تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب : ۴۴۶۳۰۵
در گفت وگو با خبرنگاران مطرح شد

برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه دیشموک

۰
برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه دیشموک
کبنا ؛مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه‌های استان، از ۲۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ در منطقه دیشموک تحت عنوان عهد خدمت به یاد شهید سردار “ستار اورنگ” آغاز شد.
به گزارش کبنا، مسعود پرهیزگاری اظهار داشت: این اردوی جهادی با حضور ۲۵۰ نفر از دانشجویان جهادگر استان تا ۱۲ فروردین ماه جاری به مدت ۱۷ روز در قالب ۱۲ گروه جهادی در دیشموک و ۲ گروه جهادی در “سراب ننیز” باشت، در حال برگزاریست.

 وی بیان کرد: این گروه‌ها به روستای مختلف بخش دیشموک اعزام شدند و در قالب برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، پزشکی، کشاورزی و دامپروری به مردم خدمت رسانی می‌کنند.
پرهیزگار ضمن اشاره به مطالعه شناسنامه روستاهای دیشموک توسط این گروه‌ها گفت: ما وضع موجود و مطلوب هر روستا را بررسی می‌کنیم و با فعالیت خانه به خانه دانشجویان جهادی بدنبال این هستیم که یک کار علمی ماندگار در این اردو بر جای بماند.
وی با اشاره به لزوم برپایی این اردو مطرح کرد: این گروه‌ها توسط یک قرارگاه مرکزی مستقر در شهر دیشموک حمایت و هدایت می‌شوند که این یک مانور مقدماتی است برای اردوهای تابستانه که انشالله به صورت جدی‌تر و کار علمی ورود خواهیم کرد.
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از انتظار دانشجویان جهادی از مسئولین کشور نیز صحبت کرد و اظهار داشت: با محرومیت‌ها و کمبودهای این استان احساسی برخورد نشود بلکه منطقی و عقلانی باشد.
وی انتصاب مدیران جهادی در کشور و استان را خواسته گروه‌های جهادی عنوان نمود و ابراز داشت: وقتی چنین مدیرانی منصوب شوند خیلی از مشکلات موجود کم خواهد شد چرا که فهم مدیران از درد مردم بیشتر خواهد بود و این انتظار جامعه جهادی بسیج دانشجویی از ریاست محترم جمهوری، وزرای مختلف به خصوص وزیر کشور، استاندار محترم و فرمانداران است تا انشالله شاهد محرومیت زدایی از کل کشور باشیم.
به گزارش کبنا مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: نکته اساسی که در این طرح و اردو دانشجویان جهادی دنبال می‌کنند توانمند سازی خود مردم است چرا که مردم ما خود عزتمند و توانمند هستند و ما باید بدنبال احیا و نمایان کردن این عزت و نشان دادن امید مردمی در روستاها باشیم و اگر چه مشکلاتی وجود دارد اما امید همراه همیشگی مردم روستا نشین ما است و علارغم اینکه مردم امیدوار و در حال تلاش هستند اما انتظار ما از مسئولین این است که ورود جدی‌تری به این مسائل داشته باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1