کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

دلجویی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مددجوی گچسارانی / عزل مدیر گچسارانی

12 تير 1401 ساعت 15:03

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مددجوی ساکن روستای بن پیر گچساران دلجویی کرد، همچنین مدیر کمیته امداد گچساران عزل شد.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مددجوی ساکن روستای بن پیر گچساران دلجویی کرد، همچنین مدیر کمیته امداد گچساران عزل شد.
به گزارش کبنا، انتشار کلیپی در فضای مجازی‌ پیرامون وضعیت زندگی مددجوی روستای بن پیر گچساران درخواست کولر کرده بود، و همچنین کلیپی که مدیر کمیته امداد گچساران از زندگی این پیرزن تهیه کرده بود و در این خصوص گزارشی در این پایگاه خبری و در فضای مجازی نشر داده شد، روز گذشته واکنش مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد را برانگیخت.
قباد مبشری در این خصوص گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی‌ پیرامون وضعیت زندگی مددجوی روستای بن پیر گچساران  که درآن کلیپ از کمیته امداد استمداد کرده بود و دلخوری متعاقب وی از درج مطالب عنوان شده در فضاهای  مجازی ضرورت دلجویی و بررسی مشکلات این مددجو از نزدیک احساس شد.
مبشری اظهار کرد: در همین خصوص از منزل این مددجوی سالخورده‌ بازدید و ضمن دلجویی از وی، دستورات لازم جهت حل مشکلات نامبرده در زمینه تهیه ملزومات اساسی منزل صادر شد.
وی با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی همیشه در کنار مردم بوده و هست، گفت: در کمیته امداد حفظ عزت خانواده‌ها را مورد توجه جدی قرار می‌دهیم و خود را امانت‌دار مردم می‌دانیم و در راه برآوردن احتیاجات آنها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
مبشری تأکید کرد: توصیه ما به همکاران امدادگر و بخصوص مددکاران این است که در تمامی مراحل بررسی و ارایه خدمات، شأن جامعه مددجویی و کرامت افراد را رعایت کنند.
وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه در خصوص پیگیری مشکلات مددجویان، خواست در درج مطالب مرتبط با مشکلات جامعه هدف کمیته امداد رسالت خود را به دقت انجام داده و حفظ عزت و کرامت مددجویان را در اولویت قرار دهند.

بیشتر بخوانید

رفتار مدیر کمیته امداد گچساران با یک مددجو + فیلم

بر اساس حکمی از سوی مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، «دارفرین» کارشناس امور توانمندسازی اداره شهرستان باشت به عنوان سرپرست اداره کمیته امداد گچساران منصوب شد.


کد مطلب: 449835

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449835/دلجویی-مدیرکل-کمیته-امداد-کهگیلویه-بویراحمد-مددجوی-گچسارانی-عزل-مدیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1