تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۵۰۵۱۰
دبیر ستاد اقامه نماز استان تشریح کرد؛

فراخوان شرکت در جشنواره ملی نماز در کهگیلویه و بویراحمد

۰
فراخوان شرکت در جشنواره ملی نماز در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛علاقمندان به شرکت در جشنواره ملی نماز «فجر تا فجر» فرصت دارند تا 20 آذرماه آثار خود را از طریق سامانه noor.namaz.ir ارسال کنند.
به گزارش کبنا، دبیر ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می‌کنیم با برگزاری جشنواره سراسری نماز فجر تا فجر زمینه تولید علم، آثار هنری، آثار پژوهشی در ارتباط با نماز فراهم شود.
دبیر ستاد اقامه نماز این استان در جلسه برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره سراسری نماز «فجر تا فجر» گفت: اقدامات برای اجرای هر چه بهتر این جشنواره ماندگار و جزء اعمال نیک و باقیات الصالحات است.
حجت الاسلام قاسمی افزود: جامعه کنونی نیازمند تولید آثار مختلف علمی و پژوهشی با رویکرد دینی و اسلامی است.
وی ادامه داد: باید بتوانیم با وجود دسیسه‌های مختلف فرهنگی با تولید آثار فاخر در مقابل امواج تهاجم فکری و غیر دینی مقتدر باشیم.
قاسمی با تاکید بر لزوم همگرایی در برگزاری این جشنواره در استان گفت: باید تلاش شود به وسیله نماز که حلقه ارتباط عبد و معبود است؛ زمینه ساز شکوفایی شخصیت توحیدی و فطرت در انسان‌ها باشیم.
دبیر ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بهره‌برداری و به کارگیری نتایج این جشنواره برای نسل نو و تعمیق فرهنگ نماز و امور فرهنگی دینی در این نسل از جمله اهداف این جشنواره است.
قائم مقام صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه گفت: جشنواره فجر از بهمن ماه ۱۴۰۰ آغاز شده است و تا بهمن ۱۴۰۱ ادامه دارد.
نوذر استوار افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های فعال و خودجوش فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، نمایش کارکرد‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نماز، شناسایی، معرفی و حمایت از آثار فاخر فرهنگی-هنری، نماز و کمک به تولید و انتشار گسترده‌تر این آثار در جامعه از اهداف این جشنواره است.
وی ادامه داد: مخاطبان این جشنواره دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، فرهنگیان، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگران، هنرمندان و سایر علاقه‌مندان هستند.
قائم مقام صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد زمان اعلام نتایج استانی را اول بهمن ۱۴۰۱ و نتایج کشوری را ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس Noor.Namaz.ir مراجعه کنند.
علاقمندان به شرکت در جشنواره ملی نماز «فجر تا فجر» فرصت دارند تا 20 آذرماه آثار خود را در قالب‌های مقاله، رساله، پایان‌نامه دانشگاهی و حوزوی، کلیپ، پادکست، موشن گرافی، پویانمایی، عکس و استوری، نقاشی، خوشنویسی، طرح‌های گرافیکی، شعر، داستان، قصه، نمایشنامه، فیلمنامه، بازی و ابزارهای کمک‌ آموزشی دستی و دیجیتالی از طریق سامانه noor.namaz.ir ارسال کنند.
این جشنواره ملی در سه بخش علمی ـ پژوهشی، فرهنگی و ادبی ـ هنری در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله استانی تا اواخر آذرماه ادامه دارد و پس از آن، آثار برگزیده به دبیرخانه جشنواره در ستاد اقامه نماز کشوز ارسال می‌شوند تا در بهمن‌ماه در مرحله نهایی رقابت کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1