تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۴۵۱۶۶۵
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در صدر پروژه‌های عمرانی هفته دولت

۰
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در صدر پروژه‌های عمرانی هفته دولت
کبنا ؛مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در صدر جدول پروژه های عمرانی هفته دولت در استان و چهارمین دستگاه کشوری از حیث تعداد این پروژه ها شناخته شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عیسی شهامت مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری اظهار کرد: دستگاه‌‌ها ۳۸۸ پروژه عمرانی به ثبت رساندند که ۲۳۴ پروژه افتتاحی و ۱۵۴ مورد کلنگ‌زنی است.
وی گفت: کل اعتبار اختصاص یافته برای پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی هفته دولت یک هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان که ۸۵۰ میلیارد مربوط به پروژه‌های افتتاحی و ۹۸۰ میلیارد کلنگ‌زنی است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بویراحمد ۱۰۶پروژه، کهگیلویه ۶۶ پروژه، گچساران ۴۲ پروژه، باشت ۴۳ پروژه، بهمئی ۱۹، دنا ۵۲، چرام ۲۲ پروژه، مارگون ۲۰، لنده ۱۴ پروژه، و ۴ پروژه هم به‌طور پراکنده است.
شهامت عنوان کرد: بیشترین پروژه‌های عمرانی هفته دولت مربوط به اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات است که از این حیث مجموعه وزارت ارتباطات در استان در صدر جدول و چهارمین دستگاه کشوری قرار دارد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری تعداد پروژه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را 84 پروژه عنوان کرد و افزود: ازین تعداد 12 پروژه افتتاحی و 72 پروژه کلنگ زنی در هفته دولت است.
شهامت گفت: بیشترین سهم پروژه های عمرانی در شهرستان های استان مربوط به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است که جای تقدیر دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1