تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۴۷۳۹۸
در نشست ستاد شهرستانی مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت:

تکلیف معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها؛ یادمان شهدای گمنام بازسازی شود

۲
تکلیف معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها؛ یادمان شهدای گمنام بازسازی شود
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خواستار اختصاص اعتبار توسط شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها به یادمان شهدای گمنام شد.
 به گزارش کبنا، سیدجواد هاشمی‌مهر در نشست ستاد شهرستانی مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به توجه به یادمان‌های شهدای گمنام گفت: یادمان شهدای گمنام به زیارتگاه عاشقان و عارفان تبدیل شده است لذا شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها اعتباری برای بازسازی گلزار شهدا و یادمان‌های شهدای گمنام اختصاص دهند.
 وی بر استفاده از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء جهت تأمین امنیت گلزارها همچنین اختصاص اعتبار برای بازسازی یادمان‌ها و گلزارهای شهدا تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم کار موثری برای شهدا انجام دهیم.

 هاشمی‌مهر با بیان اینکه برخی از مناطق استان فاقد یادمان شهدای گمنام هستند افزود: بررسی و جانمایی شود کدام مناطق استان فاقد یادمان شهدای گمنام است تا در دستور کار قرار گیرند تا بتوانیم این مناطق را به مکان‌های فرهنگی، دینی و اجتماعی تبدیل کنیم.
 وی بر تقویت مسائل دینی در استان تاکید کرد و گفت: یادمان شهدای گمنام فرصت ارزشمندی برای ترویج مسائل دینی و فرهنگی است.
 معاون سیاسی امنیتی و فرهنگی استانداری تاکید کرد: ستاد شهرستانی بزرگداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان‌ها به ریاست فرماندار و دبیری نواحی سپاه تشکیل و پیرامون اجرای مناسبت‌های دفاع مقدس برنامه‌ریزی کنند.
 وی بیان کرد: یکی از مناسبت‌های مهم دفاع مقدس سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر است این روز به نحو احسن گرامی داشته شود تا نسل‌های بعد از جنگ بدانند مردم ایران در اوج مظلومیت در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند.
 هاشمی مهر اظهار داشت: باید آثار بیشتری در زمینه دفاع مقدس تولید شود و تلخی‌ها و شیرینی‌های آن دوران بیان شود تا نسل بعد از جنگ تنها عافیت‌طلبی فضای مجازی را نبینند.

 وی تصریح کرد: پایداری جمهوری اسلامی مرهون ایثارگری و رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است و باید این مهم در مناسبت‌ها و طول سال گرامی داشته شود.
 معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: بنیاد حفظ آثار به دنبال تدوین نقش فرمانداری‌های استان در دوران دفاع مقدس است لذا این خواسته بنیاد در شهرستان‌ها پیگیری و به صورت کتاب در اختیار بنیاد حفظ آثار قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
1