تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۵۱۶۳۵
در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

روایت فرماندار کهگیلویه از حراج ماشین‌آلات سنگین امور عشایر و دستان خالی ستاد بحران

۰
روایت فرماندار کهگیلویه از حراج ماشین‌آلات سنگین امور عشایر و دستان خالی ستاد بحران
کبنا ؛فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: وضعیت ماشین آلات این شهرستان برای مقابله با بحران‌ها ضعیف است و با دست خالی به مقابله می‌رویم.
به گزارش کبنا، سید عبدالعزیز موسوی در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود‌ها و دست خالی این شهرستان در مواقع بحرانی افزود: اگر کمک‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و همچنین بخش خصوصی نبود هیچ گاه نمی‌توانستیم به مقابله با سیل برویم.
وی اظهارکرد: ابتکار استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود که توانستیم از امکانات بخش خصوصی استفاده کنیم در حالی که ما در این شهرستان از نظر ماشین آلات سنگین وضعیت بسیار بدی داریم.
فرماندار شهرستان کهگیلویه در همین خصوص با انتقاد شدید از عدم همکاری اداره کل راهداری استان خاطرنشان کرد: اداره راهداری شهرستان کهگیلویه تنها سه دستگاه ماشین آلات راهداری شامل سه دستگاه لودر دارد که دو دستگاه از این تعداد از کار افتاده و راهداری همتی برای بازسازی آن نکرده است.
موسوی بیان کرد: امور عشایر این شهرستان هم با توجه به گستردگی عشایر در کهگیلویه از وضعیت بسیار بدی در خصوص ماشین آلات برخوردار است تعداد دو تانکر آبرسانی داشتند که آن‌ها را فروختند که این موضوعات مربوط به مدیریت‌های قبل است و بقیه دستگاه‌های سنگین آن‌ها هم هیچ گونه کارایی ندارند.
 وی اظهارکرد: امور عشایر شهرستان کهگیلویه قبل از ما همه دستگاه‌های سنگین راهسازی و تانکر‌های آبرسان خود را فروخته است و کار‌هایی که خود باید انجام می‌دادند را به پیمانکار سپرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1