تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۴۷۱۰۹
با ارسال یادداشتی مطرح شد؛

مطالبات دانشجویان پردیس شهید ایزدپناه یاسوج

۲
۵
مطالبات دانشجویان پردیس شهید ایزدپناه یاسوج
کبنا ؛
علی حبیبی‌فر یکی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، پردیس شهید ایزدپناه یاسوج با ارسال یادداشتی به این پایگاه خبری از حق و حقوق دانشجویان این دانشگاه گفت. به گزارش کبنا متن این یادداشت در زیر از نظر مخاطبان می‌گذرد.
به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مطالبی را خدمت شما عرض می‌کنم؛ دفاع از حقوق دانشجویان یک دانشگاه از طریق مسولان آن دانشگاه و نهادهای دانشجویی اصلی در دانشگاه که، بسیج دانشجویی، شورای صنفی و انجمن اسلامی هستند، صورت می‌گیرد.
در ابتدا از هر فعالیت مثبتی که تا به حال مسئولان دانشگاه و این سه نهاد داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم. اما جا دارد سه نکته را خدمت شما که نماینده و فریادرس دانشجویان هستید عرض کنم.
نکته اول: از ریاست محترم دانشگاه و سایر مسئولان دانشگاه خواهانیم که نگذارند دانشجویان این دانشگاه مورد بی‌مهری قرار بگیرند و خدایی نکرده انگیزه خود را در این مسئولیت خطیر تربیت از دست دهند.
نکته دوم اینکه اختلافات و فاصله‌گیری‌های بیجا بین این سه نهاد باعث نگرانی دانشجویان شده است و نباید خود را در جبهه‌های مقابل هم ببینند. لذا درخواست ما این است که اتحاد خود را در وهله اول حفظ کنید. 
نکته سوم این است که حقیقتاً آنگونه که انتظار می‌رفت شما نتوانستید در دفاع از حق دانشجویان فعالیت کنید و در مقایسه با سایر پردیس‌های کشور عملکرد قوی‌تری باید داشته باشید.
به نمایندگی از همه دانشجویان پردیس شهید ایزدپناه یاسوج از مسئولان این دانشگاه و سه نهاد دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان عاجزانه خواهانیم که در مورد حق و حقوق ما (کاهش کسری ۴۵ درصد -بازگشت مبلغ برداشتی از فیش دانشجویان در زمان تعطیلی دانشگاه- اصلاح مشکلات صنفی) اقدامات لازم را هم صدا با سایر پردیس‌های کشور انجام دهید.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی صابری
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود میفرستم بر آقای حبیبی عزیز و محترم، ما همه خواهان بازگشت کسریاتی هستیم که در طی این مدت که کلاس ها مجازی بوده و بی دلیل برای خوابگاه کسر شد هستیم و همچنین ، چیزی با نام کسریات ۴۵ درصد وجود ندارد چرا که منبع قانونی ندارد ، خواهشمندم از پیش شایع نکنند .
من
Iran, Islamic Republic of
مگه تو این دو سال خواب بودی که الان از خواب بلند شدی
نگران نباش جناب حبیبی،تو این مدت خوابگاه ده برابرش رو دانشگاه باید هزینه رفاهی و خرد و خوراک شماها رو بده.
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
1