تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : ۴۴۷۹۴۰
کبنا گزارش می دهد

دستگاه قضایی محتکران را به اشد مجازات برساند

۱
کبنا ؛

 
امام جمعه دهدشت: وظیفه دستگاه های نظارتی و قضایی است که نظارت کنند و محتکران را به اشد مجازات برسانند.
به گزارش کبنا از دهدشت، حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه امروز ( 23 اردیبهشت ماه 1401) دهدشت، با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: بیماری نظام اقتصادی یک میراث ماندگار حدااقل 60 ساله ست، که ما امروزه داریم میبینیم که بر کشور در این 60 ساله گذشته، چه مشکلاتی را برای کشور درست کرده است.
وحدانی فر با اشاره به حذف ارز ترجیحی افزود: همه اقتصاد دان ها و کارشناسان اقتصادی  موافق حذف ارز ترجیحی هستند.
وی گفت: موانع زیادی بر سر راه دولت برای شکوفایی اقتصادی و رشد مردم وجود دارد. و برخی ها که از این کلمه یارانه غیر هوشنمد، در این رسانه ها استفاده میکنند،حذف ارز صورت نگرفته است، بلکه هوشمند شده است، به جای اینکه به دست دلال برسد و دلال وارد کند،مستقیم به خود مردم پرداخت میشود، که مردم خودشان برای سبد غذایی شان تصمیم بگیرند.
 وی گفت: مردم سالیان سال است که ثابت کرده اند و حمایت کردند در همه برهه ها اما یکی مسئله احتکار و دیگری مسئله گران فروشی به بهانه گرانی چند قلم کالا ست،این مردم را نگران میکند و اصل کار اینجاست.
وی افزود: وظیفه دستگاه های نظارتی است که نظارت کنند و به محتکران را به اشد مجازات برسانند. و قوه قضاییه چند نفر از این محتکران را میان مردم شلاق بزنند تا درس عبرتی برای دیگران بشود‌.
وی خطاب به مسئولان گفت: محتکر را جار بزنید،کسی که به مردم کشورش وفادار نیست نام او را جار بزنید، معنایی ندارد کسی که اجناس را احتکار میکند،به آن رحمی بشود.
وحدانی فر تصریح کرد: برخی از این خواص ها که فشار به مسئولان می آوردند برای بخشش محتکران، میخواهد هرکسی از هر طیف و جناح سیاسی باشد،قانون وجود دارد و باید برخورد شود.
وی خطاب به مردم افزود: امر به معروف وظیفه ماست، و همه باید تذکر بدهیم، کالاهای لازم اولیه به اندازه کافی چندماه شهرستان در استان وجود دارد. و همه ما باید بیاییم به میدان و دست مفسدین را قطع کنیم،و کسی حق ندارد به بهانه اینکه کالایی گران شده بقیه کالاها را هم گران کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

وکیل محمد حبیبی و 3 تن از معلمان بازداشتی با تکذیب اتهام همکاری آنان با گروهک منافقین،...
شکر تلخ

شکر تلخ

دلار ارزان واردات، قیمت پایین کالا و قاچاق کلیدواژه‌هایی هستند که دولت با آن قیمت‌ها ...
زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: ولایتی به صراحت اعلام کرد که نهادهای مدنی تهدیدی ...
1