تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۵۰۰۱۰
کبنا گزارش می دهد؛

داستان دنباله دار بیمارستان نرگسی گچساران / چه منافعی پشت «راه نیفتادن» بیمارستان است؟

۱
۰
داستان دنباله دار بیمارستان نرگسی گچساران / چه منافعی پشت «راه نیفتادن» بیمارستان است؟
کبنا ؛راه اندازی بیمارستان نرگسی گچساران داستان دنباله داری است که هنوز به نقطه پایان آن نرسیده است. در سال گذشته این بیمارستان به دلایل سیاسی یک بار افتتاح شد، اما بعد از آن مشخص شد که بیمارستان اصلا تجهیزات لازم را ندارد و همچنان غیرفعال است.
به گزارش کبنا، هر چند که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در روزهای گذشته خبر از راه اندازی بیمارستان در هفته آینده را داده است، اما به نظر می آید کارها روی روال خود نیست.
عده ای از افراد به دلیل منافع شخصی از راه اندازی بیمارستان خوشحال نمی شوند و به دلایلی می خواهند پروژه راه اندازی بیمارستان نرگسی به تعویق بیفتد. به گفته برخی از پرسنل بیمارستانی، سنگ اندازی هایی مثل عدم همکاری برای جابجایی نیروها به بیمارستان نرگسی از جمله این اقدامات بوده است.
سید طاهر حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران در همین خصوص در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: افتتاح خاصی نیست، اما قرار است روز دوشنبه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مشکلات آن مورد بررسی قرار بگیرد، برطرف شود و بعد افتتاحیه انجام گیرد که این افتتاحیه نیز افتتاحیه کلی نیست.
حسینی اظهار کرد: سیستم خنک کننده راه افتاده است، رادیولوژی آماده است، آزمایشگاه هم تا حدودی آماده است و باید مسئولین تجهیزات آن را کامل کنند.
وی گفت: مسائل مالی بیمارستان نرگسی باید پیگیری شود، برق، آب، جاده دسترسی مشکلی ندارد، ماشین اورژانس باید از بیمارستان رجایی تأمین شود.
حسینی در پاسخ به اینکه «به نظر می آید برخی افراد نمی خواهند بیمارستان راه اندازی شود و منافعی در میان است» گفت: وزارت بهداشت هنوز مجوز استقلال رسمی بیمارستان نرگسی را نداده است، بیمارستان نرگسی به عنوان شاخه ای از بیمارستان شهیدرجایی تا اول برج آینده شروع به کار خواهد کرد. قبل از زمان آقای تاجگردون این بیمارستان به عنوان جایگزین بیمارستان شهید رجایی بودجه گرفت، و بعد از آن از طریق نماینده و مسئولان فشار اورده شد که بیمارستان نرگسی نیاز شهرستان است و باید بصورت مستقل راه اندازی شود.
حسینی بیان کرد: بیمارستان از نظر چارت سازمانی و استقلال نیرو و پرسنل هنوز از بیمارستان شهید رجایی جدا نشده است، قطعا در ابتدای کار مشکلاتی وجود دارد اما با پیگیری حل خواهد شد.
قطعا مسئولان اعم از نماینده مردم گچساران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی باید موضوع استقلال بیمارستان را پیگیری کنند تا به نتیجه برسد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اینکه بیمارستان نرگسی همین جوری افتتاح بشه بدون اینکه فوق تخصصی باشه فایده ندارد اگه قراره افتتاح بشه باید حتما فوق تخصصی باشه تا کار مردم راه بیوفته وگرنه اش همون اش کاسه همون کاسه مردم بدبخت هم باید تو جاده برن این شهر اون شهر دنبال این دکتر اون دکتر
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1