تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۴۴۸۹۵۸
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

اجازه ندهید بی حرمتی به اشخاص در جلسات رسمی باب شود

۱
اجازه ندهید بی حرمتی به اشخاص در جلسات رسمی باب شود
کبنا ؛امام جمعه دهدشت خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد: اجازه ندهید بی حرمتی به اشخاص و افراد در جلسات رسمی باب شود، در جلسه حضور دارید، به برخی از افراد در جایگاه معنوی و حاکمیتی هستند بی احترامی می‌شود این اصلاً پذیرفته نیست، ما معتقد هستیم که یک کلاس فن بیان برای برخی از این مسئولان شهرستانی و استانی برگزار کنید که بدانند در کجا و چگونه صحبت کنند.
به گزارش کبنا از دهدشت، حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه امروز (20خرداد ماه۱۴۰۱) با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج اظهار داشت: توجه به مناسک، مفاهیم حج و بهره بری از مناسک معنوی از نکاتی هستند که در آن فضایی که حجاج قرار می گیرند باید به آن توجه کنند، و فرصت در آن سرزمین الهی فرصت محدودی است.
 وی با بیان اینکه سوغات حقیقی را باید در قرآن، نماز خواندن و طواف قرار بدهیم افزود: اگر بنابر خرید سوغات است به جای به جای وقت گذراندن در بازار برای آن فرد طواف و قرآن و غیره انجام بدهیم.
وی با بیان اینکه باید نسبت به اتحاد وحدت مسلمین توجه به شود گفت: اینکه آقایی بلند میشود یک گوشه از این دنیا و عبایی بر شانه می گذارد و در این فضای تلویزیونی که لندن و انگلیس و... در اختیارشان قرار دادند ندای تفرقه سر می‌دهند، این مورد تایید نیست.
وی افزود: دشمن فضای رسانه‌ای در اختیار داعش، وهابیت خبیث و تشیع انگلیسی و.. قرار داده است که شبانه روز حمله میکنند به مقدسات یکدیگر این مورد تایید علمای شیعه نیست.
وحدانی فر افشاگری نقش خبیثانه و مخرب صهیونیسم را یک بلای فوری دانست که باید بیان شود و افزود: زوال این رژیم صهیونیستی مورد توجه هستند و این اتفاق خواهد افتاد.
وحدانی فر با توجه به هشدار رهبر معظم انقلاب به دولت میزبان «آل‌سعود» گفت: حجاج ما میهمان هستند، آل‌سعود صاحب مکه، بیت الحرام و مسجد النبی نیست، آل‌سعود برگزار کننده حج است، باید بهترین و راحت ترین میزبانی را برای حجاج در نظر بگیرند و امنیت حجاج ایرانی باید مورد توجه قرار بگیرد.
 وی با اشاره به سفارشات مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد ماه افزود: برخی ها به هر بهانه‌ای اصل انقلاب را زیر سوال می‌برند، حادثه دلخراشی در آبادان اتفاق افتاد که چند مسئول و ناظر مقصر بودند و این را به پای جمهوری اسلامی گذاشتند، دشمن از هر چیزی استفاده می کند و همزمان با حادثه متروپل در آمریکا کسی با گلوله ۱۹ دانش آموز را در مدرسه ای به قتل رساند و رسانه ها فقط صرفاً یک تیتر می زدند که حادثه ای در این مدرسه اتفاق افتاد، ولی به متروپل که رسید در روز حداقل ۳۰ تیتر خبر ایجاد می‌کردند.
وی گفت: جنگ رسانه‌ای و ادراکی دشمن که شروع کرده است بر علیه انقلاب را باید متوجه بشویم.
وی با اشاره به صدور قطعنامه آژانس بین المللی گفت: تقسیم کاری این روزها اروپا و آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کردند با میدان‌داری آژانس هسته ای که صدور قطعنامه در آژانس بین المللی اصلاً اهمیتی ندارد و سناریویی کاملاً اسرائیلی است. برای جمهوری اسلامی ارزشی ندارد و جایگاه قانونی هم ندارد. بذک کنندگان برجام، غرب گداها می گویند چه شده؟ هیچ اتفاقی نیفتاده است این مقاومت و ایستادگی ماست که دشمن را مجبور کرده است امروز متوسل به راه های باطل بشود.
وحدانی فر افزود:آنهایی که ترس و اضطراب در داخل بین مردم ایجاد می کنند ،آنها که به این اضطراب ضریب می دهند بازوهای رسانه‌های اسرائیلی هستند. وی خطاب به افرادی که در داخل دلشان لرزیده است گفت: نگاهی به حوادث اخیر کنید دنیا دنیای مذاکره و تفاهم نیست، دنیا دنیای زورگویی است. همه کسانی که همه چیز را به مذاکره گره میزنند، به برجام و تعامل با کدخدا گره می زنند زمانشان تمام شده است، امروز دولتی دیگر و ندای دیگری در کشور بلند است و بار دیگر سپاه ما ثابت کرد که تنها کسی که در خلیج فارس کدخداست جمهوری اسلامی ایران است
وی گفت: مردم غرب بدانند که اینجا دیگر حکومت پهلوی ترسو و بزدل نیست، این جامعه ولی فقیه، سپاه مقدّر، ارتش قهرمان، نیروهای انتظامی توانمند و بسیج دریا دل دارد و بدانند که امروزه در منطقه کدخدا ایران است و دیگری وجود ندارد و این را بارها ثابت کردیم و ثابت خواهیم کرد. وحدانی فر خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجازه ندهید بی حرمتی به اشخاص و افراد در جلسات رسمی باب شود، در جلسه حضور دارید، به برخی از افراد در جایگاه معنوی و حاکمیتی هستند بی احترامی می‌شود این اصلاً پذیرفته نیست، ما معتقد هستیم که یک کلاس فن بیان برای برخی از این مسئولان شهرستانی و استانی برگزار کنید که بدانند در کجا و چگونه صحبت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

بنیان انقلابی بودن، التزام به این اصل یعنی حاکمیت بدون استثنای مردم است. از این مرحله ...
اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
1