تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۴۴۵۵۸۷
کبنا گزارش می دهد؛

بیعت دوباره محیط بانان با دنا

۲
۰
بیعت دوباره محیط بانان با دنا
کبنا ؛
در دیدار صمیمی سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با محیط بانان پارک ملی دنا برانسجام کارشناسان و محیط بانان در کمک به حفظ ذخیره گاه تاکید شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، اسلام جاودان خرد سرپرست حفاظت محیط زیست استان همزمان با دومین دهه از اسفند ماه 1400 به همراه معاونین ، فرمانده یگان و رؤسای ادارات ستادی خود، با محیط بانان  پارک ملی و منطقه حفاظت شده دنا در پاسگاه محیطبانی میمند دیدار و گفتگو کرد.
براساس این گزارش در این دیدار که تا پاسی از شب ادامه داشت، سرپرست حفاظت محیط زیست استان گفت: امروزه محیط زیست کشور ما با بحران ها و چالشهایی روبرو شده که همکاری و تلاش شبانه روزی همه اقشار جامعه را می طلبد و در این بین محیطبانان در خط مقدم دفاع از تنوع زیستی کشور هستند که اقدامات ارزشمندی را در حفاظت محیط زیست این مرز و بوم انجام می دهند . 
جاودان خرد ضمن اشاره به جایگاه والا و نقش حیاتی محیط بانان در حفظ محیط زیست و جلوگیری از نابودی زیستگاه ها، بر ارائه آموزش ها و دوره های تخصصی ویژه محیط بانان و همچنین فراهم نمودن تجهیزات و امکانات لازم برای انجام هر چه بهتر وظایفشان تاکید نمود و خواستار تقویت محیط بانان به صورت کمی و کیفی شد.
وی با اشاره به تنوع زیستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: محیط بانان خدوم استان با کار و تلاش صادقانه و شبانه روزی از این نعمت گرانبها و سرمایه ارزشمند با وجود مشکلات حفاظت می کنند.
سرپرست حفاظت محیط زیست استان با اشاره به اینکه در دنا ما تعهد بین المللی داریم و وظیفه ما در قبال حفاظت از آن به مراتب سنگین تر است افزود: : پارک ملی دنا تنها و نخستین پارک بعد از انقلاب است که ثبت بین المللی شده لذا می طلبد محیط بانان و کارشناسان در کنار هم برای حفاظت از آن بسیج شوند.
وی با اشاره به تاثیر دنا درکمک به ذخیره و تامین آب شیرین کشور گفت: دوستی در کرمان داشتم ،نقل قول می کرد از پدرش و می گفت: هرموقع در دنا برف ببارد در کرمان مشکل آبی نداریم و این بخشی از توجه ها به حفظ دنا بوده ما نیز در استان همه تلاشمان را  خواهیم نمود مشکلات پیش روی محیط بانان را برطرف نماییم.
در این دیدار صمیمی محیط بانان مشکلات و مسائل مربوط به حوزه کاری خود را با سرپرست حفاظت محیط زیست در میان گذاشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سلام
Iran, Islamic Republic of
حکرآباد ممسنی نه کرملن
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
بدبخت به دنا که هر مدیری میاد باهاش بیعت می‌بندند اما دریغ از تلاش برا حفظ آن. آنقدر که محیط بان سیاسی شدند استانداری سیاسی نیست. رنگ رخسار خبر میدهد از سر درون
خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
جراحي ارزي در اختيار پاستور

جراحي ارزي در اختيار پاستور

​​​​​​​بدين‌ترتيب درحالي‌كه از ماه‌ها پيش نيز هر گاه بحث از حذف ارز ترجيحي به درازا مي‌كشيد ...
1