تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۴۴۵۳۵۹
با ارسال پیامی مطرح شد؛

جوابیه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد به مطلب کبنا

۲
۱
جوابیه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد به مطلب کبنا
کبنا ؛
مطلبی در پایگاه خبری کبنا نیوز با عنوان «تکریم ارباب رجوع، حلقه مفقوده میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد» منتشر شده بود که روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی به آن واکنش نشان داد. جوابیه این اداره‌کل در زیر عیناً منتشر می‌شود.
مسئول محترم سایت خبری کبنا نیوز
با سلام و احترام
ضمن استقبال و قدردانی از انتقادهای سازنده رسانه‌ها و احساس مسئولیت خبرنگاران در زمینه توسعه کهگیلویه و بویراحمد، جوابیه این اداره‌کل در خصوص درج مطلب با عنوان «تکریم ارباب رجوع، حلقه مفقوده میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد» در سایت خبری کبنا نیوز روز پنجشنبه۱۲اسفند ماه ۱۴۰۰ جهت درج در صفحه اصلی آن  سایت خبری طبق قانون مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال به حضور ایفاد می‌گردد:
از آنجا که یکی از رسالت‌های اصلی خبرنگار تهیه خبر و انتقال درست آن به مخاطب است و اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کند مبادله خبری اطلاعات که در اختیار عموم گذاشته می‌شود، صحیح، دقیق و معتبر باشد، در خبر منتشر شده در سایت خبری کبنا نیوز عنوان شده که خبرنگار آن سایت خبری یک روز قبل از حضور در اداره‌کل، جهت دیدار با سرپرست اداره‌کل هماهنگی‌های لازم را انجام داده است که این ادعا تکذیب می‌شود، زیرا همانطور که استحضار دارید هماهنگی جهت مصاحبه خبری با مسئولان یک اداره‌کل از طریق روابط عمومی و دفتر مدیرکل انجام می‌شود که هیچ کدام از این واحدها درخواستی از سوی خبرنگاران سایت خبری کبنا نیوز برای مصاحبه خبری در روز پنجشنبه ۱۲ اسفند دریافت نکردند.
همچنین در ادعایی کذب مطرح شده که «صبحانه مدیرکل، مهم‌تر از پاسخگویی به ارباب رجوع بود»، این در حالی است که سرپرست محترم اداره‌کل میراث فرهنگی به هیچ عنوان صبحانه‌ای در محل کار صرف نکرده است.
لازم به ذکر است که تکریم ارباب رجوع همواره مورد تاکید سرپرست محترم این اداره‌کل بوده و وی در طول هفته دو روز را به ملاقات عمومی مردم در محل کاری خود اختصاص داده است.
بنابراین روابط عمومی این اداره‌کل ضمن تکذیب خبر منتشر شده در این سایت خبری، از لحاظ حقوقی به دلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.
از آنجا که تهیه‌ی خبر جامع، صحیح و شفاف یکی از بارزترین وظایف خبرنگاران است که باعث اعتبار رسانه و خبرنگاران آن نزد مخاطب می‌شود، انتظار می‌رود این سایت خبری در راستای رسالت اطلاع رسانی خود از دقت و صحت بهتری در انتشار اخبار برخوردار شود.
روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اووووف..
Iran, Islamic Republic of
كبنا حتي كامنتها رو زير اون مطلب منتشر نكرد
متأسفم كبنا
پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی و جهاد تبیین تحرکاتی را در بین برخی مجلسیان ...
خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
1