تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۴۴۸۰۰۲
مدیر تعاون روستایی استان:

320 تن کلزا از کشاورزان استان کهگیلویه وبویراحمد خریداری شد

۱
۱
320 تن کلزا از کشاورزان استان کهگیلویه وبویراحمد خریداری شد
کبنا ؛مدیر تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت تاکنون بیش از۳۲۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان خریداری شده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، قدرت الله ویسی مدیر تعاون روستایی استان گفت: از پانزدهم اردیبهشت ماه کار خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در شهرستان کهگیلویه از توابع استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شده است.
وی گفت در راستای حمایت از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارنه ها از نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری قریب به میزان ۳۲۰ تن محصول کلزا به منظور حمایت از تولید کنندگان، کشاورزان، مصرف کنندگان و همچنین تامین مواد اولیه تولید روغن کارخانه اکسین فرایند گچساران و سایر کارخانجات تولید روغن توسط شبکه تعاون روستایی از کشاورزان شهرستان کهگیلویه خریداری شده است، همچنین به منظور تامین امنیت غذایی برای اولین بار کشت دانه روغنی کاملینا در شهرستان کهگیلویه کشت که به جهت ترغیب کشاورزان به تولید دانه های روغنی، محصول مذکور توسط شبکه تعاون روستایی خریداری شده است، تا در سالهای آینده کشاورزان رغبت بیشتری به کشت این نوع محصول داشته باشند.
وی گفت: ۵ مرکز برای خرید تضمینی گندم و۱ مرکز برای خرید دانه روغنی کلزا در استان ایجاد شده است که با توجه به اینکه یکی از الزامات خرید گندم کالیبره نمودن باسکول می باشد با پیگیریها و تلاشهای شبانه روزی مستمر این سازمان از طریق اداره کل استاندارد از نیمه دوم فرودین ماه تاکنون ، شرکت پارسیوان اصفهان به منظور کالیبره نمودن مراکز خرید وارد استان گردیده و ظرف همین هفته خرید تضمینی گندم وسایر محصولات آغاز خواهد شد.
ویسی مدیر تعاون روستایی استان عنوان کرد از ابتدای فصل خرید تاکنون بالغ بر ۳۲۰ تن دانه روغنی گلزا از کشاورزان  توسط شرکت تعاونی تولید کلاچوکهگیلویه خریداری شده است و از این میزان خرید بیش از ۲۰۰ تن دانه روغنی کلزا به کارخانه اکسین فرایند گچساران حمل و بارگیری شده است.
ویسی افزود قیمت پایه خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در سال زراعی جاری ۱۵۰ هزار ریال به ازای هر کیلو گرم اعلام شده است که در زمان تحویل محصول براساس مدارک و مستندات لازم و اعلام شماره حساب توسط کشاورزان ، به حساب آنها پرداخت می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حافظ پژواک
Iran, Islamic Republic of
سلام
چرا مابه التفاوت کشاورزاان کلزا کار شهرستان کهگیلویه هنوز پرداخت نشده ولی مال بقیه استان ها پرداخت شده است؟؟؟
طبق مصوبه دولت به ازای هر کیلو کلزا باید 8500 تومان مابه التفاوت به کشاورزان پرداخت شود ولی این امر در شهرستان کهگیلویه اجرایی نشده است...
لطفا پیگیری فرمایید
تصاویر مسحور کننده "جیمز وب" منتشر شد

تصاویر مسحور کننده "جیمز وب" منتشر شد

نخستین تصویر تلسکوپ فضایی "جیمز وب" بامداد امروز سه‌شنبه منتشر شد و اکنون طبق وعده مقامات ...
آمریکا باید غُصه بخورد شما چرا ؟!

آمریکا باید غُصه بخورد شما چرا ؟!

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: آقای ظریف و سایر دولتمردان آقای روحانی باید از آقای قالیباف ...
اینجا چه خبر است؟ سان نظامی برای ورود فرماندار به یک روستا + ویدئو

اینجا چه خبر است؟ سان نظامی برای ورود فرماندار به یک روستا + ویدئو

استقبال عجیب از فرماندار سوادکوه را می‌بینید.
1