تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۵۲۱۲۱
برگرفته از کتاب «برای خدا مخلص بود»

روایت حاج همت از حال عجیب بسیجی‌های ۱۴ ساله

۱
۰
روایت حاج همت از حال عجیب بسیجی‌های ۱۴ ساله
کبنا ؛آنها این حرکت را انجام می دهند تا به یاد قبر و زمان مرگ و موت شان باشند؛ لذا این بسیجی هایی که شاید بعضی از آنها ۱۳ ، ۱۴ ساله باشند هم این کار را می کنند، خیلی عجیب است.
 شب های عملیات خیلی شب های عجیبی است. یكی نشسته گوشه ای و وصیت نامه می نویسد، دیگری مشغول دعا خواندن است. آن یکی برای شهادتش دعا می کند. صحنه های عجیبی در این شب ها دیده می شود. خیلی گریه آور و عجیب است.
آدم متحیر می‌شود که این قدر اینها اعتقادشان قوی است، که به خدا این قدر اخلاص دارند. خصوصا این بسیجی های عزیز که خیلی پاک و خیلی با روحیه هستند.
شب عملیات والفجر ۱، عده ی زیادی از این عزیزان، قبر کنده و داخل آن رفته و با خدا راز و نیاز می کردند. بعدا ما تحقیق کردیم و متوجه شدیم که خیلی از علما و عرفا این حرکت را می کنند.
به خاطر این که ترس از مرگ نداشته باشند و یا خدای ناکرده دجار هوای نفس نشوند.
آنها این حرکت را انجام می دهند تا به یاد قبر و زمان مرگ و موت شان باشند؛ لذا این بسیجی هایی که شاید بعضی از آنها ۱۳ ، ۱۴ ساله باشند هم این کار را می کنند، خیلی عجیب است.
روح آنها خیلی عظیم است. در دعا خواندن‌ هایشان، در سینه زدن هایشان، در کربلا کربلا گفتن هایشان، در گریه هایشان.
اینها آدم را دقیقا یاد صحابه صدر اسلام در زمان پیامبر می اندازند که چقدر عشق به جهاد و شهادت داشتند.
چقدر فی سبیل الله می جنگیدند. بدون ذره ای توسل و توجه به مادیات، قدرت طلبی، ریاست طلبی، شهرت، پول و جاه. همه چیز در دیدشان خداست و بس...»
قسمتی از سخنان محمد ابراهیم همت
برگرفته از کتاب «برای خدا مخلص بود»؛ روایت هایی از زندگانی شهید محمد ابراهیم همت
مرجع : جهان نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شهدا شرمنده ایم شما رفتید و جنگیدید و برای دفاع از دین خدا و میهن و صدور انقلاب و اسلام ناب محمدی آتش به اختیارهای..بی اختیار در حال مصادره انقلاب و فتح یکی یکی صندلی های پر درآمدتر ریاکاران ظاهر فریب آتش به اختیار خود برتر بین به نام ایثار و شهادت و ارزش با دادن یک انگشت و یک پا چشم و دل و آبروی مردم را شخم میزنند با اهانت به مادران شهدا و توهین به آرمان شهدا در کمال امنیت و آرامش در پی ازمایش بدست آوردن پر درآمدترین کرسی اند با تحریف سخنان امام که فرمودند یک موی کوخ نشینان را به تمام دنیای کاخ نیشنان عوض نمی کنم یک موی کاخ نشینان را به تمام دنیای کاخ نیشنان عوض نمی کنند سرداران پشت جبهه الان تمام سرداران خط اول فساد اقتصادی مملکت شده اند سرداران پشت خط سرداران قادسیه شدند به جای صدور انقلاب فرزندانشان را به پول بیت المال به امریکا و اروپا صادر کردند تا با خون های پاک شما پدرانشان در ایران و فرزندان در اروپا و آمریکا در ناز و نعمت زندگی کنند
چرا احزاب ایرانی منفعل هستند؟

چرا احزاب ایرانی منفعل هستند؟

احزاب‭ ‬در‭ ‬کشور‌های‭ ‬مختلف‭ ‬نقش‭ ‬بسیار‭ ‬پررنگی‭ ‬در‭ ‬جریانات‭ ‬گوناگون‭ ‬سیاسی‭ ...
کاهش سرعت اينترنت، جنايي شد!

کاهش سرعت اينترنت، جنايي شد!

‭ ‬افت‭ ‬سرعت‭ ‬اینترنت‭ ‬ادامه‭ ‬دارد‭ ‬و‭ ‬این‭ ‬موضوع‭ ‬تاثیر‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬بر‭ ‬کسب‭ ...
معمای سر به مهر بنزین

معمای سر به مهر بنزین

انتشار خبر کاهش سهمیه بنزین از ماه آینده باعث شد تا شائبه افزایش قیمت این کالا که از ...
1