تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۴۴۸۶۴۰
در مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

ابراز نگرانی رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از تعارض منافع در کشتارگاه‌ها / نگاه سیاسی در دامپزشکی مردود است

۰
ابراز نگرانی رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از تعارض منافع در کشتارگاه‌ها / نگاه سیاسی در دامپزشکی مردود است
کبنا ؛
معتمدی‌پور رئیس جهاد کشاوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ناظرهایی که در کشتارگاه‌ها حضور دارند، بعضاً حقوق بگیر کشتارگاه هستند و این موضوع تعارض منافع ایجاد می‌کند که باعث می‌شود ما نگران کشتارها باشیم. در نتیجه باید این مسائل به طور کلی حل شود و نظارت‌ها دقیق‌تر شوند.
به گزارش کبنا، صبح امروز (چهارشنبه 11 خرداد 1401) مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسینی معاون توسعه سازمان دامپزشکی کشور در سالن ترویج جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
معتمدی‌پور رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: امروز امنیت اجتماعی، اقتصادی و غذایی جامعه به دامپزشکی متصل است. اگر دامپزشکی کارش را به درستی انجام ندهد، خطرات و مسائل بهداشتی، امنیتی و اقتصادی فراوانی باید متصور شویم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: من شهادت می‌دهم این مجموعه یکی از تخصصی‌ترین دستگاه‌ها در سازمان جهاد کشاورزی است. همین نگاه تخصص‌گرا باعث شده ما در انتخاب مدیران و تصمیم‌گیری‌ها معیار اولمان تخصص و سوابق مدیریتی و مواردی از این دست باشد.
وی اظهار داشت: در این مدت که ما بودیم، دکتر بهمنش به عنوان یک فرد وفادار و متخصص حضور داشته و سال‌های سال تخصص و تجاربش را در این بخش گذراند.
رئیس جهاد کشاورزی استان عنوان کرد: ما دنبال این بودیم که فردی متخصص و متعهد و باسابقه انتخاب کنیم. دکتر رجایی با اینکه مدت محدودی بود او را می‌شناختیم، به عنوان فردی مناسب انتخاب شد.
معتمدی پور تأکید کرد: در مسائلی که با امنیت غذایی مرتبط است نباید سیاسی برخورد کرد. بنابراین نگاه‌های ویژه‌ای که سیاسی هستند را باید کمتر کنیم و حتماً باید در یک دستگاه تخصصی، تخصص اولویت اولمان باشد.
رئیس جهاد کشاوری استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد مهد دامپروری است. بنابراین ایجاب می‌کند فعالیت‌های مرتبط با این صنعت به طور ویژه دیده شود.  
معتمدی‌پور در ادامه به برخی از مشکلات این حوزه اشاره کرد و گفت: ناظرهایی که در کشتارگاه‌ها حضور دارند، بعضاً حقوق بگیر کشتارگاه هستند و این موضوع تعارض منافع ایجاد می‌کند که باعث می‌شود ما نگران کشتارها باشیم. در نتیجه باید این مسائل به طور کلی حل شود و نظارت‌ها دقیق‌تر شوند.
وی اضافه کرد: با وجود اینکه بخشی از نیاز کهگیلویه و بویراحمد به مرغ، از خارج از استان تٱمین می‌شود، سیستم نظارتی در مرغداری‌ها مناسب نیست.
وی در ادامه به مسائل مربوط به فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: بعضاً فضای مجازی در دست سودجویان و دلالان افتاده است و بعضا اخبار و مسائلی در فضای مجازی مطرح می‌شود که ما نیاز به پاسخگویی صریح به آنها داریم.
وی در پایان گفت: این انتظار را از مجموعه دامپزشکی داریم که به اخبار کذب رسانه‌ها پاسخ دهند.
به گزارش کبنا، در این آیین از زحمات بهمنش مدیرکل پیشین دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و سید مختار رجایی‌پور به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی معرفی شد. 
نام شما

آدرس ايميل شما

گریز از اصول

گریز از اصول

«انقلابی‌ماندن بهتر از انقلابی‌بودن است»، هشداری جدی از سوی مقام معظم رهبری به تندروهای ...
لادن طباطبایی و کتایون ریاحی «جزییات» تعرض جنسی بازیگر مرد را افشا کردند

لادن طباطبایی و کتایون ریاحی «جزییات» تعرض جنسی بازیگر مرد را افشا کردند

مدتی پس از آنکه جمعی از زنان سینماگر شروع به شرح روایت‌های خود از آزار و خشونت جنسی در ...
کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
1