تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۴۵۰۲۹۵
کبنا گزارش می‌دهد

ضرب و شتم کودک معلول در مرکز توانبخشی گچساران و دلجویی مدیرکل

۱
ضرب و شتم کودک معلول در  مرکز توانبخشی گچساران و دلجویی مدیرکل
کبنا ؛ حاتمی فعال رسانه‌ای - پس از انتشار خبر ضرب و شتم یکی از معلولان ذهنی مرکز توانبخشی گچساران، آریا مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مظلومی معاون مشارکت‌های مردمی و دبیر کمیسیون نظارت استان، با حضور در شهر سوق از توابع شهرستان کهگیلویه با خانواده این معلول ذهنی دیدار و از وی دلجویی کرد.
به گزارش کبنا، در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به تعداد زیاد معلولین شهرستان کهگیلویه و همچنین بعد مسافت با شهرستان گچساران، قول مساعد مبنی بر پیگیری جهت صدور مجوز و راه اندازی مرکز نگهداری معلولین ذهنی پسرانه بالای ۱۴ سال در شهرستان کهگیلویه را داد.
وی گفت: اقدامات و پیگیری‌های قانونی جهت احقاق هر گونه حقوق تضییع شده این معلول وسایر معلولان عزیز مقیم در مراکز توانبخشی استان و برخورد قاطع با مسببان این موضوع در روزهای آتی در دستور کار هست که نتیجه اقدامات و تصمیمات متخذه سریعاً اطلاع رسانی خواهد شد.
لازم به ذکر است قبل از شکایت خانواده این معلول ذهنی، مبنی بر ضرب وشتم فرزند خود در مرکز توانبخشی امام هادی (ع) شهرستان گچساران، بنا به دستور مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد تیمی متشکل از معاون توانبخشی، معاون مشارکتها، مدیر حراست و مسئول بازرسی بهزیستی استان به شهرستان عزیمت کردند و با بازدید میدانی از وضعیت کلی مرکز، بررسی دوربین‌ها، مصاحبه و پرس و جو از پرسنل در ابعاد مختلف موضوع را پیگیری و این بررسی‌ها با حضور میدانی شخص مدیرکل و تیم مذکور تا حصول نتیجه قطعی ادامه دارد.
گفتنی است در حال حاضر تنها دو مرکز معلولین ذهنی مردانه بالای 14 سال در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد دایر می‌باشد که با توجه به تعداد زیاد افراد مشمول، نیاز به گسترش مراکز مذکور در سطح استان می‌باشد.



نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1