تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۵۱۵۰۸
با ارسال پیامی مطرح شد؛

پیام تبریک رئیس شورای شهر مادوان به مناسبت ورود آزادگان

۱
۰
پیام تبریک رئیس شورای شهر مادوان به مناسبت ورود آزادگان
کبنا ؛
ولی الله شکوهی مقدم‌ ریس شورای اسلامی شهر مادوان به مناسبت ۲۶ مرداد سال روز به یادماندنی ورود غرور افرین آزادگان به میهن اسلامی پیام تبریکی ارسال کرد. به گزارش کبنا، متن پیام بدین شرح است:
سلام و درود بر رفعت نشینان بلند آزادی که خامه عشق بر صفحه ایستادگی و صبوری زده و نام فاخر خود را بر صحیفه سبز تاریخ حک نمودند.
بیست و ششم مرداد ماه سال 1369، جلوه ای باشکوه از تاریخ استقامت ، صبر و بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که برای صیانت و حراست از دین و عظمت اسلام،انقلاب و آرمانهای ایران اسلامی تا پای جان ایستادند.
آزادگان حامل پیام خون شهیدان و پایمردی دلیر مردان دفاع مقدس هستند که می توانند بر تارک فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی این مرز و بوم همچون چراغ راه، همواره بدرخشند.
امروز ایران پرافتخار در خاورمیانه پرآشوب در سایه دلاورمردی اسوه های مقاومت و شجاعت دوران دفاع مقدس که با تأسی از سیره و مکتب اهل بیت(ع) در میان کینه توزی دشمنان ، هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی در طبق اخلاص نهادند ، از امنیت و آرامش بی نظیری برخوردار است.
اینجانب، در این روز خجسته به احترام ایثار و دلاوری رادمردانی که با ایمان راسخ در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و با بازگشت سرافرازانه به میهن تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار ماندند ، فرارسیدن این روز غرورآفرین را به تمامی آزادگان سرافراز ایران اسلامی و به ویژه آزادگان دلیر استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
اقتدار جاویدان و عزت ملت شریف ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
بارک ا...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1