تاریخ انتشار
جمعه ۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۴۹۴۹۱
در خصوص گلایه‌های شهروندان از گرانی روغن ماشین‌آلات؛

واکنش رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی به گلایه های شهروندان در خصوص گرانی یا کمبود روغن ماشین الات در این شهرستان/ جهانیانی: عاملین شهرستان بهمئی به شهرستان بهبهان مراجعه کردن اما از دادن روغن خود داری کردند و توزیع روغن را بومی و غیر بومی کردند

۰
عاملین توزیع روغن ماشین‌آلات بهبهان از دادن روغن به عاملین شهرستان بهمئی خودداری کردند
کبنا ؛رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی به گلایه‌های شهروندان در خصوص بازار تعویض روغنی و گرانی روغن ماشین‌آلات واکنش نشان داد و اشاره‌ای به علت گرانی روغن ماشین در این شهرستان گفت: به علت نبود روغن در کل کشور کمبود روغن داریم.
به گزارش کبنا، خداخواست جهانیانی افزود: در کمیسیون شهرستان بهبهان مصوب شد که عاملین توزیع روغن بهبهان حق توزیع به شهرستان بهمئی ندارند فقط جهت مصرف خود شهرستان بهبهان اجازه استفاده را دادند.
وی بیان کرد؛ عاملین شهرستان بهمئی چندین بار مراجعه کردند ولی از دادن روغن به عامیلن ما برای شهرستان بهمئی خودداری کردند که این موضوع را بومی و غیر بومی کردند.
رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی خاطر نشان کرد: ۳ عامل ما معرفی کردیم به مرکز استان که استان روغن تحویل شان بدهد که متاسفانه هنوز هم عملی نشد که باید از طریق استان پیگیری بشود.
جهانیانی ادامه داد: در جلسه تنظیم بازار در فرمانداری بحث کمبود روعن مطرح شد فرماندار محترم به جد پیگیر رفع مشکل شد و مکاتباتبی هم به خوزستان بهبهان و حتی استان انجام داده و درحال پیگیری هستيم کمبود روغن سراسری و کشوری هست.
وی در پایان از صبر و حوصله و پیگیری شهروندان شهرستان بهمئی تشکر کرد و گفت: بازرسین ما یک دقیقه بازار را ترک نخواهند کرد و به جد به متخلفین گران فروش برخورد خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1