کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعد از هشت ماه؛

بلاتکلیفی مدیرکلی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد

14 اسفند 1400 ساعت 21:13

بر اساس قانون، مدت سرپرستی نباید بیش از چهار ماه طول بکشد، اما سرپرستی جهانبخش قریب به هشت ماه طول کشیده است.


بر اساس قانون، مدت سرپرستی نباید بیش از چهار ماه طول بکشد، اما سرپرستی بهروز جهانبخش بر اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد قریب به هشت ماه به طول کشیده است.
به گزارش کبنا، در نیمه دوم تیرماه 1400 با حکم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، بهروز جهانبخش از کارمندان با سابقه اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سرپرست ورزش و جوانان استان منصوب و جایگزین سید محمد تقی علوی مدیرکل سابق ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد شد.
جهانبخش بیش از 19 سال سابقه کار در بخش‌های مختلف اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد. او مسئولیت بازرسی و اداره حقوقی اداره کل ورزش و جوانان را پیش از این بر عهده داشته است و هم‌اکنون با حفظ سمت، قریب به هشت ماه است که سرپرستی این اداره‌کل را بر عهده دارد.
گفتنی است که بر اساس قانون، مدت سرپرستی نباید بیش از چهار ماه طول بکشد، اما سرپرستی جهانبخش قریب به هشت ماه طول کشیده است.
با وجود اینکه اداره ورزش و جوانان یکی از ادارات مهم در استان است و با وجود برخورداری کهگیلویه و بویراحمد از ورزشکارهایی در رده‌های‌ ملی و جهانی، نباید مدت سرپرستی جهانبخش بر این اداره‌کل اینقدر طولانی می‌شد.
گفته می‌شود یکی از دستگاه‌های نظارتی نیز به جهانبخش نامه زده است که هر چه سریع‌تر سرپرستی او تعیین تکلیف شود.
اگر قرار است که جهانبخش مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد شود، بهتر است که هر چه زودتر حکم مدیرکلی او صادر گردد و چنانچه قرار است شخص دیگری مدیرکلی این اداره را بر عهده بگیرد، در اسرع وقت تعیین تکلیف شود تا اقدامات کلان این اداره روی زمین نماند.


کد مطلب: 445429

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445429/بلاتکلیفی-مدیرکلی-ورزش-جوانان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1