تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۴۴۷۳۱۲
در بازدید معاون اقتصادی استاندار از کارخانه دوغ آبعلی مطرح شد؛

وقتی کار را به جوانان بسپارند تولید جان می‌گیرد / آرش، مصلح تولید شد / تغییری در آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد که به رونق تولید انجامید

۷
۰
وقتی کار را به جوانان بسپارند تولید جان می‌گیرد  / آرش، مصلح تولید شد /  تغییری در آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد که به رونق تولید انجامید
کبنا ؛
شرکت بهنوش (دوغ آبعلی) یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد روزانه 30 تن دوغ تولید می‌کند و به سراسر کشور این دوغ توزیع می‌شود. مدیریت شرکت بهنوش را یک جوان برعهده دارد که توانسته یک شرکت «راکد» را وارد مدار تولید کند و ضمن ایجاد اشتغالزایی سبب شده که نام این استان در بین برندهای دوغ کشور بدرخشد. امروز سید احسان عسگری با همراهی چند تن از مدیران از این شرکت بازدید کردند و توانستند برای چند گره سد راه تولید این کارخانه تصمیم گیری کنند.
به گزارش کبنا، ظهر امروز (4 اردیبهشت 1401)، سید احسان عسگری معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه آرش مصلح مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، شاهرخ امیریان مدیرعامل بانک سپه و برخی از مدیران استانی از کارخانه دوغ آبعلی (بهنوش) یاسوج بازدید کردند.
به گزارش کبنا، در این بازدید، آرش مصلح مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کارخانه بالغ بر دو میلیارد تومان بدهی در بخش آب داشت که با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تأکید بر تولید و اشتغال‌آفرینی، بدهی را به 400 میلیون تومان کاهش دادیم.
وی گفت: این اقدام در راستای توجه به رسالت اجتماعی مدیریت آب صورت گرفته است.
گفتنی است که پیش از این نیز استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده ولی فقیه در استان بر ضرورت نگاه اجتماعی و فرهنگی به تولید یاد کرده بودند.
سعید هاشمی مدیر شرکت بهنوش (دوغ آبعلی) واحد یاسوج در گفت‌وگو با کبنا عنوان کرد: بیش از 25 سال است که بدهی آب پرداخت نشده بود. بر اساس صورت حسابی که داده بودند، هزینه آب این کارخانه بیش از دو میلیارد تومان برآورد شده بود که حالا بر اساس رایزنی‌ها به 400 میلیون تومان کاهش یافته است. این اقدام خیلی خوبی در راستای منافع کارخانه بود.
وی با بیان اینکه بیش از یک سال طول کشید تا این اقدام صورت گرفت، گفت: یکی از اثرات تغییر مدیریت‌ها در استان اینگونه اقدامات است. در واقع تغییر مدیران در استان اثرگذار بود.
هاشمی افزود: نکته بعدی که امروز مطرح شد، بحث پروانه بهره‌برداری بود. این کارخانه به نام شرکت دوغ آبعلی ثبت شده است. اما باید به شرکت بهنوش تغییر نام دهد.
وی ادامه داد: برای جذب اعتبارات این تغییر نام باید صورت بگیرد.
مدیر شرکت بهنوش اضافه کرد: سال 1396 دوغ آبعلی کاملاً منحل شد؛ آگهی انحلال آن هم موجود است. سال 1389 شرکت بهنوش دوغ آبعلی را خریداری کرد.

هاشمی گفت: در حال حاضر شرکتی به نام آبعلی وجود ندارد. مشکل اساسی ما همین است. گویی ما اصلاً در سیستم اداری و بوروکراسی کشور اصلاً وجود نداریم.
وی گفت: قرار بر این شده است که فردا پاسخ نهایی را بدهند و مسائل حقوقی این تغییر نام حل شود.
هاشمی در خصوص ظرفیت تولید این کارخانه عنوان کرد:  این کارخانه میانگین روزانه 20 تن شیر دریافت می‌کند و دوبرابر آن یعنی حدود 40 تن روزانه دوغ تولید می‌کند.
گفتنی است در سال‌های اخیر محصولات این کارخانه به‌خاطر کیفیت مطلوب آن، به بسیاری از استان‌های کشور همچون استان‌های شمالی، خراسان، تبریز، تهران، اصفهان، شیراز و ... صادر می‌شود.




نام شما

آدرس ايميل شما

دوغ
Iran, Islamic Republic of
تولید رو هم به تغییرات مدیریتی ربط میدن؛پیرزن و پیرمردهای فشارها رو بهتر درست میکنند
آقای معاون اقتصادی از خودت مایه بزار؛ هیچ کار مثبتی نکرده اید تابحال
منبعد هم .....
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیر جهادی برادر مصلح
Iran, Islamic Republic of
جای تعریف و تمجید هم دارد که بدهی 2 میلیاردی به چهارصد میلیون تقلیل پیدا کنه .بخاطر همین هم هر روز ثروت کارخانه داران بیشتر و بیشتر میشه.به بهانه متضرر شدن و یا از بین رفتن فرصت سرمایه گذاری و اشتغال ،هزینه سنگین بر دوش دولت میگذارنند .یا تخفیف آب بها یا تخفیف مالیات و....
اگر سرمایه گذاری در استان به این نحو باشد نه تنها هیچ منافعی برای دولت ندارد بلکه زیان اور هم میباشد .25 سال اب بها پرداخت نکرده حالا بعد از 25 سال 20درضد هزینه اب مصرفی را پرداخت میکنه باید هم قدردان مدیر جوان باشید .احسنت بر شما
حسین
Iran, Islamic Republic of
آقای احسان عسکری
معنی ماسک نزدن شما و عدم رعایت فاصله آن هم در یک کارخانه تولید مایع خوراکی چیست؟
ایا فقط برای نقش بستن چهره در لنز دوربین اینکارو کردید یا کلا اعتقادی به ماسک نداری چون فکر میکنی واکسن زدی....؟
افشاگر
Iran, Islamic Republic of
آقای معاون در خصوص ابر بدهکار بانکی کشور و استان دقت کن که کوتاهی نکنی . والسلام
Romania
مصلح از جیبش نبخشیده از بیت المال بخشیده
امیر
Iran, Islamic Republic of
من گچساران سوله کارگاهی دارم . دنبال سرمایه گذار یا ایده هستم برای یک کار تولیدی اگه کسی مایل به همکاری هست تماس بگیره 09364264644
محاکمه یاران روحانی

محاکمه یاران روحانی

 «بيش از 500 هزار نفر از دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضاي نامه‌اي از حسن روحاني ...
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
1