تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۴۵۰۳۹۶
در دیدار رئیس سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه با امام جمعه دهدشت مطرح شد؛

ضرورت احداث بیمارستان تامین اجتماعی در کهگیلویه

۱
ضرورت احداث بیمارستان تامین اجتماعی در کهگیلویه
کبنا ؛امام جمعه دهدشت احداث بیمارستان تامین اجتماعی را یک ضرورت دانست و گفت: اگر بنای بر جمعیت بیمه شدگان است چرا در بعضی از استان ها با جمعیت کم تر بیمارستان احداث کرده اند؟ این مسئله یک مطالبه جدی است.
به گزارش کبنا، رئیس و پرسنل تامین اجتماعی کهگیلویه با حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت دیدار کرد که در این دیدار حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی از سازمان های بسیار مهم و تاثیرگذار در اجتماع است.
وحدانی فر با بیان اینکه در سال های اخیر تامین اجتماعی به جای اینکه یک سازمان مستقل و تاثیرگذار باشد به یک سازمان سیاست زده و در اختیار سیاسیون قرار گرفت افزود: دولت باید فکری برای این مسئله کند.
 وی گفت: مردم آگاهی کافی از خدمات تامین اجتماعی ندارند.
وحدانی فر احداث بیمارستان تامین اجتماعی را یک ضرورت دانست و گفت: اگر بنای بر جمعیت بیمه شدگان است چرا در بعضی از استان ها با جمعیت کم تر بیمارستان احداث کردند؟ این مسئله یک مطالبه جدی است.
وی افزود: برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی تفاهم نامه تا مرحله خوبی پیش رفته است، اما این به تنهایی کافی نیست باید اقدامی انجام بگیرد.
وحدانی فر در ادامه گفت: بیمه گر هزینه میکند اما خدمات مطلوبی را نمی‌بیند این حق فرد بیمه گر است که از خدمات مطلوب استفاده کند. برای این مسئله باید پیگیر بود،با بی تفاوتی مشکل حل نخواهد شد.
امیر حسین کوهی سوق رئیس سازمان تامین اجتماعی در این دیدار اظهار داشت: افراد بیمه شده در سازمان تامین اجتماعی ۱۸ هزار نفر هستند و ۵۲ هزار نفر بیمه شده اصلی تبعی تامین اجتماعی هستند.
کوهی سوق گفت: خدمات سازمان تامین اجتماعی اکثرا به صورت غیر حضوری هستند و نیاز به حضور و مراجعه افراد نیست.
وی افزود: یکی از مشکلات عمده ما این هست که اکثر بیمه شدگان ادارات ما حق بیمه خود را به صورت متمرکز در استان پرداخت می‌کنند و اگر قرار بر این باشد که کلینیک یا بیمارستان احداث بشود بر اساس تعداد بیمه شدگان محاسبه می‌شود.
رئیس سازمان تامین اجتماعی دهدشت در ادامه تصریح کرد: انتظار هست که امام جمعه دهدشت این مسئله را در شورای اداری مطرح کند.​​​​​​





نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1