تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۴۵۰۰۸۰
کبنا گزارش می دهد؛

انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی در شرکت بیمه آتیه سازان حافظ کشور

۷
۳
انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی در شرکت بیمه آتیه سازان حافظ کشور
کبنا ؛در یکی دو روز اخیر خبر یک انتصاب جدید در محافل خبری استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر و به چشم می‌خورد، خبری که البته برخلاف دفعات قبلی در دو سال اخیر این بار درست از آب درآمد است، طبق اخبار بدست امده، مدیر جدید شرکت بیمه اتیه سازان حافظ منصوب گردیده و به زودی مراسم تودیع و معارفه مدیر فعلی و مدیر جدید برگزار خواهد شد.
حجت اله مرزبان، از مدیران جوان و خوش آتیه استان، که در اواخر پاییز سال ۹۶ مدیریت شرکت بیمه آتیه سازان حافظ شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت، بعداز حدود 5 سال، جای خود را به مدیری دیگر خواهد داد.
در این خصوص ذکر چند نکته لازم است، و توضیح مختصری درباره آنها ارائه می گردد:
الف) مدت زمان مدیریت: دوره ی مدیریت حدوداً ۵ ساله مرزبان، به تنهایی گویای موفقیت نامبرده در عرصه ی مدیریتی می باشد، کما اینکه اشخاصی که قبل از وی در این مسند و جایگاه بوده اند، بین ۱ تا نهایتا ۳ سال عهده دار مدیریت آن مجموعه بوده اند و لذا این امر، خود بیانگر ضریب بالای موفقیت او در جایگاه مدیریتی و در نتیجه، رضایتمندی مدیران ارشد و تیم رهبری سازمان از عملکرد وی می باشد (بگذریم از این که در ۲ سال گذشته، بارها در محافل خبری و برخی خبرگزاری های استانی و محلی و خاص!! صحبت از جابه جایی و عزل ایشان و جایگزینی برخی افراد خاص به جای ایشان بوده ایم!)
ب) افزایش تعداد بیمه شدگان و افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی از یک سو، و افزایش شمار مراکز درمانی طرف قرارداد و همینطور افزایش تعداد ادارات و سازمانها و نهادهای تحت پوشش قرارداد از سوی دیگر، علاوه بر درآمدزایی بیشتر برای سازمان متبوعه، موجب کاهش هزینه های درمانی و برداشتن باری از دوش مردم در شرایط نامطلوب اقتصادی گردیده.
ج) برخلاف انتصابات یکی دو سال اخیر در سطح استان، انتصاب و جابه جایی فعلی، موجب ارتقا پست و جایگاه سازمانی مدیر تودیعی خواهد شد. زیرا دکتر مرزبان، جوان هم استانی پس از 5 سال مدیریت و تجربه اندوزی در سطح استان، حال به جایگاه بسیار مهم تر، تخصصی تر رسیده و به عنوان سرپرست گروه حسابرسی بیمه آتیه سازان حافظ کشور منصوب و آغاز به کار خواهند نمود که این امر، البته، افتخاری  بزرگ و ارزشمند برای استان کهگیلویه وبویراحمد خواهد بود.
در پایان ضمن عرض خسته نباشید و تشکر از ایشان برای زحماتی که در این عرصه متحمل گردیده اند به سرکار خانم مریم سیدنژاد بابت انتصاب شان به عنوان سرپرست بیمه آتیه سازان حافظ شعبه کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوندمتعال آرزوی موفقیت و بهروزی ایشان را داریم‌.
مهران حبیب نژاد_یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
انتصاب یک شعبه بیمه ای کوچک این همه بوق و کرنا داره؟؟ چرا مساعل مهم و مشکلات اقتصادی وزیست محیطی رو بیشتر دنبال نمیکنید؟؟ این اخبار کم ارزش فقط سرگرمی و اتلاف وقته
Iran, Islamic Republic of
هنوز یه فاکتور ۱۵۰ هزاری بیمه را بعد از شش ماه پرداخت نکرده ،نشان اینکه ب فکر دولت هست ن ملت
برا همین ارتقا گرفت
بعدشم فرهنگیان با دانا بستن و خیلیا از زیر چتر حمایتی اتیه کاهش پیدا می کنن
Romania
دلیل نارضایتی شما این هست که حق وحقوقتون رونمی شناسین.بیمه آتیه سازان ففط یه درصدی کارمزدمی گرفت وکارثبت براآ.پ انجام میداد اگه پولی هم هاپولی شده خودآ.پ هاپولی کرده برای اطمینان ازواحدتعاون سراغ بگیرید.
اسلام
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تبریک، طبق اخبار موثق استاندار محترم با حضور در یک وزارتخانه مهم از صدور حکم کشوری برای یکی از مدیرانی که عزل کرده جلوگیری نمودن. بدتر اینکه برای عزل یکی از مدیران کشوری هم استانی که از بازماندگان دولت قبل هستن هم رایزنی کردن.
Iran, Islamic Republic of
اخی تا قیامت.رمز موفقیت کشور ژاپن اینه که نیروهاشون هل به جلو میدهند نه هل به عقب که زیر پاشون چند نفر له بشه
ممدزاهدانی
Iran, Islamic Republic of
همین یارو را ازیاسوج کم داشتیم که اینم جور شد.
Iran, Islamic Republic of
واقعا که
این کیه؟ این اخبار برا خودنمایی!!! به مخاطب احترام بذارید.
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1