تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : ۴۵۰۱۹۹
اقدامات پلیسی ادامه دارد

دستگیری حمله کنندگان به کسبه در بازار آهن شادآباد

۱۳
۱۲
دستگیری حمله کنندگان به کسبه در بازار آهن شادآباد
کبنا ؛۲۰نفر از اراذل و اوباشی که برای تعطیل کردن بازار آهن شادآباد با کسبه درگیر شده و تعدادی از آن‌ها را با شلیک گلوله زخمی کرده‌بودند، دستگیر شدند.
به گزارش کبنا، ساعت ۱۳ امروز تعدادی از عناصر اغتشاشگر به تحریک معاندین، در بازار آهن شاد آباد تهران حاضر و اقدام به تهدید  و تحریک کسبه و بازاریان مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی کرده بودند که در مقابل اقدام هنجارشکنانه آنان کسبه و متصدیان صنفی از هر نوع همراهی با آنان خودداری کردند.
به دنبال عدم همکاری بازاریان با این افراد، چند نفر از آن‌ها با استفاده از سلاح اقدام به تیراندازی و زخمی کردن پنج‌نفر از شهروندان کرده و بلافاصله قصد متواری‌شدن از محل وقوع جرم را داشتند که با حضور عوامل انتظامی ۲۰ نفر از عناصر مظنون به این اقدام مجرمانه، شناسایی و دستگیر شدند.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری دیگر عوامل و افراد مرتبط احتمالی همچنان ادامه و در دستور کار پلیس قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

United Arab Emirates
پتر‌وشیمی فجر از این ها بدتره
عدالت خواه
Iran, Islamic Republic of
آقای خبرگزاری کبنای عزیز، لطفا هر مطلبی که از طریق افرادمغرض وبیسواد، به شما تزریق یا تحمیل میشه رو به خرد ملت و همسهریها ندید.
شما ور منطقه ویژه نیسبتید بدونید چطور دارن یه انساتی که پاک هست وبا دانش رو با خاک یکسان می کنند...
لطفا به نام افشاگری نه یقینا اطلاعات نادرستی هم به شما داده اند، تو زمین خبرگزاری های مشکل دار ومعلوم الحال استان بغلی بازی نکنید.
چرا درمورد پتروشبمی گچساران مطلب نمی نویسی؟ اصلا میدونید چه کسی در هفته قبل شده مدیربازرگانی اش؟؟
تمام استعدادهای اسنان رو با دست خودتون دارید می سوزونید تا یک انسان مشکل دار وپرونده دار با سبقه اخراجی از مدیریت بازرگانی فجر بشه مدیربازرگانی پتروشیمی گچساران!!!!
لطفا بیدار بشید تا قبل از اینکه با صدای تخلفات برخی از غیربومی های تحمیل شده به پتروشیمی گچساران) از جمله همین مدیربازرگانی تازه تحمیل شده توسط مدیرعامل کنونی گچساران، هز هواب بپرید....
نشان زاده یکی از پاکدست ترین نیروهای بومی استان هست که از دست خوزستانی ها به ستوه اومد و عطایش را به لقایش بخشید.
کمی انصاف داشته باشید.
عزت زیاد
Reza
Iran, Islamic Republic of
مناسفانه خوزستان با این همه نیروی مستعد و با غیرت مظلوم واقع شده و این وسط گوشت قربونی شده هرچه مدیر نالایق و غیر بومی احاطش کردن فقط خدا بداد مردم شریف و بدبختش برسه
محمود‌د
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود به مخاطب این خبر کبنا نیوز.
و اما کبنا:
متعجب نیستم...چون کافیه تاریخ رو بلد باشید ...اونوقت متوجه می‌شوید از همان ابتدای خلقت انسان ، خوب و بد تعریف و معنا داشت ...
وقتی خبر غیر واقعی و بی اساس شما رو خوندم ...بدون هیچ وقفه ای خوب را مخاطب مطالبت در ذهنم تعریف نمودم و در مقابل بد گرد آورنده دانستم که با قلم مغرضانه ، سیاه شد...
خطاب من ۱_ن دوستانی هست که از این مطالب کذب آگاهی دارند و ۲_ن عزیزانی که پس از تحلیل و تحقیق به نتیجه می‌رسند ۳_ن کسانی که تکلیفشون با خودشون هم روشن نیست ۴-بلکه وجدان دارهایی که جای خوب و بد ،منطق و احساست ،سفید و سیاه و در کل متضاد و مترادف را گم کرده اند....
وجدان داران عزیز تا جایی من اطلاع دارم و می‌دانم این مطالب واقعی نیست و با اهداف و نیت هایی شخصی تهیه شده و رسم خدا نادیده گرفته شده...
و ای کاش کبنا اعتماد مخاطب رو به قلم مغرضانه ارجحیت میداد.
بد...خوب...خدا....اعتماد...کبنا....نشان زاده....کریمی....باور....
اروند.....سیاحت قبر
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
یه هم استانی نخبه هم که پست کلان میگیره با دستای خودمون خفش نکنیم،اینقد بدبخت نباشیم،مهندس نشان زاده تو کل خوزستان به پاکدستی معروفه،ما خودمون داریم خراب میکنیم نخبه هامونو،حمایت ک نمیکنید حداقل نمک به زخم مردم بیچاره استان نپاشین
Iran, Islamic Republic of
فسا د در اقتصاد هر کشوری رخنه کند آن کشور نابود می شود.
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز نمیدونم متعلق به کی هستی ،ولی متاسفم برات که اسم رسانه را یدک میکشی،کسی تا جاییش درد نکنه ناله نمیزنه ،مطمئن باش اون بی سوادی که این مطلب را به شما داده حتما منافع غیر قانونی و توقعات غیر منطقی داشته و ازشون جلوگیری شده،نشان زاده از پاک ترین،سالم ترین و با ایمان ترین مدیران کشور هست ،برو داداش خدا رزق وروزیتو جای دیگه بده
صدای جنوب
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز و تو نظر خواسن اصلا تو دونی پتروشیمی بی کو پ نوشته ایابو به قول عاموی مو (گپ نزنی نیگن گنگی)
حسنا
Iran, Islamic Republic of
خیلی دور نرویم.
آقای رشید قانعی جزو ژن های خوب هستند و بهتر است به این جور افراد میدان داده شود تا کشور به نحو مطلوب پیشرفت علمی و اقتصادی بکند.

شرکت آتیه پردازان شریف یکی از شرکت‌هایی هست که با زدوبند در حال رشد هست و امیدواریم که بزودی جزو یکی از صد شرکت برتر کشور بشوند.

این شرکت با داشتن استراتژی پول در پتروشیمی ها هست و از شرکت های پتروشیمی حساب و کتاب نمی خواهند راه پیشرفت را پیدا کرده و در این راه هم موفق بوده است.

ضمنا با توجه به دانش بنیان بودن شرکت آتیه پردازان شریف جناب آقای دکتر ستاری را هم اغفال کرده و دور میزنند تا در موسسات مالی حامی شرکت های دانش بنیان جای پای مناسبی و پیداکنند که این کار را هم کرده اند.

یکی از استراتژی های این شرکت دانش بنیان عقد قرار داد با شرکت‌های پتروشیمی و دریافت پیش پرداخت های کلان و خارج از عرف و سپس تبدیل پیش پرداخت ها به سکه و ساختمان هستند و پس از رشد قیمت ها در بازار و بالا رفتن تورم افزایش مبلغ قرارداد و در نهایت با زد و بند پروژه را به پایان رسانده و به دنبال پروژه بعدی هستند.

البته ساختمان فعلی شرکت ) که مرکز ۱۴ شرکت تحت پوشش و مالکیت آتیه پردازان شریف ( که در خیابان ستارخان واقع میباشد نیز حاصل زدو بند با یکی از نهاد های نظامی می باشد که نزدیک به ۱۰ است در اختیار گرفته است.


https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%B5%D8%B7%D9%81%DB%8C_%D9%82%D8%A7%D9%86%D8%B9%DB%8C
ننننن
Iran, Islamic Republic of
به عنوان کسی که در مجموعه آتیه پردازن شریف کار کرده ام عرض میکنم، والله زد و بندهای....و دوستان نزدیکش صحت دارد.‌
کارکند آتیه
United Arab Emirates
تمامی این مطالب صحت کامل دارند و با بررسی های موشکافانه حقایق بیشتری اشکار میشود.
حقایقی که خیلی فراتر از این مواضع هست...
نازنین
Iran, Islamic Republic of
خوب دارید مچشونو میگیرین. بیاین خلیج فارس رو ببینین. خود علی عسکری اصلا پاشو نمیذاره تو شرکت. همش بیرونه و جالبه داخل شرکت های گروه نیست. مدیران هولدینگ روزها کم مانده بالشت بیارن و بخوابن. هییییچ نظارتی وجود نداره. اوضاع بزرگترین بنگاه کشور در حال فروپاشیه. این ها دستنشانده دشمن هستن ک دارن بزرگترین هولدینگ کشورو به خاک سیاه مینشونن
Iran, Islamic Republic of
چرا چهره.ی این مجرمین خائن را نشان نمی‌دهید تا عبرتی برای بقیه باشد، چرا از تلویزیون نشان نمی‌دهید؟ اینها اول می‌خواستند با دروغ و تحریک احساسات مردم را به خیابان بکشند، حالا که تیرشان به سنگ خورده می‌خواهند بازاریان را بکشند تو خانه.
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1