تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۴۴۶۵۸۴
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان:

تأکید بر حمایت از شرکت های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای بومی استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
تأکید بر حمایت از شرکت های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای بومی استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در دیدار دوستانه با مسئولین پارک علم و فناوری استان و مدیرعامل شرکت دانش بنیان آریونت بر حمایت این مجموعه از شرکت های دانش بنیان بومی تأکید کرد.
به گزارش کبنا نیوز، سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان امروز سه شنبه (16 فروردین ماه 1401) با اشاره به ظرفیت های موجود در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ما علاوه بر نیروی جوان و متخصص در حوزه آی تی، ظرفیت های بکری در زمینه های مختلفی همچون گردشگری داریم که این ظرفیت کم رقیب است.
رادمنش اولویت اصلی اداره کل ارتباطات استان را حمایت از شرکت های دانش بنیان و فعال درون استان دانست و افزود: الگوبرداری و استفاده از تجربیات شرکت های دانش بنیان و فناور استان های بزرگ و شرکت های ملی می تواند به توسعه کسب وکارهای مبتنی بر فاوا در استان نیز کمک کند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، تعامل و برگزاری نشست های دوستانه با شرکت های دانش بنیان استان های یزد و فارس را از برنامه های پیش رو عنوان و تصریح کرد: این اقدام با هدف افزایش تعاملات بین استانی و در راستای تقویت سرمایه گذاری در استان صورت می پذیرد.
رادمنش همچنین خواستار حمایت شرکت های دانش بنیان و مطرحی همچون آریونت از علاقمندان و صاحبان ایده در حوزه فاوا شد و گفت: برای جذب ایده های عملیاتی تولید شغل پایدار در حوزه فاوا و افزایش شرکت های دانش بنیان این حوزه در استان مشوق های خوبی توسط وزارت ارتباطات در نظر گرفته شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناری اطلاعات استان وجود شرکت دانش بنیان با برند آریونت در استان کهگیلویه وبویراحمد را یکی از سرمایه های استان عنوان کرد و افزود: وجود این مجموعه تولیدی در استان و فعالیت های دانش بنیان آنها در زمینه تولید محصولات با کیفیت مخابراتی و ارتباطی و مطرح بودن این برند در سطح ملی وحتی کشورهای همسایه مایه مباهات است.
مدیرعامل شرکت گسترش کاربرد فناری(آریونت) در این دیدار گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این شرکت را تشریح کرد.
مومنی، استفاده از توان قریب 30 نیروی متخصص وجوان  را در این مجموعه از دلایل موفقیت و رشد این شرکت عنوان کرد و گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد ظرفیت بالایی در حوزه نیروی انسانی متخصص فاوا دارد.
مدیرعامل شرکت آریونت تصریح کرد: حمایت از شرکت های دانش بنیان مطرحی که در استان فعالیت می کنند می تواند باعث توسعه و ترغیب فعالان درون استان و افزایش سطح کسب وکارهای فاوا باشد.
مومنی همچنین خواستار حمایت مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعالان و کارآفرین حوزه فاوا در استان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

دیکتاتورها همیشه دروغ گفته‌اند، براین اساس، ادعاهای اخیر کرملین محلی از اعراب ندارند....
نسخه «معمار تحریم‌های ایران» برای محاصره روسیه

نسخه «معمار تحریم‌های ایران» برای محاصره روسیه

ریچارد نفیو، نویسنده کتاب «هنر تحریم‌ها» در مقاله‌ای برای نشریه فارن‌افرز، نسخه خود برای ...
فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
1