تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۴۴۹۴۲۸
نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

امیدواریم بتوانیم خط سرخ شهادت و فرهنگ عاشورا را دنبال کنیم

۰
کبنا ؛رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورای قضایی استان و کارکنان ادارات و سازمان های تابعه قوه قضاییه به مناسبت هفته قوه قضاییه، در اولین روز این هفته، با آرمان های شهداء در گلستان شهدای یاسوج بیعت کردند. 


به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: همه ما مسئولان وامدار مادران شهدای والامقام هستیم که در دامان خود شهدای انقلاب اسلامی را پروراندند که با اخلاص و صداقت در راه خدمت و دفاع از این سرزمین جان خود را فدا کردند.  
وی افزود: کارکنان دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اعلام می دارند  با جان و دل از دستاوردهای خون شهداء صیانت کرده و ادامه دهنده‌ی راه آنان هستند.  

رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه‌ی قضائیه در استان افزود: خدمات ارزشمند شهدای گرانقدر و ایثارگران انقلاب اسلامی که زمینه‌های اعتلاء و ارتقای روزافزون و پرشتاب جایگاه ایران عزیز را رقم زده اند در حافظه تاریخی مردم شریف به یادگار خواهد ماند.
دکتر نگین تاجی گفت: در این آیین، علاوه بر غبارروبی قبور شهیدان در گلزار شهدای یاسوج با اهداء شاخه گل و عطرافشانی مقام شهید هنرمند استان، که از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود، نیز گرامی داشته شد. 

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم خط سرخ شهادت و فرهنگ عاشورا را دنبال کنیم و از روح بلند شهداء و امام شهداء مدد می جوییم که به ما کمک نمایند تا در این مسیر  ثابت قدم بوده و بتوانیم محکم و استوار در مسیر آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و امام عظیم الشأن و رهبر معظم انقلاب، قدم‌های مثبتی برداریم.

در پایان شرکت کنندگان در آیین و مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا ضمن زیارت، قرائت فاتحه و غبار روبی مزار شهدا با قرائت فاتحه، یاد و خاطره ی شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین گلباران شهدای یاسوج به مناسبت هفته ی قوه ی قضائیه : امیدواریم بتوانیم خط سرخ شهادت و فرهنگ عاشورا را دنبال کنیم
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1