایشون به کجاها رسیدی که اینطور حمایت میکنی
اگه واقعا غیر این بود میگیم حرف شما درست و میپذیریم
Bulgaria
فضای مسموم رسانه‌ای جهت ممانعت از اجرای نظم. غلام نژاد هر کس باشه وطیفه دارن که در جلسه ستاد کرونا باشند. و حرکت درست معاونت استانداری جهت اجرای نظم و انجام وظایف محوله مسیولین، را تخریب نکنید. بخاطر اینکه غلام نژاد اهل باشت هست.
Iran, Islamic Republic of
با توجیه این دو‌ کارمند دانشگاه علوم‌پزشکی که راه ندادن رییس دانشگاه به حلسه به معنی توهین به کل مجموعه دانشگاه هست پس راه ندادن فرماندار و رییس پدافند غیرعامل که زیرمجموعه معاونت سیاسی هستند پس معاون سیاسی یه کل استانداری توهین کرده.
چه توجیه بیجا و ناصحیحی. هرکس کار‌اشتباهی انجام‌میده باید تاوانش را پس بده.
Iran, Islamic Republic of
حله
Iran, Islamic Republic of
معاون سیاسی یا هر مقام دیگری برای بی نظمی با اعضای یک جلسه چنین رفتاری را میکرد قابل تحسین بود. چرا که قطعا از بی نظمی و بی تفاوتی در‌مورد چنین جلسه مهمی میتوان نتیجه گرفت که اون شخص در سایر امورات هم بی نظم و بی تفاوت هست.
Iran, Islamic Republic of
دير حاضر شد مثل بقيه تازه ميزبان هم بوده كبنا خيلي داغتر از اش شدي😉 توليد حواشي به نظرم از جانب شماست مساله را خيلي منطقه اي -قومي ميكنيد
خوب شد يزادن پناه نبود قطعا تمام اين جملات حمايتي ،حملات سماجتي ميشد
Iran, Islamic Republic of
هرچه باشد معاون سياسي استاندار رﺋيس جلسه واز نظراداري جايگاهش ازرﺋيس دانشگاه بالاتره دوستاني ک اظهارنظر کردند بنظرم ادعاي خامي برا معاون سياسي کردندو ..
جوادی
Iran, Islamic Republic of
این دخالت ها ریشه استان را خشکانده .
جناب استاندر !
جناب فرماندار !
مدیرکل یا مدیر عامل هر سازمانی باید مدیر شهرستانی خود را ارزیابی کند یا شماها ؟
مدیرکلی که شما اجازه تغییر بهش نمیدین چطور میخواد عملکرد مثبت داشته باشه ؟
بس کنید دیگه
مدیری که هیچ عملکردی ندارد شما چرا اجازه تغییر نمیدهید ؟
مگر نه اینکه فرماندار شما ها دنبال جمع آوری رای در انتخابات هست ؟
مگر شما رضایت مردم نمیخواهید ؟
این چه دولت انقلابی هست که استاندار چنین دستوری داده ؟
نیک ج
Iran, Islamic Republic of
این آقای هاشمی هست که باید عذرخواهی کنه/لطفا شانتاژ نکنید بزارید دانشگاه نفس بکشه
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی چرا باید عذرخواهی کنه در حالیکه کوتاهی از کس دیگری بوده؟
ضمنا این‌اتفاق صرفا یک اتفاق اداری است و هیچ ربطی به مجموعه دانشگاه نداره /
و از اتفاق هاشمی از زمان شروع مسوولیتش همیشه پای کار دانشگاه بوده و هست واین کارش برای دفاع از حیثیت دانشگاه بوده و‌نه مسئله شخصی.
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
اینگونه رفتارها چیزی از ارزش دکتر غلام نژاد کم نخاهد کرد دکتر با قدرت به کارت ادامه بده/// بجای تقدیر وتشکر خط ونشان هم میکشد دکتر غلام نژاد دوست داشتنی با قدرت کارت را انجام بده
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
اینگونه رفتارها چیزی از ارزش دکتر غلام نژاد کم نخاهد کرد دکتر با قدرت به کارت ادامه بده / بجای تقدیر وتشکر خط ونشان هم میکشد دکتر غلام نژاد دوست داشتنی با قدرت کارت را انجام بده
Switzerland
غلام نژاد که برای نماینده گچساران هست ...
Iran, Islamic Republic of
استانداری شده قوز بالا قوز ،شاید جلسه علوم پزشکی در همین راستا و واجب تر از این بوده باشه،و شاید مشکلی حاد براش پیش آمده معاون سیاسی جطور در زمانیکه کرونا بیداد می‌کرد و مدارس سر منشاء آن بودند و مراکز بهداشت اعلام تعطیلی می‌کردند مدارس باز بود اون موقع قبول نبود الان قبوله
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بدبخت ماییم که شمامدیران مان هستیدفرق نمیکنه،غیرازفرمانداربویراحمدهیچکدامتان به درد مدیریت نمیخورید،
علی
Iran, Islamic Republic of
این متن دفاع از هیچکس نیست و صرفا انتقادی است از عملکرد سایت کبنا:
تمام خبرگزاری های استان جلسه دیروز ستاد کرونا راپوشش داده و همان دیروز گزارش خود را بر روی خروجی های خود قرار دادند. اما تنها سایت کبنا بود که دیروزهیچ خبری در خصوص جلسه ستاد کرونا کار نکرد و ضمن مصاحبه مستیم با شخص دکتر غلام‌نژاد آمار کرونا را مخابره کرد و اما امروز با سرهم کردن متون منتشر شده در گروههای وابسته به دکتر غلام نژاد جهت ادامه روند خود برای تخریب معاون سیاسی، گزارش حاضر را بر روی خروجی سایت خود قرار داد.
انهم با ژست دفاع از سلامت مردم و کارکنان زحمتکش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، اما یکبار در این گزارش این سوال را مطرح نکرد که اقای دکتر غلام‌نژاد به عنوان متولی اصلی ستاد کرونا و خط مقدم‌مبارزه با کرونا چرا باید در جلسات به صورت نامنظم حاضر شود؟
یکبار نپرسید چرا سه تن از اعضای حلسه که اتفاقا از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هستند بین غایبین جلسه هستند؟
یکبار نپرسید این اتفاق چندین بار تکرار شد تا نهایتا به اینجا رسید که معاون سیاسی اجازه حضور ایشان را در جلسه نداد؟
یکبار بررسی نکرد که معاون سیاسی در مدت تصدی این مسوولیت چندین بار تذکرات جدی در خصوص اهمیت دادن به جلسات و‌برنامه ها داده اند، چرا باز هم برخی نسبت به این موضوع بی تفاوتند؟
ضمن اینکه هیچکس به اندازه کبنا از یک اتفاق اداری و کاملا حقوقی مسئله ای شخصی نساخت و پای اشخاص را به میان نیاورد، تا با دامن زدن به مسائل پیش پا افتاده از کاه کوهی بسازد برای منافع شخصی خود.
بویر
Iran, Islamic Republic of
آقای معاون آرام قدم بردار
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی مدیری پاکدست، توانمند و بدور از زد و بند هستن
بدون شک با هرکسی که بی نظمی ایجاد بکنه یا خلاف قانون قدم برداره برخورد میکنه
و خداروشکرر مردم فهیم استان هم مثل این قضیه از ایشون یا هرمدیر اینچنینی حمایت میکنن
رضا
Iran, Islamic Republic of
کبنا دیگه حمایت کورکورانه و تعصبیت از غلام نژاد داره حال به هم زن میشه.فقط دلم میخواست یزدانپناه بود ببینم همین خبر و همین تیترت ۱۸۰ درجه برعکس نمیشد.و چه تیترها در تایید حرکت معاون سیاسی نمیزدی..برادر در ایام اربعین امام آزادگان, آزاده باش و در خبررسانیت منافع دنیوی و نزدیکیهای طایفه ایت رو دخالت نده
Iran, Islamic Republic of
شخصی بنام آذرگون ظاهرا افاضاتی داشتن که این مطلب رو برای ایشون و در مورد شیرین زبونی هاشون عرض میکنم
آقای آذرگون اولا وقتی دارید در مورد شخصی صحبت میکنید ابتدا بدونید با چه شخصیت و جایگاهی طرف هستین ، زمانی که شما بدنیا نیومده بودین و سیاست بچه بازی نشده بود مثل الان، هاشمی از سیاسیون خوش نام و پاکدست استان بود و هنوزم هست
دوما تهدید شما قابل پیگیریست پس اقای مشاور مراقب بار حقوقی کلماتتون باشید
سوما معاون سیاسی استاندار جانشین استاندار و در غیاب ایشون حکم استاندار رو داره و وقتی از سوی استاندار برای ریاست جلسه به ایشون تفویض اختیار میشه پس معاون سیاسی در حکم استاندار هستن
چهارما قائم مقام وزیر بهداشت که هیچی حتی اگه شخص وزیر هم باشند وقتی دبیر جلسه ای هستن و با بی اعتنایی در جلسه غایب و یا تاخیر دارند باید باهاش برخورد بشه ، معاون سیاسی بسیار براشون حرمت قائل شد که توبیخ و گزارش برای ایشون رد نکردن، دلیل نمیشه بی نظمی چون از طرف هم پیاله شما اتفاق میفته باهاش برخورد نشه
پنجم ریاست دانشگاه اگه خودش رسمیت داشت به جلسه ای که دبیرش هست تاخیر نداشت یا غیبت نمیکرد
ششم نوشتین رفتار نمایشی : فک کنم این حرف رو دیگه نیاز به جواب دادن نیست 😁 انشالله که متوجه شدین
البته بازم دعا میکنم این شیرین زبونی ها براتون مثمر ثمر باشه

هاشمی اگه مورد هجمه افراد ... چون شماها قرار نگیره که ماها که عمری ایشون رو میشناسیم و از پاکدستی و صداقتشون آگاهیم بهش شک میکنیم
بازم مثل همیشه هاشمی سربلند شد
چون تمام مردم استان از این حرکت ایشون خوشحال شدن به جز قلیل اقارب و هم.... های دکتر غلام نژاد

ضمنا لطفا شما که مشاور نماینده محترم هستی بهشون بگو کاش همینقدر برای مشکلات مردم پاسخگو بودی
کاش تلفنت رو جواب میدادی
بهشون بگو جواب شما خام و نسنجیده بود البته حق دارید وقتی بدون هیچ رزومه ای و بصورت ناگهانی و اتفاقی بر کرسی پارلمان و قانونگذاری بشینید این اظهار نظرهای احساسی هم طبیعیه
شایدم غلام نژادها از مردم براش مهمترن الله اعلم
آرزوی عاقبت بخیری دارم براتون
Iran, Islamic Republic of
احسنت درود
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درودبرسیدجوادهاشمی
مدیرموفق وپرکاروپاکدست
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دکتر غلام داره خودشو آماده می‌کنه که کاندید گچساران بشه
غلام با غلام بشه
ضعيف
Iran, Islamic Republic of
دیگه نیازی به عذرخواهی نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
بسیارباعث تاسف است که عده ای مغرض اطلاع رسانی بی طرفانه واصولی سایت مردمی کبنا را تفسیر به رای وناصواب می‌کنند.
استان محروم ما به چند سایت بی‌طرف ومردمی مانند کبنا که جیره خوار نیست نیاز دارد وحقیقت توسعه استان مدیون خبرنگاران وسایت‌های مردمی وشجاع است. که متاسفانه انگشت شمار هستند.
خواهشی دارم نظر دهندگان، خوانندگان ونویسندگان، لطفاً منصف، مودب و تحلیل درست داشته باشید
شایان ذکر است مهمترین نشانه شجاعت عوامل کبنا همین است که حتی نظرات مخالفش را سانسور نمی‌کند، من بعنوان یه خواننده لذت میبرم وآرزوی موفقیت روز افزون
Iran, Islamic Republic of
از دور اخبار استان را روزانه می خوانم و می خندم ...تحجر طایفه ای در دفاع از ز مدیران و مدیران از طایفه بدتر
Iran, Islamic Republic of
اولا که احسنت بر شجاعت هاشمی جهت ایجاد نظم وبرخورد با بی نظمان جلسه، دوما میزبان که ایشان باشد وبانی امور بهداشتی چه خروجی می تواند داشته باشد،سوما سید ناصر وفق مرادش چطور از افرادی دفاع می کند که خود میزبان بوده وخبر از جلسه ندارد وروح وروان مردم برایش ارزش ندارد ؟فقط به همین سوالها جواب دهد وپاسخگو باشد با این فرافکنیها به مقصد نمی رسید.
Iran, Islamic Republic of
فقط اینو میدونم که غلام نژاد انسانی نجیب پا ک دست وکاردان است ومدیریت امور را خوب اداره می کند این افراد که این ادبیات سخیف و بی مقدار رو کامنت می کنند انسانهای ضعیف و بی خردی هستند که استان رو به قهقرا برده اند وباید همیشه چوب بی خردی چنین افراد بی مقدار رو دیگران خورد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر غلام نژاد ان شا الله موفق باشن وکور شود هر آنکه نتواند دید
Bulgaria
بیاییم واقع بین باشیم در زمان دکتر یزدانپناه تو اوج کرونا کمترین کشته در استان بود از وقتی غلام نژاد اومده در افول کرونا استان یکی از استان های پرتلفات و شلوغ کرونایی هست. قطعا از دلایلش همین رفتار غلام نژاد هست که بواسطه‌ی پشتوانه نماینده همه چیز را بیخیال هست. کبنا منصف باش
دانشجو
United States
واقعا اقای حسینی مواضع بسیار عجولانه داره..
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت استان واخ وبخت عسکر
ک.برای دفاع ازغلام نژاد مطلب میزنه
....درعجبم که دکترغلام نژاد پشتش به کی ها گرم هست
فقط بروید واستغفارکنید
خدایا ازدست این منافع طلبان ما به کجا ها پناه ببریم
Iran, Islamic Republic of
....
یکی نمیدونه فکرمیکنه معاون یا ریسی هست
اي خدا
حواست باشدکه پروندهای زمان کارپردازیتون حسابرسی نشوند
مواظب باش
واقعا جای تاسف که شما خودتون نماینده کارکنان دانشگاه معرفی میکنی
شما فقط یک نفرهستی که پول معاونت بهداشتی.
احمد
Iran, Islamic Republic of
اقبال مردم استان از اول دولت سیزدهم کج افتاد.
حیدر
Iran, Islamic Republic of
هم جلسات بی نتیجه اند هم مدیران بی برنامه
186 جلسه برا کرونا تواستان ما گرفتن
50 با کرونا جهش داشته 70بار آمیکرون جهش داشته بیش از 1000 نفر کشته که 95 درصد آنها را واکسن کشته
ما هم همه بیکاریم وکامنت میزاریم کلیه مردم استان ما نردبانی برای سیاستمداران بی سیاست پول پرست شده است اگه غیرت داشته باشیم این بازار مکاره را تعطیل می کنیم. روح همه پراز شادی ونشاط
روایت «هزار درد بی درمان»

روایت «هزار درد بی درمان»

دولت حسن روحاني با نقاط قوت و ضعفي که داشت پايان يافت؛ اما پرسش‌هايي از اتفاقات، تصميمات ...
آبان ۹۸ و رئیس جمهوری که قربانی فهم اقتصادی اشتباه خود شد!

آبان ۹۸ و رئیس جمهوری که قربانی فهم اقتصادی اشتباه خود شد!

کتاب «بدون دود و آتش و خون»، به روایت جلسه‌ای می‌پردازد که در روز‌های پایانی ریاست جمهوری ...
چرا احزاب ایرانی منفعل هستند؟

چرا احزاب ایرانی منفعل هستند؟

احزاب‭ ‬در‭ ‬کشور‌های‭ ‬مختلف‭ ‬نقش‭ ‬بسیار‭ ‬پررنگی‭ ‬در‭ ‬جریانات‭ ‬گوناگون‭ ‬سیاسی‭ ...
1