تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۴۴۵۳۶۱
 آیین تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی؛

زکی‌نژاد رئیس جهاد کشاورزی بهمئی شد / تأکید بر تکمیل سد ایلی‌آباد

۰
زکی‌نژاد رئیس جهاد کشاورزی بهمئی شد / تأکید بر تکمیل سد ایلی‌آباد
کبنا ؛طی حکمی و در مراسمی زکی نژاد رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی شد. آیین تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در سالن شهید چکی فرمانداری شهرستان بهمئی برگزار شد.
در این مراسم رضا راهدار بهمئی رئیس سابق در خصوص عملکرد خود طی۳ سال مسئولیت و خدمت به مردم شهرستان بهمئی گفت: سد ایلی آباد که یکی از پروژه های شاخص شهرستان بهمئی بود فاز اول آن به بهره برداری رسیده و فاز دوم آن حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی ادامه داد : به مقدار ۹۰۰ متر کانال آبیاری، ۷ جاده بین مزارع ،  ۵ هزار تن نهاده دامی،  اجرای طرح دامدار کارت برای دامدارن، توزیع ۶ هزار کیسه کود در شهرستان بهمئی در این مدت انجام شد.
وی در خصوص امور اراضی شهرستان بهمئی گفت: برای اولین بار با استفاده از  پهباد، اراضی شهرستان عکس برداری شد و ۱۳ هزار هکتار نقشه برداری امور اراضی انجام پذیرفت.
محمد امیری معاون سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه گفت: نظام ما نظام جمهوری اسلامی است و باید سبک مدیریت اسلامی باشد و تفاوت سبک اسلامی با کلاسیک غربی، پاکدستی، خدمت صادقانه به مردم و پویایی است.
وی ادامه داد: معارفه پیام آور تودیع بوده و مدیر جدید باید از اکنون به فکر این موضوع باشد و از تجربیات قبل عبرت بگیرد و سرلوحه کار خود قرار دهد.
امیری در ادامه گفت: امیدواریم که مدیر جدید جهاد کشاورزی ( اکبر زکی نژاد) یک گزارش خوب و سربلند در طول مدیریت خود داشته باشد چرا که قضاوت و ارزیابی مهم رضایت خداوند در خدمت به خلق خدا است.
امیری در ادامه گفت: بخش کشاورزی تعداد مخاطب زیادی را شامل می شود و فرماندار با توجه به اهمیتی که موضوع کشاورزی دارد این بخش رامورد توجه بیشتر خود قرار دهد.
معاون جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعامل با فرماندار، مستندسازی و گزارشات مکتوب، قانون مداری، نظم اداری، توجه به جایگاه، عملکری نسبت به دیگر شهرستان‌ها، استفاده از نیروهای توانمند و پاکدستی را از مدیر جدید جهاد کشاورزی درخواست کرد.
علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در ادامه گفت: مهمترین و بهترین عملکرد در مسئولیت‌ها این است که در روز تودیع خود شخص راضی و سربلند باشد و چه خوب است این رضایت همراه با رضایت مردم باشد.
وی ادامه داد: از همکاری مدیر سابق در همه زمینه ها به خصوص سد ایلی آباد تشکر می‌کنم و امیدوار هستیم  بزودی شاهد افتتاح فاز دوم آن باشیم.
محمدی در خصوص مجتمع شهرک غدیر گلخانه ها گفت: یکی از بهترین کیفیت های محصول گلخانه ای در سطح استان را دارند و این بسیار مهم برای شهرستان است.
وی گفت: شهرستان بهمئی در مسائل مختلف از محرومیت خاصی برخوردار است و لازمه پیشرفت تلاش، حمایت و تامین تجهیزات و امکانات لازم است.
این مسئول در ادامه گفت : در خصوص مجوز های صدور، درخواست داریم که علی رغم رعایت قانون رعایت حال مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند.
اکبر زکی نژاد مدیر جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی هم  گفت: لازم می‌دانم از حسن اعتماد مدیران ارشد استان و شهرستان قدردانی کنم.
زکی‌نژاد عنوان کرد: امیدوارم که بتوانم کمک شایانی به حوزه کشاورزی شهرستان بهمئی داشته و دست یاری به سوی همه فعالان کشاورزی و مدیران شهرستان و استانی بلند می‌کنم.
در پایان حکم اکبر زکی‌نژاد به سمت رئیس جهاد کشاورزی بهمئی قرائت و هم چنین از زحمات رضا راهدار بهمئی تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

آخرين گزارش تورمي منتشره در سال 1400 حاكي از آن است كه در بهمن ماه نرخ تورم با كاهشي ...
حال و روز ايرانيان در اوكراين

حال و روز ايرانيان در اوكراين

چهارمين روز جنگ نيز براي روس‌ها روز پيروي نبود؛ جنگ شهري و مقاومت گسترده نيروهاي اوكرايني ...
رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

عده‌ای در ایران معتقدند اگر آمریکا در اوکراین درگیر باشد، ما می‌توانیم مواضع قوی‌تری ...
1