تاریخ انتشار
جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۴۴۷۴۶۶
در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

کارگروه اشتغال حضور عملی و موثر داشته باشد

۰
کارگروه اشتغال حضور عملی و موثر داشته باشد
کبنا ؛امام جمعه دیشموک گفت: کارگران دیشموکی مشکلات زیادی دارند که برخی توانایی تأمین مایحتاج خانواده و زندگی را ندارند و لذا ضرورت دارد کارگروه اشتغال و توسعه تشکیل شده در سطح استان به مسئله معیشت کارگران توجه کند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: از مصادیق تقوا ارث فرزندان دختر در کنار پسر است و کسی تقوای الهی را رعایت می‌کند که ارث دختر را بدهد.
 وی با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: زحمت انسان و کسب روزی حلال سبب عاقبت بخیری انسان می‌شود.
 راوند با اشاره به تشکیل کارگروه توسعه اشتغال در دیشموک و حمایت از کارگران ادامه داد: کارگران دیشموکی ثبات اقتصادی و امنیت مالی ندارند که از این کارگروه اشتغال خواستار حضور عملی در بخش دیشموک و آثار فعالیتشان در زندگی کارگران هستیم.
 وی گفت: کارگران دیشموکی مشکلات زیادی دارند که برخی توانایی تأمین مایحتاج خانواده و زندگی را ندارند و لذا ضرورت دارد کارگروه اشتغال و توسعه تشکیل شده در سطح استان به مسئله معیشت کارگران توجه کند.
 راوند با اشاره به هفته معلم و گرامیداشت این هفته افزود: معلمان نقش اساسی در تربیت دینی و علمی دانش آموزان دارند.
 امام جمعه دیشموک با اشاره به حضور گسترده مردم دیشموک در راهپیمایی روز قدس گفت: از حضور آحاد مردم شریف دیشموک، خانواده شهدا، ایثارگران، پاسداران و بسیجیان، فرهنگیان و ادارات برای برپایی راهپیمایی باشکوه روز قدس تقدیر و حضورشان ستودنی بود.
 وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان افزود: دنیا در آستانه یک نظم جدید جهانی و تحول بوده و جنگ اوکراین سبب گرانی در سراسر دنیا شده است.
 خطیب نماز سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به ضرورت آمادگی کشور در تمام جوانب برای مقابله با تحولات بنیادین در عرصه بین المللی گفت: تحول و فراز و نشیب در سراسر دنیا آثار دارد که ایران اسلامی بایستی در تمام عرصه‌ها خودکفا شود.
 وی با اشاره به روز جهانی قدس افزود: مردم دیشموک همچون مردم سراسر کشور اسلامی به آیات قرآن لبیک گفتند و در دفاع از م+ظلوم راهپیمایی کردند.
 راوند ادامه داد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام امت به روز جهانی قدس نامگذاری که این مسئله سبب حضور پرشور مردم در آن می‌شود. 
امام جمعه دیشموک با تقدیر از تمامی اقشار مردم در این راهپیمایی گفت: حضور مردم شریف دیشموک، استان و ایران اسلامی جهت حضور در روز جهانی قدس قابل تقدیر و این حضور ستودنی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

محاکمه یاران روحانی

محاکمه یاران روحانی

 «بيش از 500 هزار نفر از دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضاي نامه‌اي از حسن روحاني ...
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
1