تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۳۴
کد مطلب : ۴۴۹۵۶۱
مدیرکل آموزش و پرورش خبر داد

اجرای سند تحول بنیادین از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش 

۷
۴
اجرای سند تحول بنیادین از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش 
کبنا ؛مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: گفتمان سازی و گسترش فرهنگ تحول خواهی و تحول آفرینی مهمترین راهبرد برای اجرایی سازی این سند است. 
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت‌خواه در جمع کارکنان‌ اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تلاش ما حرکت آموزش و پرورش بر مدار آرمان های انقلاب اسلامی و نظام است، گفت: آموزش و پرورش باید خود را به صورت یک نظام تعلیم و تربیت اسلامی و انقلابی، به معنای واقعی کلمه نشان دهد .
آحسنعلی عزت خواه با اشاره به اینکه در دولت پیشین عده ای به دنبال اجرای سند ۲۰۳۰ بودند افزود:آموزش و پرورش ما باید از الگوی خاص خود استفاده کند و این مهم در سند تحول بنیادین مطرح شده است.

 وی نظام تعلیم و تربیت بر مبنای اکسیر انقلاب اسلامی را ضروری خواند و گفت: دولت سیزدهم با راه اندازی قرارگاه جهادی به منظور تحول در بدنه این سازمان بدنبال تحقق اجرای کامل سند تحول بنیادین است.
آقای عزت خواه رسالت خطیر آموزش و پرورش را تربیت انسان هایی بر مبنای ارزش‌های الهی ، دینی و فرهنگ اصیل و ناب ایرانی برشمرد و افزود:تحقق این مهم مستلزم همکاری و مشارکت همه جانبه تمامی دستگاههای متولی و خانواده ها است.
وی دوری آموزش وپرورش از هرگونه حواشی و پایه گذاری مدیریت مبتنی بر سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب را از مهمترین رویکردهای این اداره بیان کرد و گفت:باید با تعهد و مسئولیت پذیری و همچنین با ایجاد تعامل با معلمان، اولیاء دانش آموزان و نخبگان  به سمت اجرایی کردن این سند به معنای واقعی کلمه گام برداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عامو جمع کن تش نهادی زیر اموزشوپرورش
Iran, Islamic Republic of
خدایا چه تحولی ایجاد کرده اید. روز بروز نمک بر زخم های معلمین و مردم می پاشید علت دوگانگی رفتار با عمل نتیجه اش تجمع خیابان چمران شیراز شده است
دبیرم
Iran, Islamic Republic of
دعای خیر مادر سادات بدرقه راهتان
Iran, Islamic Republic of
بر آموزش و پرورش بویراحمد بخوان فاتحه مع الصلوات
Iran, Islamic Republic of
نه معاون های ونه مدیران ادارات مناطق توان حل مشکل آموزشی فرزندان خودرا ندارند چه برسد بخواهند تحول ایجاد کنند.معاون آنوزشی اداره کل فعلا زوم کرده روی امتحانات شبه نهایی.به جای ابتها درفکر همسان سازی آموزش درمدارس خاص وعادی باشید .مدارس خاص هم داره خاص میشه ومعلمان سفارشی نمابنده ولیدر های اتها ودر راس اتها دخالت فرمانداران درانتصابات مدیران حتی مدارس روستایی نتیجه خوبی برای آموزش نیست
کبنا
Iran, Islamic Republic of
کبنا باور می کنی چند درصد از عوامل اجرایی سند ۲۰ ۳۰ در این مجموعه عوض شدند اینا همه ظاهری می باشد اونایی که وسط راه / را خالی کردن الان حرف اول تو استان می زنند همه چیز ظاهریه .این پیام انتشار نیابد. محرمانه باشد .
این کشور خدا وامام زمان حفظ کرد .
مسلمی فر
Romania
خداقوت
تلاش و همت شما برای این استان تا ابد در ذهنمان باقی میماند.
جهادی و انقلابی
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1