تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب : ۴۵۲۰۱۹
با ارسال نامه‌ای مطرح شد؛

آقای استاندار مطالبه سی‌ساله مردم لنده فراموش نشود / تونل موگرمون و معدن فسفات قیام چه شد؟

۱
۰
آقای استاندار مطالبه سی‌ساله مردم لنده فراموش نشود / تونل موگرمون و معدن فسفات قیام چه شد؟
کبنا ؛
یکی از شهروندان لنده‌ای با ارسال نامه‌ای به این پایگاه خبری، خواستار توجه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مطالبات و اولویت‌های شهرستان لنده شد.
به گزارش کبنا، در این نامه آمده است:
جناب اقای دکتر احمدزاده استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد
با سلام و خسته نباشید و با گرامیداشت یاد خدمتگذاران بی‌ادعا شهیدان رجایی و باهنر و دیگر یاران و همراهان و تبریک  هفته دولت، اکنون که یک سال از عمر دولت مردمی گذشت، با تشکر از خدمات انجام گرفته، متاسفانه به مهمترین اولویت‌های شهرستان لنده توجهی نشده است.
جناب آقای استاندار مهمترین مطالبات و اولویت های لنده مظلوم به قرار زیر هستند:
۱- تونل انتقال آب موگرمون که با توجه به مزایای فراوان اعم از شرب، کشاورزی، صنعت، خدمات، تولید برق، گردشگری و غیره طبق نظر کارشناسان به‌ویژه مدیریت محترم آب منطقه‌ای استان باعث تحول بزرگ و اساسی در سطح شهرستان می‌گردد و مطالبه سی‌ساله مردم است.
۲- جاده لنده-تشان به بهمئی و خوزستان در ادامه محور پاتاوه که علاوه بر از بن‌بست خارج کردن شهرستان‌های بهمئی و لنده، با اتصال بنادر و جنوب به مرکز کشور به‌عنوان یک جاده ترانزیتی و ملی باعث کاهش مسافت چشمگیری می‌شود و دارای مزایای عدیده است که با گذشت حدود سه سال از کلنگ‌زنی متأسفانه عملیات آن به کندی پیش می‌رود.
۳- بهره‌برداری از معدن فسفات قیام که کار مطالعات آن انجام و طی سال‌های اخیر بنا بر آغاز عملیات اجرایی آن بوده، اما تا کنون محقق نشده است.
لذا انتطار می‌رود در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ریاست محترم جمهوری مبنی بر عدالت‌محوری و توجه به محرومین، دستور پیگیری جدی موارد فوق جهت توسعه و برون‌رفت شهرستان از بن‌بست را مبذول فرمائید.
با سپاس فراوان، البرز محمدخانی، شهروند لنده‌ای
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب محمدخانی ریس اسبق شورای اسلامی ستان ،شخصیتی ممتاز ،اگاه ،پیگیر ،مدیر ،مدبر ،وحقا ایشان شایسته بود جز مدیران کل استان باشنداما چون اهل تملق وچاپلوسی نیستند،جایگاهی ندارند اگرچه انصافا هیچگاه ود هیچ دولتی دنبال منصب اجتماعی نبوده ونیستند ،شخصیتی که عموم مردم وهمه جریانات سیاسی ایشان را دوست دارند
کاهش سرعت اينترنت، جنايي شد!

کاهش سرعت اينترنت، جنايي شد!

‭ ‬افت‭ ‬سرعت‭ ‬اینترنت‭ ‬ادامه‭ ‬دارد‭ ‬و‭ ‬این‭ ‬موضوع‭ ‬تاثیر‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬بر‭ ‬کسب‭ ...
معمای سر به مهر بنزین

معمای سر به مهر بنزین

انتشار خبر کاهش سهمیه بنزین از ماه آینده باعث شد تا شائبه افزایش قیمت این کالا که از ...
اصولگرایان در مسیر اصلاحات

اصولگرایان در مسیر اصلاحات

آگاهان و دلسوزان کشور همواره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید دارند که یک ...
1