تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۴۴۶۱۳۰
با ارسال متنی مطرح شد

درخواست جمعی از کشاورزان و باغداران طسوج از استاندار کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

۰
درخواست جمعی از کشاورزان و باغداران طسوج از استاندار کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )
کبنا ؛جمعی از کشاورزان و باغداران طسوج شهرستان چرام با ارسال نامه‌ای سرگشاده از استاندار کهگیلویه وبویراحمد نوشتند که رودخانه‌ای در وسط این روستا واقع گردیده است که روستا را به دو قسمت تقسیم می‌نماید. متاسفانه هیچ گونه پلی بر این رودخانه احداث نشده است و مردم با زحمت و مشقت بسیار و با ترس و لرز هر روز به زمین‌های زراعی خود می‌رسند.
به گزارش کبنا، این نامه به شرح زیر است.
به نام خداوند
وَسَکنتُم فی مَساکنِ الَّذینَ ظَلَموا أَنفُسَهُم وَتَبَینَ لَکم کیفَ فَعَلنا بِهِم وَضَرَبنا لَکمُ الأَمثالَ «سوره مبارکه ابراهیم آیه ۴۵»
استاندار مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد
جناب آقای دکتر سید علی احمدزاده،
نماینده محترم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ جناب حاج آقای موحد
 و فرماندار محترم شهرستان چرام 
همانگونه که شما اساتید عزیز و بزرگوارم مستحضرید، در کلام رهبری عزیز به تکرار دیده‌ایم و شنیده‌ایم که محرومیت زدایی را از اهداف اصلی نهضت و نظام اسلامی ما می‌دانند. محرومیت شاه بیت غزل غمناک و محزون استان کهگیلویه و بویراحمد است. بی شک مردمان این دیار با صفا و با پتانسیل بالا با مشقت‌های عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند. دیار زرخیز و قابلی که از چشم مدیران کشوری به دور مانده و از سیاست زدگی سیاست مداران کوتوله وطنی به ستوه آمده است. در یکی از روستاهای شهرستان چرام که به بهشت بی بدیلی می‌ماند و هر ساله در تابستان به جهت آب و هوای متبوعش، مهمانان زیادی از اقصی نقاط کشور و استان‌های هم جوار و گرم و سوزان چون خوزستان، بوشهر و بندرعباس به خود می‌بیند، این روستای تاریخی و زیبا که با آب و هوای فرحبخش و دلنوازش و چشمه سارهای پر آبش دل هر بیننده را به رقص می‌آورد، متاسفانه در زیرساخت‌های توسعه‌ای خود و نیازمندی وابسته به صنعت توریسم با مشکلات بیشماری مواجه است. روستای طسوج که در چند کیلومتری شهرستان چرام واقع است، جاده‌ای متروکه و خاکی دارد که هر ساله تصادفات زیادی را به خود دیده و جان افراد بی گناهی در این جاده گرفته می‌شود. جاده مرگی که مادران بیشماری را داغ دار کرده است. رودخانه‌ای در وسط این روستا واقع گردیده است که روستا را به دو قسمت تقسیم می‌نماید. متاسفانه هیچ گونه پلی بر این رودخانه احداث نشده است و مردم با زحمت و مشقت بسیار و با ترس و لرز هر روز به زمین‌های زراعی خود می‌رسند. بعد از چهل و اندی سال که از انقلاب شکوهمند مردم سرزمینمان می‌گذرد جای بسی تأسف دارد که هنوز مردم استان من باید از این دست مشکلات را در زندگی خود ببینند. احداث یک پل نیاز به بودجه آنچنانی ندارد. از شما دست اندرکاران امر و مسئولین محترم خاضعانه خواهش دارم برای رضایت خدا و خلق و برای باقیات صالحات خویش این کار خیر انجام دهید تا دعای ساکنین این روستای زیبا اما محروم بدرقه راه و زندگی‌تان باشد.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار




-------------

صادق حیدریان 
نام شما

آدرس ايميل شما

نتيجه انتخابات سال آينده!

نتيجه انتخابات سال آينده!

دبيركل مجمع ايثارگران در شفاف‌سازي حواشي اخير از مشكلات نرم‌افزاري، ملاحظات آيين‌نامه‌اي ...
ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران توسط یک مراجعه کننده که درخواست غیرقانونی داشت ...
توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس کانکسی، استیجاری و مستهلک بودن برخی ...
1