تاریخ انتشار
شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : ۴۵۰۹۱۱
در پی حادثه خسارت‌بار سیل در بسیاری از نقاط کشور؛

رهبر انقلاب: مسئولان تدابیر لازم را برای ترمیم آسیب‌های سیل بکار ببندند / از حضور سریع مسئولان تشکر می‌کنم

۱
۱
رهبر انقلاب: مسئولان تدابیر لازم را برای ترمیم آسیب‌های سیل بکار ببندند / از حضور سریع مسئولان تشکر می‌کنم
کبنا ؛در پی حادثه خسارت‌بار سیل در بسیاری از نقاط کشور، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت به مصیبت‌دیدگان، از حضور سریع مسئولان و تلاش گروههای امدادی برای کمک به سیل‌زدگان تشکر کردند و ادامه این اقدامات و تلاش‌ها را خواستار شدند.
به گزارش کبنا، در پی حادثه خسارت‌بار سیل در بسیاری از نقاط کشور، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت به مصیبت‌دیدگان، از حضور سریع مسئولان و تلاش گروه‌های امدادی برای کمک به سیل‌زدگان تشکر کردند و ادامه این اقدامات و تلاش‌ها را خواستار شدند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه‌ی مهیب و خسارتبار سیل در بسیاری از نقاط کشور، جمعی از مردم عزیزمان را دچار آسیب‌های جانی و مالی و عاطفی کرده است. اینجانب با ابراز همدردی عمیق با همه‌ی آن عزیزان به مصیبت‌دیدگان این حادثه تسلیت عرض می‌کنم و از مسئولان محترم کشور تدابیر لازم را برای ترمیم آسیب‌ها مطالبه می‌نمایم. لازم می‌دانم از حضور سریع مسئولان در مناطق سیل‌زده و نیز از تلاش گروه‌های امدادی مردمی یا موظف برای کمک به سیل‌زدگان تشکر کنم. ادامه‌ی این اقدامات خداپسند و تلاش مستمر برای کاهش آثار این حوادث دردناک وظیفه‌ی همه‌ی ما است. توفیقات همگان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
سیّدعلی خامنه‌ای
۸ مرداد ۱۴۰۱
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
محضر مبارک ولی امر مسلمین رهبر عزیز انقلاب ناخدای با خدای کشتی انقلاب چشم همیشه بیدار جهان اسلام عرض سلام و ادب و احترام دارم صحت سلامتی تندرستی حضرتشان تا ظهور حضرت صاحب الزمان عج الله تعالی الفرجه الشریف از خداوند قادر و توانا خواستدارم حضرت آقا دست ما از رسیدن به حضرتعالی کوتاه است و اه پ ناله محرومین و علی الخصوص استانهای محروم با توجه به اینکه نیرویی نداریم که حداقل بواسطه آنها هم گزارشی از ظلم و بی عدالتی پارتی بازی و بی قانونی ها و سوءمدیریتها به حضرتعالی گزارش دهند گرچه استان کهکیلویه و بویراحمد از قدیم و ندیم در اوج محرومیت و زخم خورده رژیم طاغوت بود و بسیار محروم است ولی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفتها و جهش های خوبی داشته است آنچه که این استضعاف را بر این استان تحمیل کرده و ماندگار کرد فقر و سوءمدیریت است و خط و باند بازی های مفرطی ایست که بر این مردم تحمیل شده است و حقیقتا در این برهه یکدستی تمام حق کشی و ظلم بیشتر شده است که همین یکدستی و خط و جناح بازی به بیت المال هم رحم نمی شود و در واگذاری اموال و املاک بیت المال قوانین رعایت نمی شود و با نفوذ بستگان نمایندگان با ترک تشریفات قوانین املاک و اموال به غارت می رود متاسفانه ضعف مدیریت و سرسپردگی مسولین به نمایندگان و ترس از اینکه اگر مخالفت کنند و با اجرای دقیق قانون پست و موقعیت خود را از دست دهند قوانین را نادیده می گیرند و حقوق عمومی مردم را نادیده می گیرند و بیت المال را با حمایت نسبی مدیران غارت می برند از محضر مبارک حضرتعالی عاجزانه تقاضامندیم جهت رضای خدا و حرمت خون پاک شهدا اقدامات لازم مبذول فرمایید و نگذارید بیتالمال که حق عمومی ملت است به افراد خاص واگذار گردد که یکی از عواقب زیان بار آن اختلاف بین مردم است/ جهت اطلاع استاندار اداره اطلاعات و منابع طبیعی و آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی که میراث را غارت کردند حالا با کپر و الاچیق می خواهند احیا کنند
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1