تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۴۴۸۳۶۹
با انتشار مطلبی مطرح شد

پیشنهاد «محمد بهرامی» به مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد

۱۳
۰
پیشنهاد «محمد بهرامی» به مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ محمد بهرامی از چهره‌های شناخته شده جریان اصلاح‌طلبی و شهردار اسبق یاسوج با انتشار مطلبی خطاب به محمد راستا سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نوشت.
برادر ارجمند،
جناب آقای مهندس راستا؛
 ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق برای جنابعالی و همکاران محترمتان در مسیر پرچالش و پر از گردنه‌های پیش رو در حوزه‌ی پراهمیت و حساس راه و شهرسازی.
 بی گمان جنابعالی به مدد داشته‌ها و عقبه‌ای چون تجربه و تخصص در این حوزه، برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدتی برای بهبود و پیشرفت امور مربوطه خواهید داشت که این امر علاوه بر تلاش و برنامه ریزی شما عزیزان، همکاری مردم شریف و نقد پذیری مجموعه راه و شهرسازی را می‌طلبد.
 همانطور که مطلع هستید آنجا که بحث سلامتی و جان مردم در میان باشد مسئولیت پذیری و دقت و وسواس همگانی لازم است و هر کدام از ما باید در این راستا سهم خود را ادا نماییم و از کنار موانع و خطرات ممکنه بی تفاوت عبور نکنیم بخصوص آنجا که به واکنش‌های اورژانسی و زودبازده نیاز داریم.
به سبب تعاملات و گفتگوهای روزانه‌ای که با مردم عزیزمان دارم بخشی از پیشنهادات و انتقادات در حوزه‌های مختلف شنیده می‌شود که انتظار انتقال آنها به مسئولین و مدیران از بنده می‌رود و بنده نیز به سبب مسئولیت اجتماعی و در حد توان در خدمت عزیزان هستم.
 در همین راستا یکی از گلایه‌ها و پیشنهادات همیشگی مردم شریفمان در منطقه رفع فوری مکانهای حادثه خیز در جاده‌هاست تا از خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید و شاهد به خطر افتادن سلامتی و جان عزیزانمان نباشیم.
یکی از این نقاط حادثه خیز جاده یاسوج به سی سخت است که بعد از روستای گنجه‌ای و در سرازیری منتهی به تنگ سریز و حوالی جاده منشعب به تنگ سریز (قبل و بعد از آن) قرار دارد.
 بنا به بازدید میدانی که خود بنده داشته‌ام در این قسمت مسیر رفت و برگشت در یک سطح و ارتفاع قرار ندارند و مسیر رفت گنجه‌ای به سی سخت از ارتفاع و سطح بالاتری نسبت به مسیر برگشت قرار دارد که به سبب شیب و لختی و احتمال گریز از مرکز بالایی که دارد احتمال حادثه و سقوط از خط رفت به برگشت خودرو بسیار بالاست که می‌تواند علاوه بر آسیب به خودروی منحرف شده، به خودروهای مسیر مقابل نیز آسیب وارد نماید. به اعتقاد بنده نداشتن گارد ریل و امینی نیز ضریب رخ دادن تصادف و حادثه را نیز افزایش می‌دهد. ضمن اینکه اگر توجه کرده باشید این سرازیری به پیچ تندی منتهی می‌شود که بخصوص برای مسافران و برای کسانی که شناخت محیطی ندارند این عدم شناخت می‌تواند بسیار حادثه آفرین باشد بویژه در فصل بهار و تابستان که این مسیر یکی از انتخابهای گردشگران و مسافران داخلی و بیرونی می‌باشد. با توجه به ترددهای زیادی که در این مسیر داشته‌ام بر این باورم که هنگام عبور خودروها از این قسمت، گفتگوی اکثر سرنشینان خودروها معطوف به ناامنی و غیر استاندارد بودن آن است که حاصل این گفتگوها خودبخود نوعی نگرانی راه و همچنین گلایه از مدیران مربوطه خواهد بود که این به نوبه خود به اعتماد بین مردم و مدیران خدشه وارد می‌کند. مردم می‌بینند و قضاوت می‌کنند و بطور خودآگاه یا ناخودآگاه به تلاش مدیران و ایمنی و استاندارد جاده‌ها، نمره مثبت و به عدم تلاش و بی تفاوتی مدیران و هر نقطه ناامن و حادثه خیز نمره منفی می‌دهند.
 لذا از جنابعالی و همکاران محترمتان تقاضا دارم در صورت امکان به این مسئله رسیدگی فرمایید تا بدین وسیله ریگی از روی زمین مردم عزیزمان در این حوزه و نقطه برداشته شود.
 ضمن تشکر از جنابعالی، آرزو می‌کنم روزی شاهد امن‌ترین جاده‌های سلامت در دیارمان باشیم.
 محمد بهرامی
۲ خرداد ۱۴۰۱
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
واقعا اون تکه از مسیر فوق العاده خطرناکه.جالبه جاده ای که در سال ۲۰۲۲ افتتاح میشه اینقدر غیراستاندارد, غیر اصولی و خطرناکه
سید
Iran, Islamic Republic of
درود و احسن🌹🌹
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی ؛ شما جاده یاسوج به اصفهان راکه قتلگاهی است در ایران پل کرده اید چشپیده ای به جاده یاسوج به روستای سی سخت!
یا چون‌مزدک وبلهزاردر این‌مسیر است؟!!!
تا امروز فکر می کردم ادمی آگاه ومنصف هستی!
اما ای دریغا!!!!
برادرجان بودجه جاده یاسوج به سی سخت باید به جاده یاسوج بابا میدان وجاده یاسوج به اصفهان اختصاص یابد!
اولویتهای استان را تغییر ندهید
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
خداخیرت بده دکتر بهرامی
از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خوب است که بدانید این قسمت از جاده در زمانی ساخته و آسفالت شد که یکی از سیسختیها مدیر کل راه و شهرسازی استان بوده
از سی سخت
Iran, Islamic Republic of
آن مدیرکل سیسختی خودش هم نمیدونست برای چی مدیر کل است و باید چه کار کند .
Iran, Islamic Republic of
آخ و بختم؛گفتم چه می خواد بگه!
خوب معلومه،من بیسواد هم می دانم که جاده مسیر از سمت گنجه ای بالاتر است!
دیگه نیایی آبروش بهتره!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بمیرم ک ای همه ب فکر مردمی
Iran, Islamic Republic of
ایخه بگو منه هم هسی بره بگه بخوس
از راهو شهرسازی
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب بهرامی
جنابعالی به چه مناسبت و به چه دلیل بازدید میدانی از مسیر داشتی مگر شما کی هستید شاید رفتی خانه دایی سر بزنی متوجه مسیر شدی . و جناب بهرامی بهتر است ابتدا وظایف ادارات را مطالعه کنید و بدانید حذف نقاط حادثه خیز وظیفه اداره حمل و نقل و راهداری است نه وظیفه راه و شهرسازی .
ای داد و بیداد
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که سطح فکر و پیشنهادات کاندیداهامون در این حد ضعیف و ناچیزه.
استاد
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا تو. چه ایخی این خونه به این خونه به قول معروف سیت اییارن خودت را نزن در حد مهندس راستا شتر در خواب ببیند پنبه دانه
امیر
Iran, Islamic Republic of
مرد همیشه در صحنه درود
مدیر واقعی 👏👏 درود بر تو دکتر عزیز
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1